• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik voel mijn mobiel trillen misschien is het niall. ' Harry?' Zeg ik zacht en verbaast.. Een frons onstaat op mijn gezicht. 'Zayn heb jij ook een smsje gehad?' Vraag ik hem hou haalt zijn schouders op en haalt zijn mobiel uit zijn zakt waarna hij knikt op mijn vraag. ' Harry zit gevangen door ze Ex ' schreeuw ik uit. Ik stuur een smsje terug ' Okee we SNAPpen JE WIJ GAAN nu met Danny naar een grote bungelo voor JOU en de andere zoeken wij REDDEN het wel en zoeken een mooie uit x E ' 'verzonden!' Roep ik en laat het nog aan zayn zien. ' Schatje zullen wij alvast gaan inpakken ik heb zoveel spullen! ' En druk mijn lippen op die van hem die uit gaat naar een tedere rustige profesionelen zoen. Mijn handen rusten in zijn nek.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    'Hij zat bij haar op school en in demklas en laatst kregen ze weer contact- maar hier hebben we geen tijd voor! Net punt is ze heeft hem en we moet en hem helpen anders komt hij daar -waar hijook zit- nooit weg' ik denk na. 'ik ssnap en volg het niet meer' mijn hoofd was een al al warboel. Dat was het al door die klap nadst ik buitenwesten was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik kniel bij hem neer en zucht: 'oke' voor ik het verhaal opnieuw probeer uit te leggen. 'Harry zat vroeger bij Taylor in de klas. Laatst hebben ze een klassenreunie gehad en daardoor kregen ze weer contact. Ze hadden het gezellig samen en omdat harry nogal een flirt was kon hij haar aan de haak slaan. Snap je het tot zo ver?' Vraag ik. Ik zou niet weten of het zo goe dis.. Maar het is wel fijn dat als niall eenmaal weet we hem kunnen zoeken


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik ga een filmpje kijken...moet... Sorry! -.-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IK BEN UP AL NIGHT KIJKEN! Op teennick xbyebabss x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    Harry zat vroeger bij Taylor in de klas. Laatst hebben ze een klassenreunie gehad en daardoor kregen ze weer contact. Ze hadden het gezellig samen en omdat harry nogal een flirt was kon hij haar aan de haak slaan. Snap je het tot zo ver?'  twijfelend knik ik. 'ik denk van wel ja' ik wrijf even in mijn ogen. 'sorry ik ben een stukje geheugen kwijt door een klap en mijn boofd is een grote warboel door het gat'zeg ik kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yv kan jij met louis en katie ook hun spullen in gaan pakken. Of sowieso niall zijn tas in laten pakken. X)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Awat gaan ze doen dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Awat gaan ze doen dan
    lees terug bij 2. X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (HAHAH OF HARRY ZIT IN DE BUNGALOW ;) )
    Louis:

    Met mijn mond vorm ik een 'O'. Nu snap ik het... Ik ga verder en zeg: 'en nog steeds was harry een flirt, dus echt lange relaties heeft hij niet. Net zoals bij Taylor, en Taylor maakt het meestal uit met haar vriendjes, en waarschijnlijk is ze daarom kwaad ofzo. E nu heeft ze harry'. Ik begin steeds paniekeriger te praten. 'En straks zijn we te laat!' Voeg ik er aan toe. Ik wil harry niet verliezen. Straks is hij ook weg als Violet alleen dan om een andere reden


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Uk knik 'wacht' ik pqk mijn bruine tas en begin er van alles in te doen. Een deken,zaklamp, voedsel,drinken,touw,zakmes,kompas. 'zo nu heb ik ales en gaan we hem helpen' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik vertrouw er op dat niall alles heeft. Ik knik en ten de tent al uit. Ik kijk om me heen en hier is het al rumoeriger dan meestal. 'Hebben jullie harry zijn smsje gekregen?' Vraag ik in het algemeen. We. Moeten. Opschieten. Straks zijn we te la-haat!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Hebben jullie harry zijn smsje gekregen?
    Ik zie dat wij niet de enigste zijn hier en zie Emma al staan. Snel pak ik nog een strip paracetamol voor mezelf mee. Geen idee of dit voro mij slim was aangezien ik echt last van mijn hoofd had maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ik ga zo naar Zeeland maar kan dalijk vast wel een stukje schrijven en ik neem ook de tablet mee in de auto x)kus


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    IK BEN WEER THUIS, OH WAT HEERLIJK :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3