• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens (Voorlopig vol!):
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | Beanies
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz
    Ariana Grande | Beanies
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Appa schreef:
    (...)

    Ik zie het, haha. Maar ik vond ze wel op elkaar lijken en nu weet ik het [: Al is het helemaal niet erg.


    De volgende keer vraag ik het wel eventjes. (: Ik heb liever altijd een andere beschrijving ernaast liggen, zodat ik niks over het hoofd zie.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    De volgende keer vraag ik het wel eventjes. (: Ik heb liever altijd een andere beschrijving ernaast liggen, zodat ik niks over het hoofd zie.


    Je hoeft niets te vragen, je bent helemaal vrij om alles te gebruiken wat je wilt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amy Lee wel (:

    -Zangeres van Evanescence.-
    Als het mag ook wat jonger, haha.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 13:05 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Justin Drew Bieber
    Leeftijd: Negentien jaar, geboren op èèn maart 1994
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Justin is eigenlijk heel aardig, en een leuke jongen. Alhoewel hij soms nog wel eens opgefokt is, probeert hij iedereen ten vriend te houden. Altijd is Justin vrolijk, en open. Hij ontvangt iedereen met open armen, zelfs haters. Justin is erg zorgzaam voor zijn familie, maar zoals bij elke tiener zou hij liever in het bijzijn van andere mensen, bij zijn vrienden zijn. Natuurlijk kan Justin erg chagrijnig zijn en heeft echt ochtend dat ie te vroeg op staat, voor hem dan, een ochtendhumeur waarbij je maar beter uit zijn buurt kan blijven. Als het over zijn beliebers gaat, en als je iets verkeerds zegt, dan moet je op de vlucht slaan. Er zit er ook nog een arrogante en egoïstische kant in Justin. Als hij die kant laat zien gedraagt ie zich als een klootzak en denkt alleen maar aan zichzelf. Anderen kunnen dan sterven wat hem betreft. Er zijn vier mensen waarvoor hij zijn leven zou opzeggen, de vier mensen waarvan hij het meest houdt. Zijn ouders en zijn jongere halfzusje en halfbroertje genaamd Jazmyn en Jaxon.
    Extra: Toen hij een baby was zijn Justin's ouders gescheiden. Pattie, zijn moeder, was namelijk pas achttien toen ze hem kreeg en werd dus tienermoeder. Jeremy, zijn vader, stuurde wel geld en bleef beste vrienden met Pattie. Ondertussen heeft Justin een stiefmoeder genaamd Erin waarvan ie een kleiner broertje en zusje heeft. Daar is ie heel gelukkig mee, niet alleen omdat hij nu geen enigs kind meer is maar ook omdat de vijf- en driejarige zijn hart hebben gestolen. Justin heeft nooit les gehad en heeft zichzelf aangeleerd om drums, gitaar, piano en een klein beetje trompet te spelen. Daarom kan hij nu ook geen noten lezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sorry, ik moest die gifs van Jazzy en Jax er gewoon bij doen. Ze zijn zo schattig.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 13:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Go schreef:
    Amy Lee wel (:

    -Zangeres van Evanescence.-
    Als het mag ook wat jonger, haha.


    Leeftijden mag iedereen naar wens aanpassen. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    jeah vrij! ga hem zo invullen. maar ziy nu eigenlijk te twijfelen tussen Jared Leto, of Jack Harries -als hij ubberhaupt bij bekende mensen hoort. ;x-

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 14:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    jeah vrij! ga hem zo invullen. maar ziy nu eigenlijk te twijfelen tussen Jared Leto, of Jack Harries ;o


    Gefeliciteerd met je vrijheid, haha.
    Doe eens Jared, dat is eens iets nieuws. ^^
    En om je laatste vraag te beantwoorden. Bekende Youtubers zijn ook beroemd, dus deze tellen ook.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 14:47 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Jared Joseph Leto
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Jared heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien. Al ziet hij deze toch liever helemaal vol, want tegen drank zegt hij geen nee.
    Jared is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Jared heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Jared is een goede vriend. Hij zal het altijd voor je opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Jared is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. hij heeft nog nooit gehoord van opruimen en hij laat altijd alles achter zich slingeren. Misschien niet zo leuk voor de medemens, maar Jared heeft er geen problemen mee. Tot hij weer eens wat kwijt is, wat hij op dat moment toch echt nodig heeft. Je moet Jared alleen niet boos maken. Hij zal je met gemak de grond in boren en is het niet met worden, is hij niet bang om een klap uit te delen.
    Extra: Jared is Biseksueel en schaamt zich er totaal niet voor. Verder heeft hij redelijk wat tatoeages.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Naam: Jared Joseph Leto
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Jared heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien. Al ziet hij deze toch liever helemaal vol, want tegen drank zegt hij geen nee.
    Jared is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Jared heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Jared is een goede vriend. Hij zal het altijd voor je opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Jared is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. hij heeft nog nooit gehoord van opruimen en hij laat altijd alles achter zich slingeren. Misschien niet zo leuk voor de medemens, maar Jared heeft er geen problemen mee. Tot hij weer eens wat kwijt is, wat hij op dat moment toch echt nodig heeft. Je moet Jared alleen niet boos maken. Hij zal je met gemak de grond in boren en is het niet met worden, is hij niet bang om een klap uit te delen.
    Extra: Jared is Biseksueel en schaamt zich er totaal niet voor. Verder heeft hij redelijk wat tatoeages.


    Goedgekeurd. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Goedgekeurd. (:

    gelukkig maar, anders had ik het ook niet geweten hoor ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb alvast een beschrijving van het huis gemaakt;

    In het huis van de Game Of Chess vind je twee, ruime verdiepingen die elk op zijn eigen manier ingericht zijn. Naast deze verdiepingen heeft het huis ook nog een kelder, maar deze ruimte wordt niet zo snel betreden. De verlichting richting de kelder is slecht en de deur gaat moeilijk open, en als je de kelder zelf betreedt zal je niet veel meer vinden dan opgedroogde bloedvlekken en hier en daar een houten stoel waar de spinnenwebben aan kleven. In de kelder is ook nog een ruimte kast te vinden, maar hier liggen enkel een oude bezem en wat schoonmaakspullen die al over datum zijn in.
    Op de eerste verdieping, ofwel de begane grond, vind je verschillende ruimtes. De begane grond bestaat uit een ingang, die als vanzelfsprekend stevig op slot zit, en een lange, brede gang waaraan verschillende ruimtes grenzen. Je vind hier onder andere een woonkamer met banken, een aantal boekenkasten en een salontafeltje, maar van muziek en televisie is hier geen sprake. In de keuken is er enkel water in flesjes te vinden, verschillend keukengerei en drinkglazen. Elke dag om acht uur, twaalf uur en half zes zijn hier maaltijden in overvloed te vinden. Niemand weet hoe deze hier komen, maar ze zijn er, en dat is het voornaamste.
    Op de begane grond vind je ook nog een eetkamer en een kleine kantoorkamer. In de laatste ruimte is over het algemeen weinig te vinden, behalve een kapotte computer en oude, stoffige boeken. Tenzij je de drankkast zoekt, welke ook op de kantoorkamer te vinden is. Deze is gevuld met oude wijnen en verschillende alcoholische dranken.
    Op de tweede verdieping vind je de slaapruimtes. Elke slaapruimte is precies hetzelfde. Er zijn twee stapelbedden in elke ruimte te vinden (Dus vier mensen per kamer, tenzij je een bed probeer te delen) twee nachtkastjes, een grotere kast en een deur richting een aparte badkamer. In de nachtkastjes vind je twee zaklampen, wat pleisters en hechtdraad, inclusief een naald. Er grenst een badkamer aan elke slaapkamer. De badkamers bestaan uit een toilet, een wastafel en een bad. Je vind hier ook verschillende shampoos, tandenborstels die nog in de verpakking zitten, droge handdoeken en verschillende verzorgingsproducten.
    Als laatste zijn er geen ramen in het huis te vinden. Er zal dus enkel licht door middel van lampen en zaklampen te vinden zijn.
    Van extra kleding is geen sprake. Het enige wat je kunt proberen is je kleding wassen in de wasbak en de hele dag zonder kleding rondlopen, maar dit is natuurlijk niet de meest ideale optie.
    Je kan hem nu al lezen, maar ik zet hem ook nog in de beginpost. (: Het is best veel tekst, maar wel handig als je alles weet.
    Mocht er trouwens iets tussen zitten dat onduidelijk is of niet lijkt te kloppen, dan hoor ik het graag zodat ik het kan aanpassen of verduidelijken.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:25 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Emma Charlotte Duerre Watson
    Leeftijd: 15 April 1990 (leeftijd 23)
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Extra: Emma komt origineel uit Frankrijk., waar ze tot haar vijfde heeft gewoond. Emma heeft twee broers, Alex and Toby, en twee zussen, Lucy en Nina.

    Ik vul het innerlijk later in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heb je nu nog meisjes nodig dan? Anders wil ik die ook nog wel maken ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Heb je nu nog meisjes nodig dan? Anders wil ik die ook nog wel maken ;3


    Ja, graag. (:


    Reading a good book is like taking a journey.