• Ik weet niet waar dit thuishoort, dus doe het maar hier..

    Ik word een kléin beetje moe van al die "dump hier je story" of "ik zoek stories" topics.
    Misschien ben ik dan wel zo'n zeurzak, maar ik vind het leuker om gewoon door het forum te kunnen scrollen, zonder 100x zo'n topic te tegen komen (overdreven).
    En voorzover ik weet, is er toch al zo'n ding aangemaakt, waar je je stories kunt dumpen en waar je stories, per genre, kunt zoeken?
    Waarom moet dan iedereen toch weer zo'n topic aanmaken? Een klein beetje zoeken en je vind het zo!

    Ben ik de enige die zo denkt? (Voel me echt een "klaagkont" nu..) Of zijn er meer mensen die zich hier redelijk aanstoren? ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Iedereen stoort zich eraan en er is een kleine regel die het al minder maakt en waardoor je het zo af en toe kan melden, maar meer komt er ook niet.


    Your make-up is terrible

    Ik begrijp je. Maar dat heb ik ook met RPG's en dat soort shit. Achja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Iedereen stoort zich eraan en er is een kleine regel die het al minder maakt en waardoor je het zo af en toe kan melden, maar meer komt er ook niet.


    Oh ! Gelukkig. Ik ben dus niet de enige!
    Zal ook wel heel lastig op te lossen zijn he.. ;(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ImAwesome schreef:
    Ik begrijp je. Maar dat heb ik ook met RPG's en dat soort shit. Achja.


    Ja, maar die vind ik nog minder storend als al dat gezoek van stories. En dat promoten is ook geen probleem, maar ik snap het niet echt.. Want er is zo'n handige topic/story voor gemaakt, waarin alle genres staan.. Waarom dan het hele forum volgooien met topics die er al 20x in staan?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Daarvoor, kun je GM kopen :) er wordt hard gewerkt aan de sms-functie, dus ook voor mensen die via sms credits kopen, zal dat binnenkort weer beschikbaar zijn, wanneer "binnenkort" ook zal zijn. Tot die tijd is het geduld hebben en anders niet klagen, lijkt mij. :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    xGREENLEAF schreef:
    (...)

    Oh ! Gelukkig. Ik ben dus niet de enige!
    Zal ook wel heel lastig op te lossen zijn he.. ;(


    Yup. Gelukkig kan je het melden als een user in meer dan 5 topics binnen een tijdspanne van 8 uur zulke topics omhoog schopt.


    Your make-up is terrible

    SummerElf schreef:
    Daarvoor, kun je GM kopen :) er wordt hard gewerkt aan de sms-functie, dus ook voor mensen die via sms credits kopen, zal dat binnenkort weer beschikbaar zijn, wanneer "binnenkort" ook zal zijn. Tot die tijd is het geduld hebben en anders niet klagen, lijkt mij. :)


    Nu voel ik me dom.. Maar wat is GM ?
    En ik vind het een beetje belachelijk dat ik ervoor moet betalen, omdat ze het forum niet een beetje opgeruimd kunnen houden..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Assassin schreef op 5 aug 2013 - 22:44:
    Iedereen stoort zich eraan en er is een kleine regel die het al minder maakt en waardoor je het zo af en toe kan melden, maar meer komt er ook niet.

    Uhm, nee?! Ik stoor me er niet aan...


    Only God can judge me.

    xGREENLEAF schreef:
    (...)

    Nu voel ik me dom.. Maar wat is GM ?
    En ik vind het een beetje belachelijk dat ik ervoor moet betalen, omdat ze het forum niet een beetje opgeruimd kunnen houden..

    Golden Membership. Daarmee kun je, onder andere, forum onderdelen uit zetten. Op zich is er niks mis, want er zijn geen regels voor. Hoewel ik persoonlijke één groot topic een stuk liever zie.

    En Quizlet moet toch ergens van betaald worden. Dat kan Rutger niet allemaal doen uit eigen zak / advertenties.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Golden Membership. Daarmee kun je, onder andere, forum onderdelen uit zetten. Op zich is er niks mis, want er zijn geen regels voor. Hoewel ik persoonlijke één groot topic een stuk liever zie.

    En Quizlet moet toch ergens van betaald worden. Dat kan Rutger niet allemaal doen uit eigen zak / advertenties.


    Ik snap dat het wel ergens betaald van moet worden. Maar waarom zou ik moeten betalen, omdat er zoveel dezelfde topics worden aangemaakt? ;$
    En het is echt neit omdat ik niet wil betalen aan Q hoor.. Maar niet om deze reden, eigenlijk..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind het ook vreselijk iritant, natuurlijk zet ik ook wel eens mijn story er neer.
    Alleen je ziet in alle topics die er staan dezelfde verhalen.

    En wat gm betreft, ja handig voor de mensen die het überhaupt kunnen kopen. maar niet iedereen kan/mag en wilt dat.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    xGREENLEAF schreef:
    (...)

    Ik snap dat het wel ergens betaald van moet worden. Maar waarom zou ik moeten betalen, omdat er zoveel dezelfde topics worden aangemaakt? ;$
    En het is echt neit omdat ik niet wil betalen aan Q hoor.. Maar niet om deze reden, eigenlijk..

    Je betaald niet tegen dezelfde topics. Je betaald voor de mogelijkheid om bepaalde sub-topics niet meer kunt zien. Zoals 1D, Justin Bieber, Story problemen, dat soort dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als iedereen nou zich gewoon aan de regel zouden houden dat je niet meer dan vijf keer je story mag promoten in een tijdspanne van 8 uur, dan zou dat al een hoop schelen. Helaas zijn sommige users zo dom dat ze na een paar maand nog steeds niet weten dat dat niet mag (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Father schreef:
    (...)
    Je betaald niet tegen dezelfde topics. Je betaald voor de mogelijkheid om bepaalde sub-topics niet meer kunt zien. Zoals 1D, Justin Bieber, Story problemen, dat soort dingen.


    Oh zo. Njaa.. Helaas groeit het geld me niet op de rug, anders had ik het zeker gekocht.(huil)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Lahey schreef:
    Als iedereen nou zich gewoon aan de regel zouden houden dat je niet meer dan vijf keer je story mag promoten in een tijdspanne van 8 uur, dan zou dat al een hoop schelen. Helaas zijn sommige users zo dom dat ze na een paar maand nog steeds niet weten dat dat niet mag (cat)


    Ik vind het belachelijk dat je 5 keer je story moet promoten. En dat er wel 20x opnieuw gevraagd word om "leuke stories". Ik zit nu op pagina 4 van het forum en eindelijk begint dat gezoek en gepromoot een béétje op te houden..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.