• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [sgoed, verwacht geen lange postjes want mijn hoofdpijn keelt me momenteel eens en ik heb niets ertegen-______- kutogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Yv, Had je gedronken dan?x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [nope dat ga ik zo weer doenXD ik heb 3 soorten oogproblemen maar de oogdruppels helpen niet en paracetamols ook niet zie het maar als migraine maar dan vanuit je ogen dat lezen bpijn doet... dadelijk Peachthree dirnken ahahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik draai me vastberaden naar Niall en leg meteen uit: 'Oke dus als we daar zijn trap ik de deur in en jij pakt een wapen of je vuisten natuurlijk. Als we naar binnen gaan zoeken we harry en elk mens of dier dat we tegenkomen.... alles op ons pad gewoon verrot slaan! En dan-'. ik ratel aan een stuk door maar stop mijn verhaal als ik voor me kijk. ik kijk langs Niall en zie daar tot mijn grote verbazing Harry staan. Zijn kleren zijn aan flarden gescheurt en overal op zijn lichaam zijn vlekken en schrammen te bespeuren. 'Harry?' vraag ik nog net verstaanbaar maar verbaasd. Hij sjokt naar ons toe maar halverwege zakt hij in. Bezorgd loop ik naar hem toe en kniel ik bij hem neer. Ik ben niet in staat om te praten maar kijk hoopvol achterom naar Niall.

    (zo? :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'Oke dus als we daar zijn trap ik de deur in en jij pakt een wapen of je vuisten natuurlijk. Als we naar binnen gaan zoeken we harry en elk mens of dier dat we tegenkomen.... alles op ons pad gewoon verrot slaan! En dan-'. Ik kijk Louis dommig aan . Over wat hadden we het nu?? Mijn hoofd ik werd er gek van, ik kon mijn kop nergens meer bij houden. Ik wou net vragen om wat hij het nou had toen hij zacht'Harry?' zei. Ik zie Harry inelkaar gezakt liggen. Ineens slaat paniek in mijn hoofd die op hol sloeg. ' Danny, ERIIIC LISA" schreeuw ik hard. 'HARRY IS HIER HIJ IS INEEN GEZAKT SCHIET EENS OOP ' schreuw ik hard zonder enig besef wat ik roep en doe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    'Babe, is het erg als ik je niet helemaal volg?' vraag ik na haar verhaal. Ik lach kort en zeg dan: 'Maar het klinkt allemaal super. Wijfie jij maakt de beslissingen maar ik vertrouw wel op je'. Met een glimlach kijk ik haar aan maar voor ik het weet stopt de auto al. De tijd vliegt ook voorbij als ik met Emma ben. We stappen uit en ik pak meteen mijn en haar spullen uit de kofferbak. Ik draai me om en loop bijna tegen iemand op. 'Zijn jullie de kampeergroep?' vraagt ze vriendelijk. 'Ja, Ik ben Zayn Malik en dat is Emma....Emma. En U bent?' vraag ik. 'Taylor, aangenaam'. Ze wil handen schudden met me maar ziet dat ik de koffers vastheb. Net als ze naar Emma wil gaan zet ik een koffer neer en schud haar hand. Dan schiet het door mijn hoofd en ik kijk haar wantrouwend aan. 'Heeft U ook een achternaam?' vraag ik zo beleefd mogelijk. ' Maar Natuurlijk. Sty- Ik bedoel Simmons' stamelt ze. Ik zucht opgelucht en ze loopt naar Emma om haar een hand te geven. 'Zal ik jullie naar jullie bungalows begeleiden?' vraagt ze en ik knik om vervolgens de koffers weer op te pakken.

    (Eef, je kan 'Taylor Simmons' wel redelijk besturen)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Ik schrik van een geluid en al snel herken ik ze stem van Niall. Ik was een schoonheids- ik bedoel powernap aan het doen omdat ik dacht dat de kinderen zich wel zouden redden. Ik en Danny mosten bovendien na de tijd de teten nog opruimen. IK doe mijn slaapmasker af en loop in mijn pyjama naar buiten. Als ik harry zie liggen versnel iik mijn pas. 'Och, kind!' zeg ik bezorgd en kniel aan de andere kant van hem neer. Meteen check ik zijn polsslag en tot mijn opluchting is die er. 'Jongens, hij moet snel de EHBO tent in en van de koude grond. Kunnen jullie me helpen?' vraag ik. Meteen in actie, want straks stopt zijn hart dus wel...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Jongens, hij moet snel de EHBO tent in en van de koude grond. Kunnen jullie me helpen?' ik knik en ga zitten op mijn bedje. Geen idee waarom maar mijn hoofd was echt helemaal door de war en op hol geslagen. Ik wist dat ik moest helpen met Harry verplaatsten en wat deed ik ik ging hier in de tent op mijn bedje zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Wat? Moet dat swift zijn? En hoebedoel je redelijk bestuderen mij mij kwam gelijk in me hoofd emma pakt haar pistol en bam! Dooddd. Gheghe. Ik ben /ga nu eten xo.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (Wat? Moet dat swift zijn? En hoebedoel je redelijk bestuderen mij mij kwam gelijk in me hoofd emma pakt haar pistol en bam! Dooddd. Gheghe. Ik ben /ga nu eten xo.)

    (Swift? Tja wat weten Emma en Zayn daar nou van? Gnegne nee hun denken dewoon dat het iemand anders is. RBR Ik ga BBQén )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Zodra ik Harry naar binnen heb gebracht zegt Lisa dat ik weg moet. Ze wil hem onderzoeken en daarna heeft hij rust nodig. Ik begin natuurlijk luis te4 protesteren. 'LISA! Ik kan hem u niet zomaar alleen Laten! Hij is het enige wat ik nog heb!' zeg ik wanhopig. Ze legt een hand op mijn schouder die ik ruw wegschud. Ik kijk haar recht aan. 'Hij heeft nu echt rust nodig. Jij bent de eerste die hem mag bezoeken dat beloof ík' zegt ze. Nog steeds kijk ik haar strak aan. Ik zucht een keer diep uit mijn neus en knik dan. Zonder iets meer draai ik me om en loop de tent in. Ik zie Niall ziteen. Oh wat zou ik nu graag willen huilen. In zijn armen vallen en hij die me geruststeld. Het liefst Harry...Nee het liefst Violet maar.. ze is weg. EN ik moet het maar beseffen. Ik ga op mijn bedje naast Niall liggen en kijk naar boven. Ik slik af en toe om waterige ogen tegen te gaan en denk diep na. Niet aan Harry, zo min mogelijk. Ik was altijd de grappige populaire jongen. Zo ben ik ook wel, maar door mijn reputatie heb ik geen vrienden dieme echt zouden accepteren als ik ook even anders was. Dat liever dan onpopulair zijn dan... Ik schrik van Iemand bij de ingang van de tent. 'Oeps verkeerde tent' piet de stem van Katie en al snel is de schim weg.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik merk dat Louis weer de tent in komt en uit het niets begin ik te huilen. Ik kruip tehen Louis aan omdat ik wil knuffelen.'ikk word gek Lou helemaal gek mijn hoofd doet niet wat ik wil met mijnblichaam en ik Liam moet er weer zijn' snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik hoor naast me Niall ineens huilen. Hij kruipt wat tegen me aan en ik laat hem zijn verhaal doen. Vervolgens ga ik rechtop zitten en houd hem steviv vast. Zelf vind ik dit ook wel fijn, maar dit is voor niall. Ik ga dat dus echt niet zeggen. 'Liam heeft het vaker overleefd. Je weet hoe dat gaat met coma's, hij heeft tijd nodig om te herstellen. Snap je dat?' Vraag ik. Ik geloof ook zeker dat Liam het red. Hij doet er alleen wel wat lang over... Maar dat komt waarschijnlijk door zijn eerdere vallen. Ik blijf Niall stevig vasthouden en aai met een hand over zijn haar. Hij heeft het echt moeilijk. Gedoe met zijn hiofd, Liam is weg, emma heeft Zayn en tja dan stap je maar op zo iemand als mij af. Het is niet erg, k ben gewend om een verre keuze te zijn behalve bij voetbal. Maar het punt is... Ik heb echt respect voor Niall, hij houd zich redelijk goed. Ik zak nu al in...terwijl ik nog steeds niks te klagen heb. Ik ben echt een wrak. Onee...nu denk ik weer aan mezelf!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    n. 'Liam heeft het vaker overleefd. Je weet hoe dat gaat met coma's, hij heeft tijd nodig om te herstellen. Snap je dat' ik kbik ' ik word gek Lou gewoon gek' fluister ik gebroken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Dat komt door al dit gedoe Nialler. Zodra het rustig is zal het veel gemakkelijker zijn dat beloof ik' zeg ik. Ik kan helaas niet beloven dat alles goedkomt... Ook niet in mijn geval...Violet is weg... Ugh nu denk ik weer aan mezelf! Wat ben ik voor een vriend? Voorzichtig stop ik,de knuffel en kijk Niall met een waterig glimlachje aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3