• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry(komthet..komthet....;) MUAHAHHAHA):

    Ik knipper met mijn ogen en word langzaam wakker. Waar ben ik? Het is alleen maar donker.Oh god...ik was bewusteloos. Ik wil mijn hand naar mijn pijnlijke wang brengen maar het lukt niet. Ze zitten vast aan kettingen, fijn. Op dat moment schiet een duer open. Het felle licht brandt op mijn ogen en ik knijp ze dicht. Niet slim van me want ik krijg meteen een rake klap op mijn wang. Ik open mijn ogen voorzichtig en pribeer door de wazige plekken heen te kijken. 'Taylor?' Vraag ik. Mijn stem was duidelijk verbaasd, maar kraakte ook. Waarschijnlijk omdat ik al een tijd bewusteloos was. 'Taylor swift? Inderdaad harry, ook wel bekend als 'de flirt' ' zegt ze. 'Ja en jij om je cameltoe'. Het was eruit voor ik het wist. Ik maakte me klaar voor een volgende klap. Tot mijn verbazing komt die niet en ik kijk op. 'Wat is dat?' Vraagt ze. 'Je hebt google, kijk zelf maar' antwoord ik bit. E daar is de klap. 'Wat. Is. Het?' Vraagt ze dreigender. 'Google' is het enige wat ik zeg, ookal voel ik mijn wang branden. Ik hoor haar boos wegstampen. Dit is niet goed... Ik moest ook beslist cameltoe zeggen.. En ik moest het zo nodig met haar uitmaken, maar hieruit blijkt het wel weer: she is a witch. Niet veel later komt ze terug. Ze maakt mijn handen los en meteen wil ik haar rake klappen verkopen, hoe beroerd ik me ook voel. Ik had even niet haar bodyguards gezien die me tegenhouden. 'Je smst al je contacten nu dat het goed met je gaat en dat je snel weer terug bent. Je moet iets oplossen ofzo' draagt ze me op. Ik slik en laat mijn blik glijden over de grote gespierde mannen. Hier durf ik echt niet tegenop. Mijn -net niet trillende- handen pakken mijn mobiel en typ: Hello, Everything Looks Perfect. I'M ok and bE back soon Xx. p.s. my SWIFT, I mean SHIFT button DOESn't WORK very well. . Nou als dit niet duidelijk is. Snel grist een bodyguard mijn mobiel uit mijn hand. Ik hoop dat hij over de hoofdletters leest... Als hij op verzend klikt zucht ik ietsje opgelucht vanbinnen. Vervolgens gooit hij mijn mobiel kapot en ik kijk hem boos aan. 'Hang hem maar weer op' zegt Taylor met een grijns. Ik verafschuw haar echt, waarom is het nou weer zo erg dat ik het uitmaakte? Voor haar is het blijkbaar heel belangrijk. Zodra de me vast willen zetten probeer ik me los te rukken. Het lukt, maar alleen omdat ze het niet zagrn aankomen. Ik ren naar de deur en ofcourse die zit op slot. Iklaat me vervolgens maar meenemen en wordt hardhandig vast gemaakt. Ik doe mijn best om geen kik te geven, ze moeten die kettingen niet nog stakker zetten. Ze zijn nu al boos op me ik zal er maar niet meer aan doen... Nu kan ik alleen maar hopen op het smsje...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niall

    'ohh..n-nee hoor hoeft niet '. ik knik en we lopen verder. 'ik ga douchen. zie ik je straks' ik knik en ga de jongens tent in. Ik merk niet dat Louis ergens licht en flikker over hem heen. 'auwh goeverdomme' vloek ik en wrijft over mijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik kijk achter me en zie dat Niall over me gestruikeld is. Hop louis vrolijk zijn. 'Sorry Nialler ik lig hier...of je moet het fijn vinden om op mijn voeten te liggen' zeg ik met een lachje. 'Oh en ik dacht dat dat je gelovig was dus... Waarom vervloek je god?' Schiet ik er nog even achteraan. Bam? Ach...heel goed zijn ze niet dus het telt niet. Maar op deze manier blijf ik 'vrolijk' zijn. Vor de andren..


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Sorry Nialler ik lig hier...of je moet het fijn vinden om op mijn voeten te liggen' lacht hij en ik zucht zacht 'Oh en ik dacht dat dat je gelovig was dus... Waarom vervloek je god?' Hij kijkt me aan. 'Als je goed geluisterd had zei ik Goeverdomme en niet het andere want daar scheld ik niet mee aangezien ik dus gelovig ben' zeg ik ietswat gepikeerd terug. Ik merk dat ik hem kwets 'sorry Lou ik mis mijn ouders en broer gewoon heel erg' zeg ik gelijk verontschuldigend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luis:

    Verbaasd kijk ik hem aan, maar al snel,volg zijn uitleg. 'Snap ik' mompel ik zacht. 'Dus...wat zou je gaa-' maar ik wordt onderbroken dor mijn mobiel. 'Sorry' verontschuldig ik me en ik kijk,k er op. 'Het is van Harry ' zeg ik blij. Ikmoprn et bericht en merk de aparte letters. 'Taylor heeft harry' zeg ik terwil ik,opkijk van mijn schrm en naar niall kijk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik kijk naar Louis. 'ohb wat leuk is dat zijn vriendin?' ik kijk hem vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma's comming x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Hahahahhaha ik lach me dood. E mijn moeder zo wat? Ik vet vaag uitleggen die heeft die en die haha. )
    Louis:

    Mijn gezicht blijft strak naar hem kijken. Ik schud mijn gezicht heen en weer met hetzelfde gezicht. Ik slik en zeg: 'taylor..is zijnnex... En harry heeft veel exen...en soomigen zoal taylor zijn gevaarlijk...en rijkk' leg ik,vaag uit. Vervolgens spring ik op. 'Ze heeft hem vast want kijk!' E ik gooi mijn mobiel naar hem toe. 'We moeten iets doen! Ja! Maar, wat...' Zeg ik al ijsberend.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Kaykay :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Wat gaan Emma&Zayn doen? Met danny mee of wat? )X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall
    taylor..is zijnnex... En harry heeft veel exen...en soomigen zoal taylor zijn gevaarlijk...en rijkk'  ik kijk op het mobieltje. ' er staat tocj dat alles goed gaat" niet bgtijpend kyk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    niallsister schreef:
    ( Wat gaan Emma&Zayn doen? Met danny mee of wat? )X

    Ze moeten eerst spullen pakken.. Maar ehm... Hun kunnenmharry zijn smsje ook krijgen? Eerst moet iedereen nog komen :$


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis: '
    Jahaa, maar ik ken Harry al langer dan dat, zie die grote letters dan!' Zeg ik wat overstuur. 'Help me, en dan swift in plaats van shift. Het is taylor swift. Ja DE taylor swift' en ik grijp met mijn handen mijn haar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Jahaa, maar ik ken Harry al langer dan dat, zie die grote letters dan!' Zeg ik wat overstuur. 'Help me, en dan swift in plaats van shift. Het is taylor swift. Ja DE taylor swif ' ik kijk hem aan " waar kent hij haar dan an ik bedoel Hazza is gewoon een jongen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Hij zat bij haar op school en in demklas en laatst kregen ze weer contact- maar hier hebben we geen tijd voor! Net punt is ze heeft hem en we moet en hem helpen anders komt hij daar -waar hijook zit- nooit weg' ratel ik. Harry ismtoch ook zijn vriend? Dan snapt hij toch wel dat we hem moeten redeen?


    Gotta get, gotta get out of my head <3