• Omdat voor sommige de school alweer bijna begint, hier weer een klassen topic voor het komende schooljaar

    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Klas: ED33 (E = voor Enschede, D = voor Dierenverzorging, 3 = voor niveau 3, 3 = voor leerjaar 3 (laatste jaar))
    Wat vind je ervan: Leuke klas, leuke opleiding, leuke leraren & coaches/mentors, een rotschool (slecht geregeld).
    Met wie zit je in de klas: Alle leerlingen van vorig jaar, op 3 na. (2 gaan naar niv. 2, 1 heeft net een zoontje gekregen, komt later terug).
    Extra: Misschien ben ik in December klaar! ;D.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Op de twaalfde zal ik uitvinden :Y)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 19:38 ]


    -

    Klas: Havo vier
    Wat vind je ervan: Awesome, want ik had niet verwacht dat ik Havo drie zou halen.
    Met wie zit je in de klas: Een aantal mensen die ik al ken en een paar nieuwelingen. Ik kon maar net op tijd wisselen, anders had ik bij iemand in de klas gezeten die ik niet uit kan staan.
    Extra: Ik heb nog niet echt een goede indruk van mijn nieuwe klas kunnen maken.


    26 - 02 - '16

    Klas:
    4Z (4=4e leerjaar. Z=VWO klas.)
    Wat vind je ervan:
    Kut maar ook Gaaf.
    Met wie zit je in de klas:
    Niemand die ik ken. Ik was een van de enige die VWO aankon. en er zijn 2 VWO klassen bij ons op school en blijkbaar vonden ze het nodig om 8 leerlingen in 1 klas te zetten en mij alleen op te zadelen.
    Extra:
    Ik heb er zin in. Ik zit wel in een leuke klas zover ik weet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Klas 4E
    4=4de lesjaar
    E=vwo Béta (Vorig jaar was het zo dat havo E en D was, havo/vwo C en vwo A en B , maar dat besloten ze om te draaien dit jaar)
    Wat vind je ervan
    Niet leuk denk ik, ik pas niet echt in de groep en heb echt een vreselijk rooster, maar wel veel leuke vakken.
    En ze wijken nu al van het principe van de school af. Er is gezegd klassen met maximaal 16 leerlingen en ik zit er komend jaar met 19 in de klas
    Met wie zit je in de klas
    Zelfde stelletje domme bimbos als vorig jaar, bijgevuld met nog wat drukkere mensjes, wordt echt een helklas
    Extra
    Ik vraag me nu al af, voordat het jaar begonnen is, hoe ik ooit op schema ga blijven

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 20:25 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Klas: DT3S (D= Da Vinci/ T= TTO/ 3= derde jaar)
    Wat vind je ervan: leuk, want ik ben dit jaar wel over. Minder leuk omdat we de enige TTO klas zijn.
    Met wie zit je in de klas: Ik heb ongeveer dezelfde klas als vorig jaar. Er zijn vier kinderen weg voor zover ik weet. En er komen er twee bij die zijn blijven zitten, maar die ken ik al. (Aangezien ik daarmee in de klas zat voordat ik bleef zitten.
    Extra: Ik ben stiekem wel heel blij met mijn klas.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Klas: 3Hb
    3 = leerjaar 3
    H = Havo
    b = De tweede 3e klas, zeg maar..
    Wat vind je ervan:
    Mwah, ik ben echt opgelucht dat ik over ben. Maar ik had vorig jaar een periode dat heel de klas tegen me was -is nu over-, dus ik heb geen idee wat er dit jaar weer gaat gebeuren.
    Met wie zit je in de klas:
    Iedereen die ik in de 2e had, misschien wordt er eentje overgeplaatst naar de andere 3e en mischien komt er iemand bij.
    Extra:
    Ik ben nu al alles vergeten van de 2e....


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Klas: 4Cm (Creatie &Mode)
    Wat vind je ervan: Het is een miniklasje ,maar ik vind ze top
    Met wie zit je in de klas: Normaal met 6 meisjes ,die echt super zijn ,maar hopelijk blijft mijn goede vriendin in de klas anders is het saai zonder haar :c
    Extra: Ergens hoop ik dat we niet bij de 3de jaars gaan zitten ,zoals vorig jaar ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Klas: A3D (A= Atheneum. 3= leerjaar 3, D= Aanduiding voor welke 3e klas je bent, 3B, 3C ofzo)
    Wat vind je ervan: Awesome :Y)
    Met wie zit je in de klas: Iedereen van vorig jaar (19), + 11 andere kinderen. Van 3 atheneum klassen gaan we naar 2, dus er word een klas opgesplitst, en er komt dus een deel bij ons.
    Extra: Ik ben totaal niet blij dat er een andere klas bij komt, we hebben nu zo'n leuke en gezellige klas. (cat)

    Klas: 4H (Leerjaar 4 en h voor havo.)
    Wat vind je ervan: Geen idee wat k moet verwachten
    Met wie zit je in de klas: Misschien met een vriendin van mij. We hebben hetzelfde vakkenpakket. Voor de rest weet ik het niet.
    Extra: /


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou, ik hoop een leuke. Ik kom sowieso in een H5. Maar het duurt voor mij nog een kleine 3 weken voor ik dat weet. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    QueenOfHell schreef:
    Klas: 4H (Leerjaar 4 en h voor havo.)
    Wat vind je ervan: Geen idee wat k moet verwachten
    Met wie zit je in de klas: Misschien met een vriendin van mij. We hebben hetzelfde vakkenpakket. Voor de rest weet ik het niet.
    Extra: /


    Precies dit. Alleen weet ik niet of ik in 4H1 of 4H2 kom, moet ik eigenlijk nog checken haha.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Op 2 september weet ik het pas :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Klas: 3VB1
    Wat vind je ervan: Top klas!
    Met wie zit je in de klas: De mensen van vorig jaar (sowieso @linagalang, Annemarie en Rebecca, bestiess!)
    Extra:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Klas: Music class
    Wat vind je ervan: Super spannend!
    Met wie zit je in de klas: Waarschijnlijk met allemaal Noren, want ik verwacht dat ik de enige buitenlandse ben.
    Extra:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel