• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ugh ik had mooi een stuk gemaakt van katie. Poef weg omdat het topic al vol was.. Balunnn ga zo weer bzzy


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Sorrehh, had je wel mijn stuk gelezen?)Xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Jups kzal ff bzzy :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Katie:

    Ik luister aandachtig naar niall. Gelukkig is hij er voor me. Ik veeg voorzichtig de laatste tranen van mijn wangen met mijn duimen en zeg: 'sorry, ik zal vast ontzettend stom zijn met al dat gehuil. En sorry dat ik zo vaak sorry zeg, echt hoe kan je zo aardig blijven? Ik kan mezelf nu al niet uitstaan hoe kan jij dat dan wel?'. Ik sla mezelf letterlijk voor mijn hoofd. 'Sorry nu begin ik weer over mezelf' mompel ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik neem uitgebreid afscheid van Liam. Vooral omdat ik hem natuurlijk kan horen. 'Ik moet nu echt gaan, bye Li' zeg ik. Ik neem de sleutels aan van Emma en stap de auto in. 'Op naar de rest!' Zeg ik vrolijk. Ik start de auto en begin te rijden. In neurie voorzichtig mee met de liedjes die ik herken op de radio uitgebried zingen doe ik alleen als ik alleen ben... Voor ik het weet zijn we er al. 'We zijn er!' Zeg ik en tap de auto uit. Ik geef de sleutels netjes aan emma en sla vervolgens een arm om har heen. Voor ik het weet staat Danny voor mijn neus. 'Jongens waar is iedereen? Ik heb goed nieuws! We kunnen deze tenten inruilen voor bungalows! En je mag zelf kiezen of je alleen wilt, met een ander, of met de hele groep!' Zegt hij enthousiast. Met een grote lach en twinkelende ogen kijk ik opzij naar Emma.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Verarst van wat Danny ons zojuist verteld heeft kijk ik naar Zayn ik zie dat hij mij op de zelfde manier aankijkt. Ik bedank Danny. En omhels Zayn. ' Dat,dat is echt geweldig!!' Roep ik blij uit. Het lijkt me leuk om met z'n 2e te liggen maar met de hele groep lijkt me heel leuk en ook socialer. Dus ik weet niet wat zayn zou willen maar het lijkt mij het leukst om met ze alle te doen. Waar is louis eigenlijk en Harry! Ik ben ze al tijden kwijt... En dan kunnen we kijken of we een "2persoons"bed"" kunnen kiezen. 'Kunnen we dan een 2persoons bed plaatsen als we met zijn alle willen liggen? Dat lijkt me namelijk wel zo gezellig. En dan kunnen wij gewoon samen liggen' dat laatste zei ik wat zachter tegen Zayn en lach vriendelijk naar Danny. ' Ik bel niall even' zeg ik zacht tegen Zayn. Ik besluit niall te bellen. En vraag hem waar hij is ik begrijp dat hij met Katie is. Dus ik vraag of ze hier heen komen en vertel hem wat Danny ons net gezegt heeft. Niall zegt dat hij mij dalijk ook nog wat moet vragen. En ik hang op ik loop terug ricting Zayn. Waarna ik hem een kus geef.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ben je er nog, omgomgomg.. Er zit een mug en nu hebhadik paniek aanval. En moet nu dus weer naar boven waar ie zit, en ik heb al 4x mis geslagen omg... :ss


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    sorry, ik zal vast ontzettend stom zijn met al dat gehuil. En sorry dat ik zo vaak sorry zeg, echt hoe kan je zo aardig blijven? Ik kan mezelf nu al niet uitstaan hoe kan jij dat dan me uitstaan 'Sorry nu begin ik weer over mezelf' rateld ze. ' Katie nu stoppen. Jr huilt je hebt een reden en al had je geen redem af en tie huilen is lekker. Dat je sorry zegt is nergens voor nosig en dat je over jezelf begint vind ik alleen leul' ratel ik terug naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katie:

    Beschaamd kijk ik weg. Zou hijj dan toch gelijk hebben? Dat moet wel, anders is hij gewoon te ardig. Heel voorzichtig knik ik. Ik wil hem bedanken maar volgens mij is er een iets andere sfeer. Daar moet ik dus wat aan doen. Ik spring op en kijk Niall aan. 'Ik denk dat ik maar even mijn kleding ga zoeken en zo douchen' deel ikmzo vrolijk mogelijk mee. Anders hebben de anderen weer zo'n last van een depri ik en- wacht... Dat mag ik niet denken. En toch is vrolijk zijn beter. Trolololol. Ik raap mijn kleding op en loop terug naar Niall. 'Kom je ook mee of wil je nog even zwemmen?' Vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Straks weer naar het strand, zonder wifi :(


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Met een grote grijns op mijn gezicht probeer ik Emma te volgen die alles al heeft bedacht. Het is ook wel geweldig dat we ineens in bungalows mogen. Het liefst sliep ik alleen met haar, maar natuurlik is het gezelliger met meer. Soms dan, soms is Emma alleen gewoon gezelliger. Als ze terugkomt word er een onverwachte kus op mijn lippen gedrukt. Weer kan ik het niet laten om tussendoor te glimlachen. Ik plaats mijn handen op haar heupen en laat voorzichtig los. Mijn twinkelende ogen bestuderen haar van top tot teen. Ik wil geen plekje missen, ze is zo prachtig. Ik verstrengel onze vingers en vraag aan Danny: 'wanneer en waar?'. 'Nou het is een eindje rijen maar dan ben je ook meteen dicht bij een prachtige berg! (Ik weet dat we in nederland zowat geen bergen hebben, but who cares. Dan hebben ze nog iets te doen right? Hehe) en zodra iedereen hier is moeten ze hun spullen inpakken en vertrekken we' begint Danny vrolijk te vertellen. Wauw, ik heb er nu al zin in!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Ik denk dat ik maar even mijn kleding ga zoeken en zo douchen' Ik knik glimlachend. 'Kom je ook mee of wil je nog even zwemmen?''Ik ga mee, vier keer heenm en weer is vermoeiend' gli mlach ik. Ik sla de handoek om mijn lichaam om het een beetje af te drogen en reik haar de handdoek aan. 'Hier dan kun je je afdrogen. Je kunt anders voor het lopen wel mijn shirt aan' bied ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Bewwx)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Katie:

    Ik schud mijn hoofd en zeg: 'ohh..n-nee hoor hoeft niet '. Ik begin alvast te lopen voor hij er nog over begint. Het is heel aardig van hem, mar ik neem neiut zo snel dingen aan. Het douchegebouw komt in zicht en ik meld alvast: 'ik ga douchen hoor, zieik je zo?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Ik schop een dennenappel weg en loop met een gebogen hoofd terug richting de tenten. Violet is vast gegaan... Ik was nu ik er aan denk okk ene slecht vriendje...toch? Ik heb er niet zoveel verstand van maar waarom zou de anders zijn gegaan? Ze is niet het type dat mensen wil laten lijden... Ugh ik moet echt stoppen metmdenken en een conclusie trekken. Maar welke? Eenmaal bij de tenten ga ik rechtstreeks in de jongenstent en begin muziek te,luisern...


    Gotta get, gotta get out of my head <3