• Omdat voor sommige de school alweer bijna begint, hier weer een klassen topic voor het komende schooljaar

    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Klas: 3D
    Wat vind je ervan: Mwah, mijn klas is grotendeels stom en mag me niet, alhoewel er een paar wel aardig zijn. Ik vind het alleen nu al weer moeilijk, aangezien de rijtjes van Latijn niet meer goed in mijn hoofd zijn blijven steken. En dat waren er een paar pagina's -.-'
    Met wie zit je in de klas: Met alle mensjes van vorig jaar, niemand die ik echt heel aardig vind dus
    Extra: Volgend jaar moeten we al vakken kiezen, en ik heb nog geen idee wat ik wil worden (no_chears)


    Nypmh > Yaspis

    Klas: 2e jaar dierengeneeskunde
    Wat vind je ervan: lastig latijsen namen van lichaamsdelen en ziektes uit je kop leren maar dat was in de eerste jaar ook zo.
    Met wie zit je in de klas: geen idee
    Extra:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 7:18 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Klas: EC F3D
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:
    Alleen mijn klas naam weet ik maar ik krijg de 3de iets meer te horen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Klas: H5c (havo 5)
    Wat vind je ervan: Tsja, eind examen hé, dus wel spannend
    Met wie zit je in de klas: Ik heb alleen een lijst gezien op magister, dus ik zie nog wel hoe het word, maar het zijn wel leuke mensen opzicht.
    Extra: Nope

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 13:11 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Klas: Eerstejaars ETC
    Wat vind je ervan: Euh. Geen idee. :'D Ik heb mijn nieuwe klas nog niet ontmoet.
    Met wie zit je in de klas: Ook geen idee. Niemand die ik ken, zit bij mij in de klas.
    Extra: Ik ga naar de universiteit. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Klas: 11.1 versneld (5e klas. ik zit op een vrije school, war je normaal 7 jaar voor vwo hebt, maar ik doe deels met de 6e mee dus kan het in 6 jaar doen)
    Wat vind je ervan: Best spannend eigenlijk
    Met wie zit je in de klas: met d emeeste van mijn oude klasgenoten en een paar nieuwe mensjes
    Extra:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn