• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Buh. 18 zijn is moeilijk D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh wat ben ik erg. Nieuw idee voor een verhaal, ben ik al gelijk helemaal gek op Jariana.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gast. Veel te hard praten, eindeloos liegen over je huisdieren en broers en zussen en 'slaven' die je hebt maakt je niet cool. Houd op en laat me met rust.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eerst scheld je me uit, dan ben je 2 dagen stil - wat echt geweldig was- dan bezorg je me een hartverzakking door opeens tegen me te praten en verontschuldig je je? Beetje te laat he -.-' It's over. Get over it.


    Misschien is het maar beter dat ik stop met schrijven, want ik ben er toch niet goed in.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:


    Misschien is het maar beter dat ik stop met schrijven, want ik ben er toch niet goed in.

    Niet doen, oefening baart kunst!

    I'm in love with TVD T_T


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier schreef:


    Misschien is het maar beter dat ik stop met schrijven, want ik ben er toch niet goed in.


    Chin up, blijf gewoon doorgaan. Zoals Draculea al zei, oefening baart kunst. c:


    they come, they go

    Oké, bitch.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nog 99 posts en dan heb ik 4500 posts *O*


    -

    Verslaafd geworden aan WeHeartit :\\\


    they come, they go

    Okay, ik loop weer bij. Nu bezig met het andere project. :Y)

    School spullen gekocht.... Alleen nog kaftpapier..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je kan het ook minder arrogant zeggen :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil een polaroid camera.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."