• Whaaa een van mijn vriendinnen gaat binnenkort voor 6 maanden studeren in japan, naast dat ik stront jaloers ben, ben ik natuurlijk wel blij voor haar.

    13 maart geeft ze een afscheids feestje, maar ik heb echt geen idee wat ik voor haar moet kopen!
    Ik zit te denken aan iets wat te maken heeft met japan, maar het hoeft van mij niet zo groot of creatief te zijn en voor haar makkelijk mee te nemen.

    HELP!!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Weet je waar ik nu plots aan denk, iets met thee? (Heeft Japan daar ook geen traditie mee?)
    Dat zal ze vast drinken (dus het is een nuttig cadeau) en als je dan een leuk setje vind dat iets Japans-achtig heeft, is het ook nog eens in thema! Tegenwoordig vind je echt leuke theepotjes met bijpassende kopjes^^


    The soul needs autumn.

    Er zijn bepaalde winkels waar ze Japanse spulletjes verkopen zoals voedsel en thee (zoals saorsa al zei). Je zou een doosje/mandje kunnen maken met Japans voedsel en andere types Japanse dingetjes.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 18:48 ]


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Of misschien juist Nederlandse dingen? Aangezien ze voor 6 maanden naar Japan gaat zal ze een aantal Nederlandse dingen moeten missen, dus misschien juist een mandje met typisch Nederlandse dingetjes.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Of je pakt de bovenstaande dingen samen en maakt een mandje met typische Japanse en Nederlandse dingetjes? Desnoods kan je ook nog altijd handige schoolspulletjes kopen als ze daar behoefte aan heeft.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Toen mijn zus 6 maanden naar China ging had ik twee knuffeltjes gekocht, de een voor haar en de ander voor mij. En toen hebben wij elkaar elke week foto's gemaild van de knuffels op avontuur


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Homeostase schreef:
    Toen mijn zus 6 maanden naar China ging had ik twee knuffeltjes gekocht, de een voor haar en de ander voor mij. En toen hebben wij elkaar elke week foto's gemaild van de knuffels op avontuur


    Dat is echt leuk!


    The soul needs autumn.