• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens (Voorlopig vol!):
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | Beanies
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz
    Ariana Grande | Beanies
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik moet echt weer een originele manier vinden om binnen te komen vallen. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Harry is een jongen die zijn mond niet snel zal sluiten. Hij is brutaal en recht voor zijn raap, hij zegt direct wat hij van je denkt. Daarbij is de krullenbol ook erg eerlijk, maar toch een flirt. Als hij interesse in je toont zal hij je dat laten merken, maar hij laat ook blijken dat hij je niet mag als dit het geval is. Verder is Harry vrij loyaal en als je hem eenmaal hebt kun je erop rekenen dat hij niet meer van je zijde zal wijken. Hij is beschermend, maar niet te overdreven. Verder is hij af en toe hyperactief en humoristisch, ook al gaat zijn humor soms ten koste van anderen.
    Toch heeft de jongere jongen nog een aantal minpuntjes. Hij is snel jaloers en verschrikkelijk aanhankelijk als hij je lief heeft. Hij is makkelijk om mee te flirten, maar verschrikkelijk moeilijk om voor jezelf te winnen. Harry staat liever alleen in het leven als single jongeman en wil lol trappen met zijn vrienden, niet vastzitten in een krampachtige relatie. Af en toe wil hij zijn mening nog wel eens ietsjes té duidelijk overbrengen, waardoor hij nogal hard over kan komen. Als laatste is Harry niet iemand die over zich heen laat lopen, hij komt voor zichzelf en zijn vrienden op.
    Extra: Harry is biseksueel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik een meisje? Jade Thirlwall :].


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: Cher Lloyd.
    Leeftijd: Twintig jaar.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Cher is een opgewekt, vrolijk en leuk meisje dat eigenlijk nogal vreemd is. Ze rapt, zingt en danst wat ze allemaal even goed kan. Als je haar beledigt, of één van haar vrienden, dan ga je er aan. Ze pikt haar haters niet, daarom irriteert ze -ze. Chers stem is heel apart. Ze is dan wel helemaal Brits, maar als Cher zingt hoor je haar Britse accent gewoon. Dat is zo bijzonder aan haar, en daar is ze trots op. Eigenlijk is Cher heel eigenwijs. Ze is nogal traag van begrip en is niet bepaald de slimste, één van haar minpunten. Ook houdt Cher van apart zijn, haarzelf zijn. Ze blijft tegen iedereen zeggen dat je het beste bent, als je jezelf bent. Cher is makkelijk in de omgang en kan vreselijk goed vrienden maken, maar als ze je echt niet mag, zal je dat merken.
    Extra: -


    Reading a good book is like taking a journey.

    Tomlinsonz schreef:
    Mag ik een meisje? Jade Thirlwall :].


    Ik zet het erbij. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik reserveer Logan Lerman ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar, 24 December 1991
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een echte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Extra: -


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DarkMark schreef:
    Ik reserveer Logan Lerman ^^


    Aangepast. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik ook nog Niall Horan? ;'3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    Mag ik ook nog Niall Horan? ;'3


    Natuurlijk. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    haha lol 3 van 1D lol


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    haha lol 3 van 1D lol


    Hoe meer haters hier nu op afkomen, hoe meer plezier zij in het uitmoorden van 1D gaan krijgen. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Logan Wade Lerman

    Leeftijd: 21

    Uiterlijk:


    Logan heeft een paar opvallende kenmerken zoals zijn ogen. Deze zijn groen, felblauw of grijs afhankelijk van het licht en ze schitteren altijd. Ook zijn haar is opvallend in combinatie met zijn ogen, door de donkere bijna zwarte kleur. Hij heeft geen speciale stijl van kleding aangezien hij zelf zegt niet modieus te zijn.

    innerlijk:Hij is vrij bescheiden, maar weet door het vele acteren zich te gedragen als een leider of een volledige 'asshole' te zijn. Eigenlijk maakt hij best makkelijk vrienden, maar toch blijft hij altijd op zijn hoede. Hij is ook iemand die snel leert en goed weet waar hij naartoe wilt met zijn leven, is dat acteren dan wordt het acteren is het overleven, dan is het overleven.

    Extra: Hij is naast muziekaal (keyboard en gitaar) ook goed met wapens door het spelen van actiefilms (zeker met zwaarden). Hij is ook een zeer aparte jongen, hij acteert niet om beroemd te worden, maar gewoon omdat hij het leuk vind en hij is joods.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 23:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Praelectio schreef:
    (...)

    Hoe meer haters hier nu op afkomen, hoe meer plezier zij in het uitmoorden van 1D gaan krijgen. ;p
    ik ben geen hater maar ik hou ervan om heel terughoudend te zijn en dat mijn persoontje ook in meerdere films met actie in heeft gespeeld


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leuk idee! Ik reserveer Rupert Grint


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!