• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Pf...wat kan ik doen? :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik ben er weer babe!x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    idunno


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yo babes! ;)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Emma ziet er helemaal gefocust uit. Ik ga voor haar staan en kijk omlaag naar haar gezicht. Onder haar wimpers door zie ik haar prachtige blauwe ogen waardoor mijn mondhoeken spontaan omhoog krullen. Met mijn wijsvinger strijk ik een verloren lok van haar prachtige golvende bruine haren uit haar gezichtsveld en achter haar oor. 'Babe, volgens mij is het handig als we Lou en Niall laten gaan. Voor zover ik Lou ken...staan wij alleen maar in de weg' stel ik voorzichtig en bijna fluisterend voor. Ik buig me iets voorover, en naar beneden om vervolgens naast Emma haar hoofd te blijven staan. Mijn lippen draai ik richting haar oorschelp en ik fluister zwoel: 'bovendien is het met jou alleen veel gezelliger'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    http://m.youtube.com/watch?v=urAUtgwMt3Q JUST CANT LEY HER GO <3 (let niet al te veel op de Lyrics)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Een grinnek verlaat me lippen na zijn voorstel. Zijn prachtige bruinen ogen kijken diep in de mijne en knik. ' Ja dat is het zeker ' zeg ik wat zwoeler dan bedoelt. 'Danny! Wij gaan inpakken!' Roep ik naar de man die ik onze begleider kan noemen. Ik nam Zayn mee aan zijn hand en glimlach even naar hem. Ik trek zayn mee de tent in en kus hem vol liefde. Zijn zachte handen strijken over me af en dwallen af bij mijn billen waar hij ze laat rusten. Ik leg mijn handen in zijn nek en woel met mijn andere hand door zijn haar. Ik verplaats mijn hand naar zijn wang. Voor mijn gevoel kunnen we hier nuzoal 30minuten staan maar ik denk eerder dat het er 5 zijn. Ik stop onze zoen en open mijn ogen en kijk naar de prachtige jongen voor me die ik de mijne kan noemen. ' Babe, we moeten gaan inpakken.' Zeg ik teleurstelend en begin meteen met alles na een halfuurtje heb ik al mijn lossen dingen in gepakt en praten zayn en ik over vanalles. Nu nog me kleding eten en alle muziek dingen en de rest van me bullshit. Ik lach hard om zayn en spring boven op hem om te kietelen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Ehm... Ik zal proberen om er wat mee te doen. Wacht. Ik kan ook gewoon verder)
    Zayn:

    Oh nee... Denk ik bij mezelf als ik Emma op me af zie stormen. Pas als ze bij me is merk ik dat e me wil kietelen. Ik moet meteen ontzettend mijn moeite doen om niet te grinniken. Dat is totaal niet voor mij, en dat moet zo blijven. Ik heb al gehuilt dus... Ik pak Emma bij haar heupen en til haar snel omhoog. 'Wauw jij bent licht' merk ik op. Ik zet haar weer neer en kijk haar aan. Niet meer dan dat, en niet minder. Gewoon kijken in stilte. 'Weetje. Egenlijk ga ik deze tent missen. Ik wil het alleen onvergetelijk maken, maar daar ben ik te lat voor' zeg ik. 'Maar ik moet maar eens de laatste spullen inpakken' zeg ik met een geirriteerde zucht.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Sorrie nogal inspiratieloos maar kijk ook plainjanehaha, maar ik ga het even proberenx)


    Emma :

    'Wauw jij bent licht' zegt hij vol verwondering en ik grinnek even en por hem zacht zin zijn zij. 'Weetje. Egenlijk ga ik deze tent missen. Ik wil het alleen onvergetelijk maken, maar daar ben ik te laat voor' zegt hij. Ik glimlach even vol medelijden naar hem maar knik dan. ' Ik ga het inderdaad ook missen. Er is hier namelijk super veel gebeurd eigenlijk toen ik hier kwam, was er al gelijk wat met Marlotte en Niall. Ik had als doel dat ik hier heen zou komen en dan iemand helpen echt uit een probleem een leven beter maken maar dat was nog niet gelukt. Misschien moet ik eens met Katie gaan praten. ' Zeg ik rustig. 'Maar ik moet maar eens de laatste spullen inpakken' zegt hij met een geirriteerde zucht. ' Ik help je wel ik ben net klaar. Dan kunnen we dalijk alles in de auto zetten' zeg ik hem lief en ga bij hem op de grond zitten. ' Kom maar ik maak je kleding wel af dat is toch bijna klaar' en pak het zwarte licht uitgesneden v-hals shirtje en begin het netjes op te vouwen en stop het vervolgens in de grote zwarte tas.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn

    We zijn al snel klaar met het inpakken. Ik sla een arm om Emma heen en kijk nig even naar de spullen. Ik druk een kus op haar haren waar ik vervolgens overheen strijk. 'Je bent de beste,' zeg ik. Ik wil haar echt niet kwijt. Dit us de beste tijd van mijn leven. En de beste momenten waren samen met haar. Ik man niet geloven dat ze op mij gevallen js. En vervolgens ik ook. We hielpen elkaar overeind en hier zijn we. Of is het meer omdat we zulke goede vrienden zijn? Nee joh. Emma ks op dit moment mijn leven. Ik houd van haar en dat zal ook even niet veranderen. Eigenlijk heeft ze me een beetje uit mijn schulp gehaalt. Niet dat ik beslit verlegen was ofzo maar ook toch. 'Dankje' fluister ik als ik mijn hoofd schedf op die van haar leg.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Met onze spullen lopen we voor de 3 en laatste keer de tent uit. Na goed afscheid genomen te hebben lopen we naar de auto waar we de laatste dingen in leggen hij legt zijn arm om me heen. ' Je bent de beste ' zegt hij. ' Ik hou van je' we nemen plaats op een bankje en hij slaat met zijn handen op zijn schoot zodat ik op zijn schoot kan gaan zitten. Hij ligt zijn hoofd op mijn schouder ik pak zijn handen en verstrengel ze in de mijne an maak ze als vuisten en speel er een beetje mee ik druk tussen door zacht was kusjes op zijn hand ' dankje' fluistert hij onbegrijpent draai ik me hoofd. ' Voor wat babe?' Ik draai me om zodat zijn arm helemaal om me heen licht en onze handen blijven verstrengelt in elkaar. Ik kus hem zacht ik lik met me tong over zijn onderlip en vol verlangen zoen ik hem. Het is een fijne zoen. Op de achtergrond horen we wat vogeltjes. En meer niet gewoon wij 2. We horen Danny ineens roepen dat we gaan. Rustig stop ik de kus en kijk hem aan. ' WE GAAN NU EMMA ZAYN??' Horen we danny roepen. We beginnen hard te lachen. Hand in hand lopen we naar danny 'uh sorry we, ja woude even van alles afscheid nemen enzo. Zowel ook van ons bankje ' zeg ik zo sirieus mogenlijk wat alleen niet echt lukt dus sla me hand maar voor me mond. ' Zijn Niall Louis Harry Katie (marlotte? En Ines?of eh hoe heete ze :$ en violet) en lisa er ookal dan? En ik wil vanafond ook nog wel eventjes naar liam. Om het tegen hem te zeggen.' Vraag en zeg ik tegen Danny. Zayn en ik gaan vast mijn auto in. Ik zet 5Secondsofsummer aan in de auto. Heartbreak Girl klinkt hard door me boxen in de auto. 'You call me up, its like a broken record saying that youre heart hearts but you and up crying i and up lieing he treeds you so bad and im so good to you its not far.' Zing ik happy mee. Terwel ik gek met me hoofd beweeg ik hoor zayn naast me lachen. En steek me middel vinger op en kijk hem nep boos aan. Waarna ik ook begin te lachen en dan spring ik bijna op me stoel naja met me kont, en zing hard het refrein mee. Waarna Zayn nog langer begint te lachen. Ik druk een kus op zijn lippen. Bij mezelf denk ik waar katie zal zijn maar ik zou het eigenlijk echt niet weten. 'Zayn? Ik had natuurlijk gevraagt waar Harry was eh aan Danny, maar die kut taylor swift heeft hm natuurlijk, en louis en niall zijn al weg. Alleen katie nog en dat andere meisje die iets met harry had Of heeft En lisa.' ' Ik wil hier weg, zullen we anders een bungelo voor ons samen en dat we dan ook gewoon een 2persoons bed bij de rest laten zetten? Zodat als we daar willen we daar kunnen. Maar voor als we een plekje voor ons zelf willen wat ik sowieso wel nodig heb denk ik. En dan kunnen we ook samen douche enzo, teminste als jij dat ook wilt ( grijns ik met wiebelende wengbrouwen) maar dat gaan we de eerste nacht maar gewoon bij de rest dat lijkt me wel zo gezellig maar als ze ons dan te klef vinden en zeggen neem een kamer dan doen we dat ' vertel ik rustig en lach wat harder om mijn laatste zin.



    ( Wow meer dan 3000letters xd!)X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [Uhhm waar kan ik heen met Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Mel die legt het zo denk wel uit, haha.)X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [oke ik heb het erg druk en hoofdpijn as usual dus ik ben te lui om de stukjes te lezen van jullie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ik weet wel wat Yv momentje)


    Gotta get, gotta get out of my head <3