• Omdat voor sommige de school alweer bijna begint, hier weer een klassen topic voor het komende schooljaar

    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Klas: Havo 4
    Wat vind je ervan: Ik heb nog geen idee eigenlijk.
    Met wie zit je in de klas: Ik hoop met een vriendin van me, we hebben beide hetzelfde vakkenpakket.
    Extra:


    To love is to destroy.

    Klas: Eerste jaars Mediavormgever Niveau 4
    Wat vind je ervan: Ik heb er ontzettend veel zin in! Hopelijk heb ik een leuke klas én mentor.
    Met wie zit je in de klas: I have no idea. Maar misschien zit ik in de klas bij een vriend van een vriend van mij.
    Extra: Het wordt vast beter dan de tijd die ik had op de middelbare school had.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klas: 2E (Tweede leerjaar TTO)
    Wat vind je ervan: Ach wel leuk, met hakken over de sloot overgegaan. Ik ga nu echt mijn best doen.
    Met wie zit je in de klas: Mijn klasgenoten, er zijn er vier uitgegaan en er komen er vier bij. Drie ken ik al, één komt uit Curaçaose International School.
    Extra: Ik ga in september naar Engeland ^-^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Klas: 5 gymnasium
    Wat vind je ervan: Geen idee.
    Met wie zit je in de klas: Dat weet ik nog niet.
    Extra: -


    There is nothing more badass than being yourself

    Klas: V3D
    Wat vind je ervan: Euh, idk.
    Met wie zit je de klas: Weet ik nog niet.
    Extra: /


    That is a perfect copy of reality.

    Is er hier niet al een topic van of vergis ik me nou?


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Klas: ik HOOP WK1 (woordkunst 1- maar ik moet er eerst doorgeraken.) anders wordt het kunstwetenschappen jaar 1 :)
    Wat vind je ervan: stressy, volop in de voorbereiding.
    Met wie zit je in de klas: GEEN FLAUW IDEE.
    Extra: ik heb deze toelatingsproef wel al het meeste fun gehad, had ik bij acteren minder :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    2HBO


    ars moriendi

    Geen idee. Ik heb werkelijk geen idee. Dit is het eerste jaar van mijn opleiding, erg spannend.
    Maandag is mijn introductie dag. Dan weet ik als het goed is wat meer. Haha. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Klas: 2J1 (Betekend; Leerjaar 2, afdeling Juridisch, sector 1 Zakelijke Dienstverlening.)
    Wat vind je ervan: Amazing! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik naar het 2e jaar zou mogen!
    Met wie zit je in de klas: Iedereen die vorig jaar is over gegaan en ook ZD heeft gekozen.
    Extra: Ik loop de eerste helft van het schooljaar stage op een notariskantoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Klas
    5 Engelstalig VWO
    Wat vind je ervan?
    Merwpp, ik kijk op tegen SE's en shit
    Met wie?
    All the pll from last year, het Tweetalig blijft altijd als Basisklas bij elkaar :Y)
    Extra
    Mijn nieuwe mentor is creepy, en dan echt creepy

    Ik kom er de 28e pas achter... Nog een keer in de 1e zitten van het MBO, voor de derde keer >.<


    Credendo Vides

    Jaar 1 Hbo, ik ken mijn klas nog niet


    Life is hard and then we die

    Klas: VWO 6 + IB
    Wat vind je ervan: Spannend :')
    Met wie zit je in de klas: Al mijn klasgenoten van vorig jaar, met nog enkele zittenblijvers.
    Extra: Magnets. Just magnets.


    Caution first, always.

    Klas: VWO 6.
    Wat vind je ervan: Ik heb eigenlijk wel zin in het examenjaar. Het is alleen erg vervelend dat ik ook nog iets moet verzinnen om daarna te doen. Ik haat keuzes.
    Met wie zit je in de klas: Veel mensen van vorig jaar. Kan me niet zo veel schelen eigenlijk, maar ook met twee vriendinnen, dus dat is een hele opluchting.
    Extra: Morgen de laatste echte vakantiedag. Die zeven weken zijn veel te snel gegaan. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan