• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Samuel - BeMe
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)


    Have fun!

    The BrewCentral Park

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=153904[/url]Speeltopic[/url]

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:19 ]

    mismi schreef:
    Willen jullie nu al het speeltopic of nog even wachten??


    Is ze nog steeds zijn ex? :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als jij dat wil vind ik het prima haha :p. Wil je dan nog dat ze hem terug wil of niet? :p

    x

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 21:48 ]

    mismi schreef:
    Als jij dat wil vind ik het prima haha :p. Wil je dan nog dat ze hem terug wil of niet? :p


    Of ze willen elkaar stiekem terug.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat is ook goed. Dan durven ze het niet tegen elkaar te zeggen :p

    Zijn Cedric en Christian nog vrienden?? :p


    Om de titel te laten veranderen moet je het topic melden toch?? :p

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 21:53 ]

    mismi schreef:
    Dat is ook goed. Dan durven ze het niet tegen elkaar te zeggen :p

    Zijn Cedric en Christian nog vrienden?? :p


    Om de titel te laten veranderen moet je het topic melden toch?? :p


    Jups en jups


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wil je Samuel er alvast tussen zetten?
    @Raccoon; mag ik Jeniffers broer claimen?

    BeMe schreef:
    Wil je Samuel er alvast tussen zetten?
    @Raccoon; mag ik Jeniffers broer claimen?


    (BUYTHESTARS had me eigenlijk eerder gevraagd ,maar als je wil kan Jen 2 broers hebben ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn 2 personage's zijn nieuw. Kunnen ze bij iemand in het studentenhuis?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Raccoon schreef:
    (...)

    (BUYTHESTARS had me eigenlijk eerder gevraagd ,maar als je wil kan Jen 2 broers hebben ^^ )

    Geeft niet :D anders laat ik mijn meisjes personage haar wel een keer tegen het lijf lopen ;)

    Wat staat er in die brief?? :p

    mismi schreef:
    Wat staat er in die brief?? :p


    Verzin maar iets leuks :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eindelijk onder weg naar huis


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik had niet echt inspiratie :p


    En ik ben ook (eindelijk) weer onderweg naar huis na geshopt te hebben in de stad in amsterdam :p

    @Cairde: zou je het innerlijk van je personages nog even willen invullen. Het hoeft niet een heel lang verhaal te zijn, maar dan hebbrn we wel alvast idee.