• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..


    *Regels
    -Max. Drie personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Wees creatief met je Personage
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -Graag even veel jongens & meisjes
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij


    Topics





    hihi zodat we het rollentopic niet vol hoeven te stalken ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 22:57 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mweh, The bitch of The Woods is er ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    EUH MY GAWD IK HEB EEN IDEE VOOR EEN RPG MAAR IK KRIJG HEM NIET UITGEWERKT DUS MN HOOFD GAAT ONTPLOFFEN


    And right from that moment, you took my breath away.

    {mijn topic}


    You can't not look cool with a crossbow.

    Mon topics :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xLastKiss schreef:
    EUH MY GAWD IK HEB EEN IDEE VOOR EEN RPG MAAR IK KRIJG HEM NIET UITGEWERKT DUS MN HOOFD GAAT ONTPLOFFEN


    Als je het uitgewerkt krijgt stuur ehm dan maar naar me toe ^^
    Ik ben RPG verslaafd ^^


    Little do you know

    Laat ik het Rollentopic hier ook maar neer zetten aangezien hij niet in de beginpost staat d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Als je het uitgewerkt krijgt stuur ehm dan maar naar me toe ^^
    Ik ben RPG verslaafd ^^

    Alice Human Sacrifice ^^ kan geen link posten wanttt telefoon maar hij staat er :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Iemand waar ik Finn mag bijplaatsen ? :3 dat is handiger voor mijn eerste post met hem ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roww schreef:

    [Weet je dat heksen kunnen 'praten' met de natuur? Ze kunnen dus weten via de natuur of er nieuwe bewoners zijn ^^
    Ook kan niks het stuk bos verlaten waar ze nu zitten, doordat de heksen verplicht zijn er een hek omheen te zetten. Van buitenaf is het hek onzichtbaar, maar van binnen niet. Alles wat buiten het hek zit kan er in, maar als je er eenmaal in zit kan je er niet meer uit. Daarom zijn de Vampiers en de andere wezens zo afhankelijk van de kampeerders (:]




    Bedoel je dus dat de heksen via de grond of de bomen kunnen aanvoelen dat er mensen op hun grond staan? Ik begrijp het namelijk niet helemaal, haha.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 18:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Raccoon schreef:
    Iemand waar ik Finn mag bijplaatsen ? :3 dat is handiger voor mijn eerste post met hem ^^

    Misschien bij Athene en Katherine? Als Monticia dat goed vindt teminste.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 18:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mt


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Europe schreef:
    (...)
    Misschien bij Athene en Katherine? Als Monticia dat goed vindt teminste.


    Tuurlijk! ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik moet alleen eerst even eten, maar dan reageer ik...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Monticia schreef:
    (...)

    Tuurlijk! ^^


    Okééy :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    O gosh, ik zal echt zo snel mogelijk reageren, heb alleen een beetje een volle week... En vanaf woensdag tot waarschijnlijk zondag ben ik al helemaal bijna niet online...


    We've lived in the shadows for far too long.