• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens (Voorlopig vol!):
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | Beanies
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz
    Ariana Grande | Beanies
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Go schreef:
    Ahw, dats lief. :3

    En ja, dat is echt een hele tijd geleden, haha. Toen was mijn username nog xAmnesia volgens mij. Faal :')


    Nee, ik heb ze allemaal nog gezien, behalve After. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Is die tijdelijke stop eraf?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nou, gelukkig ben je nu weer terug!
    Maar oke, dan wil wel een jongen dan reserveren =D
    Jered leto, maar wel toen die nog wat jonger was als dat kan. Want nu is die best oud ;( maar hij is nog steeds de knapste man op aarde. Dus dat. :x maar ik moet weer aan het werk ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh.

    Mijn fout (A)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cairde schreef:
    Is die tijdelijke stop eraf?


    Voor de personages? Ja.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Voor de personages? Ja.
    Welke heb je liever nodig?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Styles schreef:
    Nou, gelukkig ben je nu weer terug!
    Maar oke, dan wil wel een jongen dan reserveren =D
    Jered leto, maar wel toen die nog wat jonger was als dat kan. Want nu is die best oud ;( maar hij is nog steeds de knapste man op aarde. Dus dat. :x maar ik moet weer aan het werk ;x


    Je staat erbij. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cairde schreef:
    (...)Welke heb je liever nodig?


    Ik heb nu in principe één meisje nodig, maar jij hebt al een vrouwelijk personage. Het verbaast me nog steeds dat de meisjes nu minder populair zijn dan de jongens.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 12:18 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik heb nu in principe één meisje nodig, maar jij hebt al een vrouwelijk personage. Het verbaast me nog steeds dat de meisjes nu minder populair zijn dan de jongens.
    Geef me dan een mannelijke als dat beter uitkomt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik weet niet wie ik wil, meeeh D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik schrijf ze altijd zelf, want anders vind ik het niet eerlijk. Ik heb jouw beschrijving er wel naast gelegd zodat ik het een beetje kon vergelijken, aangezien ik nog wel eens iets vergeet. Maar overschrijven doe ik niet. ;p


    Ik zie het, haha. Maar ik vond ze wel op elkaar lijken en nu weet ik het [: Al is het helemaal niet erg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cairde schreef:
    (...) Geef me dan een mannelijke als dat beter uitkomt.


    Ik zet je erbij. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik wil Lil twist trouwens..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Go schreef:
    Ik weet niet wie ik wil, meeeh D:


    Avril Lavigne, Taylor Swift, Demi Lovato, Selena Gomez of Perrie Edwards? Leeftijden kun je altijd aanpassen. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cairde schreef:
    Ik wil Lil twist trouwens..


    TWISTIEEEEEE <3. Oh god, hoe kan Twist Justin nou willen afslachten? o_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."