• Mysterious Motel

    Het is het jaar 2013, een groep vakantiegangers is aan het toeren ergens door Amerika. Op een gegeven moment moeten ze ergens brandstof vandaan halen voor hun tourbus. Ze komen uit bij een tankstation, waar een erg mooi motel bij staat. Tenminste, dat lijkt ze. Ze besluiten een pauze te nemen van hun tour en te stoppen bij het motel.

    Het verblijf wordt duur betaald. Op de eerste dag verdwijnt de buschauffeur. Mensen verdenken niets of niemand, ze zitten immers ergens in een motel in de middle of nowhere en mensen zouden elkaar niet zomaar uitmoorden. Toch? Als het lijk van de buschauffeur zonder hoofd wordt gevonden, vrezen ze het ergste. Gelijk wordt een van de buitenbeentjes van de groep verdacht, een persoon waarvan ze denken dat hij/zij praktijken beoefend die het daglicht niet kunnen verdragen.

    Ze besluiten deze persoon te verstoten uit de groep, maar toch blijven er mensen verdwijnen. Elke avond een of twee personen. Ze worden gevonden zonder hoofd en soms zelfs zonder ledematen.

    Mensen worden bang. Ze durven niet langer meer bij het motel te blijven. Toch blijven een paar moedige mensen die zich niet uit de weg laten slaan door het feit dat een aantal mensen verdwijnen en dood worden gevonden. Ze ontdekken het geheim van dit mysterieuze motel die een klein beetje weg heeft van een af andere mythe.

    Het verhaal rond dit motel gaat over een man die altijd bezig was met de raarste experimenten. Dit deed hij in een van de kamers van het motel, die hij jarenlang huurde. De kamer veranderde langzaam maar zeker in een soort lab, waar de raarste dingen werden getest. Motelgasten verdwenen en de man werd verdacht. Zonder verder enig bewijs te zoeken werd de man gearresteerd en kreeg hij de doodstraf opgelegd, die zonder uitstel werd uitgevoerd.

    Tot nu toe bleef de geest van de man rondspoken in het hotel die het lichaam van onschuldige zielen overnam om wraak te nemen op iedereen die bij het motel komt. De moedige mensen proberen alles, van rituelen tot het oproepen van geesten en ze verslaan de wraakzuchtige geest. Ze besluiten om het motel nieuw leven in te blazen, maar gaat dit wel goed komen?


    De titel kan altijd nog aangepast worden. Ik ben dan ook op zoek naar een betere titel.
    Dus: wat vinden jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 21:56 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wil 't eventueel ook nog wel verder uitwerken, dit is slechts een grove schets van het idee.
    +
    Weten jullie misschien nog een leuke titel?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:08 ]


    26 - 02 - '16

    Misschien The Reckoning? I dunno. Ik vind 't idee wel leuk en erg interessant, maar is dat niet moeilijk om in een RPG jasje te stoppen?
    Ik heb er niet echt verstand van, dus 't kan ook gewoon aan mij liggen.


    The odds are néver in our favor.

    Ik denk dat het moeilijk is om van dit idee een RPG te maken aangezien je alles al hebt uitgewerkt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het lijkt me lastig om dit als RPG uit te werken. Het idee spreekt me wel aan, trouwens.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Is het goed als ik het morgen ga lezen? Dan laat ik je meteen m'n mening erover weten en zo, want ik ga nu afsluiten. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb wel een idee hoe ik dit ga aanpakken denk ik, maar ik wil eerst wat meer meningen horen.

    Bovendien kan er nog het een en ander aangepast en uitgeknipt worden (;

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 8:54 ]


    26 - 02 - '16