• Hi all ^^

    Dit gaat niet perse om quizlet zelf, maar het gaat maar over iets waar ik persoonlijk aan werk. Ik ben al vanaf mij twaalfde gek op verhalen bedenken en besloot later schrijfster te worden. Nu ben ik alweer bijna een halfjaar zestien en ik heb een echt goed verhaal in me hoofd. Het speelt zich in Amerika af maar ik heb nogal moeite met de plaatsen bedenken waar het zich afspeelt en heb ook bepaalde voorkeuren aan de omgeving. Daarom zocht ik iemand die dat soort dingen voor mij wou opzoeken en de nodige steun zou willen geven bij mijn verhaal. Ik vertel nu geen details van het verhaal maar als je interesse heb kan ik het verhaal dat ik in me hoofd heb uitleggen en hoe ik de omgeving wil hebben etc. Het zou fijn zijn om een soort steun te hebben zoals de meeste schrijvers uiteindelijk hebben. Vaak zie ik in boeken ook Woord van Dank of Dankwoord waar namen in genoemd worden van wie de schrijver allemaal hulp en steun heeft gehad. Daarom wil ik er ook bij zeggen als het me gelukt is en ik heb een goed boek kunnen schrijven en ik breng het naar de uitgever verwerk ik je zeker in het Dankwoord! Ik zou dan ook graag wat persoonlijkere dingen over je willen weten en misschien is het zelfs later mogelijk om samen een boek te schrijven en elkaar goed te leren kennen.

    Ik hoop dat dit niet al te lang was.

    Mvg,
    Nathalie ^^

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 16:23 ]


    Life imitates art

    Ik zat er trouwens aan te denken om de school in Italië op het eiland Sardegna te plaatsen in de stad Nuoro of het stadje Dargali.
    Er is een rivier (en volgens mij ook een meer?) en het is in de bergen. De ik persoon komt wel uit Amerika en het is ook een Amerikaanse
    school, dus ben ik niet gedwongen veel Italiaanse woorden op te zoeken, al zou dat soms wel moeten (:

    Misschien hebben jullie nog ideeën over plekjes in Italië met bergen, aan zee of aan een meer dat een mooie plek zou zijn voor
    een Amerikaanse school waar ook onderdak geboden word aan de leerlingen (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 16:23 ]


    Life imitates art

    Ikzelf ben deze zomervakantie in Greve in Chianti geweest. Dat was een prachtige locatie met bergen/grote heuvels en veel wijngaarden. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een heuvelachtig gebied!


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    Ikzelf ben deze zomervakantie in Greve in Chianti geweest. Dat was een prachtige locatie met bergen/grote heuvels en veel wijngaarden. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een heuvelachtig gebied!


    Het is inderdaad een prachtige locatie. Kan ik goed gebruiken ;)!

    Weet iemand trouwens paar goede redenen waarom ouders hun kinderen naar een school in het buitenland zouden laten gaan als ze rond de 17 zijn
    met onderdak?


    Life imitates art

    Acxtrilla schreef:
    (...)

    Het is inderdaad een prachtige locatie. Kan ik goed gebruiken ;)!

    Weet iemand trouwens paar goede redenen waarom ouders hun kinderen naar een school in het buitenland zouden laten gaan als ze rond de 17 zijn
    met onderdak?


    Omdat het de beste school is, omdat ze daar zelf ooit op school hebben gezeten, omdat het het dichtstbijzijnde internaat is. Of ze zouden eigenlijk ergens anders op school kunnen zitten, maar naar het buitenland gaan met een soort uitwisselingsprogramma. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    je zou ook altijd nog aan Ierland kunnen denken veel bossen en meren. Ik ben ergens geweest waar er ook zo'n school stond in een bos bij een meer.
    En redenen om je kinderen weg te sturen foute vrienden, wereldkennis of ouders die gewoon niks om hun kinderen geven en hun weg willen hebben.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 18:18 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Acxtrilla schreef:
    (...)

    Het is inderdaad een prachtige locatie. Kan ik goed gebruiken ;)!

    Weet iemand trouwens paar goede redenen waarom ouders hun kinderen naar een school in het buitenland zouden laten gaan als ze rond de 17 zijn
    met onderdak?

    Misschien omdat ze het zelf willen als een kans om in het buitenland te komen? Er zijn veel jongeren op mijn school die hun laatste jaar graag zouden overdoen in het buitenland, maar die zijn dan wel een jaartje ouder dan 17.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Acxtrilla schreef:
    (...)

    Het is inderdaad een prachtige locatie. Kan ik goed gebruiken ;)!

    Weet iemand trouwens paar goede redenen waarom ouders hun kinderen naar een school in het buitenland zouden laten gaan als ze rond de 17 zijn
    met onderdak?


    Mooi zo!
    En bedoel je zoiets als een kostschool of internaat? Dan moet je misschien hier bij kopje 5 kijken. Het is niet heel uitgebreid, maar wel wat :3


    Never forget who you are

    Het is wel niet in Italië, maar ik heb hier een paar scholen van Canada.
    Ik heb het even in een spoiler gezet omdat het anders te veel plaats in neemt, dus gewoon even klikken :D

    1.

    2735 Mount Baker Road Mill Bay, British Columbia, V0R 2P1, Canada, dit is het adres van een school (internaat). Het is vlak aan de kust gelegen van de Grote Oceaan, in Vancouver Island. De stranden daar zijn erg mooi en sprookjesachtig. Ook zijn er vele bossen en heuvels.
    Dit is de universiteit zelf:[url] http://viboarding.com/brentwood-college-school[/url]
    De universiteit:


    Het strand:




    De andere scholen volgen nog

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:01 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hier is nog een school

    1975, Renfrew Road
    Shawnigan Lake, British Columbia, V0R 2W1, Canada
    , het adres. De school (internaat) is gelegen aan het Shawnigan meer. Er zijn vele bossen en bergen. De school ligt echt vlak voor het meer.
    http://viboarding.com/shawnigan-lake-school
    De school:


    Het meer:




    Van elke school is er ook een pagina op wikipedia waar je alles kan zien over de school.
    Ik zal er nog een paar zoeken, want dit waren alleen diegene die ik gepast vond en die op Vancouver Island waren, dus ik zoek nog even verder in Canada, Noorwegen, Zweden enz.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:02 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik zou wel willen helpen, maar ik weet niet of je nog hulp nodig hebt. Als je nog wel hulp nodig hebt, je mag me altijd pb'en als je hulp nodig hebt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    liz1Dxx schreef:
    Het is wel niet in Italië, maar ik heb hier een paar scholen van Canada.
    Ik heb het even in een spoiler gezet omdat het anders te veel plaats in neemt, dus gewoon even klikken :D

    1.
    2735 Mount Baker Road Mill Bay, British Columbia, V0R 2P1, Canada, dit is het adres van een school (internaat). Het is vlak aan de kust gelegen van de Grote Oceaan, in Vancouver Island. De stranden daar zijn erg mooi en sprookjesachtig. Ook zijn er vele bossen en heuvels.
    Dit is de universiteit zelf:[url] http://viboarding.com/brentwood-college-school[/url]
    De universiteit:


    Het strand:




    De andere scholen volgen nog


    Heel erg bedankt, dit brengt zekers ideeën op!


    Life imitates art

    xLithium schreef:
    Ik zou wel willen helpen, maar ik weet niet of je nog hulp nodig hebt. Als je nog wel hulp nodig hebt, je mag me altijd pb'en als je hulp nodig hebt.


    Oké, bedankt :'D!


    Life imitates art

    Acxtrilla schreef:
    (...)

    Oké, bedankt :'D!


    Lol. Heb je nog hulp nodig? Ik heb toch niet veel te doen nu, dus ik kan best wel helpen

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:24 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    (...)

    Lol. Heb je nog hulp nodig? Ik heb toch niet veel te doen nu, dus ik kan best wel helpen


    Niet echt (: Ik ben atm aan het schrijven maar zou graag straks wel wat kritiek en tips kunnen gebruiken.
    Ik ga het zo denk ik ook op quizlet plaatsen, maar aan de ene kant weet ik niet of dat wel zo slims is aangezien
    ik echt ga proberen om dit naar een uitgever te brengen..


    Life imitates art

    Acxtrilla schreef:
    (...)

    Niet echt (: Ik ben atm aan het schrijven maar zou graag straks wel wat kritiek en tips kunnen gebruiken.
    Ik ga het zo denk ik ook op quizlet plaatsen, maar aan de ene kant weet ik niet of dat wel zo slims is aangezien
    ik echt ga proberen om dit naar een uitgever te brengen..

    Dan zou ik het niet op Q zetten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."