• En het regent liters bier... Oh nee, wacht, dat laatste dan weer net niet.
    Ik lig momenteel in mijn bed te luisteren naar het gedonder terwijl ik af en toe vanachter mijn rolgordijn een lichtflits vandaan zie komen. Zoals nu :3
    Is er verder bij iemand onweer op het moment, onweer geweest of regen, dat was hier eerst?
    Ik zit, om de tijd te doden, op mijn iPod omdat ik nu toch niet in slaap val.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bij mij is het gewoon droog (cat)

    Hier is het al een uur aan de gang :'D Veel bliksem vooral en heel snel achter elkaar. Luvvvv it. Ik geniet hier echt van!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Het heeft hier gedonderd. Een keer en dat was het (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hier is niets te zien, behalve af en toe een paar loze flitsen in de verte. Saai. Geef mij ook een beetje regen en onweer aub.

    Bij mij is het net gestopt, gelukkig :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Vestige schreef:
    Bij mij is het gewoon droog (cat)

    Lekker ^^ Mag ik vragen waar je momenteel zit?
    Ik zit nog heerlijk in het zonnige Alohen aan den Rijn in Nederland.
    Inmiddels is het regenen weer begonnen en het onweer is er nog steeds. De win wordt ook steeds harder *doet raam helemaal dicht^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Draculea schreef:
    Hier is niets te zien, behalve af en toe een paar loze flitsen in de verte. Saai. Geef mij ook een beetje regen en onweer aub.

    Van mij mag je het hebben ^^
    Ik vind het niet erg zolang het maar niet komt net als ik wil gaan slapen, wat gebeurt er... Precies dat -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Lekker ^^ Mag ik vragen waar je momenteel zit?
    Ik zit nog heerlijk in het zonnige Alohen aan den Rijn in Nederland.
    Inmiddels is het regenen weer begonnen en het onweer is er nog steeds. De win wordt ook steeds harder *doet raam helemaal dicht^


    Zuidoost Brabant, bij Uden. Het heeft hier zo'n 5 minuten licht geregend, maar dat was al om 8 uur. Verder niets.

    Vestige schreef:
    (...)

    Zuidoost Brabant, bij Uden. Het heeft hier zo'n 5 minuten licht geregend, maar dat was al om 8 uur. Verder niets.

    Hier hetzelfde totdat het half elf werd :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hier zal het morgen pas onweren, om 6 en 7 uur 's avonds als ik de weerapp op mijn gsm mag geloven. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hier is het maar stil (op het gezoem van airco na dan) al wou ik dat het hier zo'n weer was


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hier is het al een tijdje aan de gang. De lucht wordt de heletijd verlicht, en af en toe wat gedonder. Love it.
    Het mindere is wel dat het met bakken uit de lucht viel en dat het aardig waaide. Ik heb een haat aan regen behalve als ik in bed lig :Y).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Het is hier net weg. Het heeft flink geonweerd en geregend. Het ging steeds harder en harder regenen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het is hier net een uurtje weg. De hele lucht stond vol met flitsen. :')


    :)

    teamZouis schreef:
    Hier zal het morgen pas onweren, om 6 en 7 uur 's avonds als ik de weerapp op mijn gsm mag geloven. (:

    Wees blij Karin. Er was hier net een hele harde klap D: *kruipt half in haar kussen*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis