• Ik was mijn boeken aan het kaften en ik had nog ergens een papieren tas in de kast liggen.
    En toen heb ik er maar kaft papier van gemaakt:






    "Ignite, my love. Ignite."

    super tof
    ik heb mijn boeken moeten kopen maar toch kaf is ze. mijn ma vind kaften echt super leuk dus dat is een mooi klusje voor haar geweest. ik doe namelijk over 1 boek een uur en dan is het nog niet goed dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ziet er leuk uit :)
    Ik koop dit jaar mijn boeken. Ondanks dat ga ik ze wel kaften. En de boeken van mijn broertje kaften. Kaften is leuk, zolang het met kaftplastic is :) kaftpapier is klote >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nicee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Verwelken schreef:
    Hahaha, het resultaat is cute (bloos)


    Ik moet er nog niet aan denken ! & gelukkig heb ik m'n boeken ook nog niet binnen , haha !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Nice. Ik kaft mijn boeken niet eens meer.

    Hee, wat leuk :D

    Ik heb nog nooit mijn boeken gekaft ;'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dat nederlands boek gebruiken wij ook ^^
    Ik heb trouwens rekbare kaften


    ©1998

    Haha nice


    I'm a girl in the world

    Dit is natuurlijk ook een idee voor Primark-tassen (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Wat grappig.
    Ik heb gewoon standaard kaftpapier, in het lichtblauw-groenig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Leuk gedaan!
    Dat doe ik ook wel eens maar dan met plastic tassen.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb mijn boeken nog niet eens en ik moet maandag al naar school, wat. Maar ik háát kaften en ik ben er zo vreselijk slecht in, daarom heb ik nu al twee jaar stoffen kaften. Ze zijn lelijk en helemaal ondergetekend, maar ik ga écht niet boeken kaften.

    leuk ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dat is echt heel leuk. (:


    Bad decisions make good stories.

    Leuk
    Wij werken met laptops en boeken van school, dus gelukkig niet meer kaften


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one