• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Grey's Anatomy. Nu.


    •*• Lululu •*•

    Ik ben zo moe.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het is zo jammer dat alle goede serie's en progamma uit andere landen, dat je ze vaak gewoon niet kan zien en het heel lang duur voor dat het uitkomt in Nederland. I hate this so. Laat mij lekker mij favo progamma zien, die je sinds kort niet echt meer op de pc enz kan kijken,

    Sommige mensen begrijpen me gewoon echt niet. BAH, klote kut mensen!


    Pedin i phith in aníron, a nin ú-cheniathog

    Ik wil je verhaaltje echt lezen. Wanneer is het nou klaar? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je gaat mij op de zenuwen -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het is zo doods op Q in vakanties. Meh.

    Mijn moeder is echt zo'n kutmens "Fijn dat je vader vandaag niet thuis komt" Damnn -.-'

    Ik haat het dat de dingen die jíj doet, op mij projecteert waardoor mensen mìj de schuld geven. Kijk eens lekker naar jezelf, bah.


    Enjoy life

    Wauw, okay. Ik praat te veel denk ik.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Doing what I want,
    Doing what you want,
    Doing what we want,
    Doing what I motherfucking want and not you.


    Some people are art and do art at the same time

    Ahw, hij is echt zo schattig! Als ik een gay-male was dan wist ik 't wel. Hehe ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, het was een Iers accent. Dat klinkt zo raar als je Brits gewend bent. Ik ben ook niet erg goed in Engels, dus dat maakt het moeilijker om ze te verstaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Some people are just made 2 keep an hell of a distant from them.


    -

    Lol, je zit te huilen als mensen bot op je reageren maar je doet gewoon simpelweg het-zelf-de.


    -