• Ik weet niet waar dit thuishoort, dus doe het maar hier..

    Ik word een kléin beetje moe van al die "dump hier je story" of "ik zoek stories" topics.
    Misschien ben ik dan wel zo'n zeurzak, maar ik vind het leuker om gewoon door het forum te kunnen scrollen, zonder 100x zo'n topic te tegen komen (overdreven).
    En voorzover ik weet, is er toch al zo'n ding aangemaakt, waar je je stories kunt dumpen en waar je stories, per genre, kunt zoeken?
    Waarom moet dan iedereen toch weer zo'n topic aanmaken? Een klein beetje zoeken en je vind het zo!

    Ben ik de enige die zo denkt? (Voel me echt een "klaagkont" nu..) Of zijn er meer mensen die zich hier redelijk aanstoren? ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Daarom is er besloten om deze story te beginnen. Daar kan je ook je stories dumpen, maar dan binnen het juiste onderwerp. Zo heb je hele rijen stories.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik erger me er ook aan, maar stiekem doe ik het zelf ook wel eens omdat ik nogal een aparte smaak heb van story's en ik die niet zo vaak vind, maar mensen die op zoek zijn naar een 1D story vind ik altijd wel een beetje apart..


    ©1998

    Surgeon schreef:
    Daarom is er besloten om deze story te beginnen. Daar kan je ook je stories dumpen, maar dan binnen het juiste onderwerp. Zo heb je hele rijen stories.


    +
    Tja, er zijn veel topics waaraan ik me stoor dus zit te wachten op de SMS functie.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    ImAwesome schreef:
    Ik begrijp je. Maar dat heb ik ook met RPG's en dat soort shit. Achja.


    Regels zijn er om verbroken te worden

    De SMS-functie is beschikbaar. Huphup, ga Goldmember kopen (bloos)


    Nypmh > Yaspis

    Dit is al altijd zo geweest en zal niet snel veranderen. Koop gm en je bent er van af. :p


    Let the Night embrace you

    DuchessAlpha schreef:
    Ik erger me er ook aan, maar stiekem doe ik het zelf ook wel eens omdat ik nogal een aparte smaak heb van story's en ik die niet zo vaak vind, maar mensen die op zoek zijn naar een 1D story vind ik altijd wel een beetje apart..

    Die zijn te lui voor woorden. ^^

    Ik erger me er ook aan, maar ik probeer over die topics heen te kijken. Ik kan namelijk niet alles krijgen wat ik wil. :')


    Take me to wonderland

    Het ligt niet eens zozeer aan dat er veel topics zijn, maar dat iemand dan ineens al die topics afgaat met zijn/haar story en daarmee al die topics bumpt :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.