• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Listen all the songs! *O*


    You are beautiful, you are love.

    Okee... en hoe ga ik nu willen slapen??
    Want Ik geef het toe. Zonder behang, vloer ,decoratie, tafeltjes en zonder een deur in je inbouw kast... nou dan komt je kamer zeker wel in aanmerking voor een rol in een horror film :{

    Die kast kijkt me heel eng aan met dat donkere gapende gat....

    Het enige wat in mijn kamer staat is mijn bed een kleding kast en een lege boekenkast.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Toch wel een beetje bang nu...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gastenboekberichten verwijderen?
    Ik wil al mijn gastenboek berichten verwijderen.. tegelijk. Ooit was er een link voor maar nu vind ik die niet meer.. Weet iemand waar het staat. Ik had geen zin om een topic aan te maken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Gastenboekberichten verwijderen?
    Ik wil al mijn gastenboek berichten verwijderen.. tegelijk. Ooit was er een link voor maar nu vind ik die niet meer.. Weet iemand waar het staat. Ik had geen zin om een topic aan te maken.


    Mijn profiel --> Mijn Instellingen --> Verwijderen & opzeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I feel like crying.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Over drie kwartier ben ik twintig!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Over drie kwartier ben ik twintig!


    Congratulations!


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Over drie kwartier ben ik twintig!

    Oudje :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Over drie kwartier ben ik twintig!

    Alvast gefeliciteerd!

    Praten over awkward momenten.. Uhhm, jaa, ooit was ik verliefd op je,en nu praten we over awkward momenten van dat er meiden verliefd op je waren..? Okay..

    Barnabas schreef:
    Over drie kwartier ben ik twintig!

    Gefeliciteerd! (hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik mis je! Waar blijf je nou? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom krijg ik 'm niet gewoon uit m'n hoofd.
    Ik heb zojuist een - te - leuke jongen moeten afzeggen, alleen maar omdat die klootzak nog in m'n hoofd zit.

    Thanks for hurting me.


    Ik zou echt moeten gaan slapen, maar het zijn nog maar drie afleveringen tot het einde van het seizoen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan