• Ik was mijn boeken aan het kaften en ik had nog ergens een papieren tas in de kast liggen.
    En toen heb ik er maar kaft papier van gemaakt:






    "Ignite, my love. Ignite."

    Awh, cool c:


    Tijd voor koffie.

    Dit is echt zo tof!
    Aangezien ik nog wel wat tasjes van hollister enzo heb liggen ga ik je nadoen, haha!


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik vind het niet echt ''awesome en tof'' ik vind het best lelijk. Ik en ik denk meerdere mensen uit mijn klas zouden je keihard uitlachen..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind het leuk en best origineel. :Y)

    Ik moet sinds enkele jaren niet meer verplicht boeken kaften. Maar ik vond het nooit erg om te doen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het heel creatief bedacht c;


    26 - 02 - '16

    das echt een gaaf idee! ga ik miss ook doen maar dan niet met Starbucks want dan heb ik continu zin in Starbucks XD

    Ik vind het heel creatief en leuk gedaan!


    Pretty is just a pretty word.

    Dit is echt een geweldig idee.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    MissElmo schreef:
    Misschien spoor ik niet maar ik vond mijn boeken kaften altijd leuk!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Leuk! Ik deed altijd oude kaarten om mijn aardrijkskundeboeken, maar gelukkig hoef ik nu niet meer te kaften.


    I am an idiot, I move.

    Faisean schreef:
    Ik vind het niet echt ''awesome en tof'' ik vind het best lelijk. Ik en ik denk meerdere mensen uit mijn klas zouden je keihard uitlachen..


    Op wat voor saaie rotschool met non-creatievr leerlingeb zit jij dan wel niet?

    Ik vind het iig wel leuk bedacht, is eens wat anders (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Op wat voor saaie rotschool met non-creatievr leerlingeb zit jij dan wel niet?

    Ik vind het iig wel leuk bedacht, is eens wat anders (:

    Lol whut, ooit gehoord van meningsverschil?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Lol whut, ooit gehoord van meningsverschil?


    Ze bracht het nogal raar en ze deed alsof ze voor haar hele school spreekt en ja, dan lijkt me dat echt een saaie school.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het super orgineel en leuk! Ik doe niet meer aan boeken kaften haha, en anders heb ik wel van die makkelijke uitrekbare (en wasbare) stoffen kaften die je er zo omheen kan doen (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cool idee, vind het tasje alleen een beetje saai.
    Voor de rest cool(Y)


    Regels zijn er om verbroken te worden