• Ik was mijn boeken aan het kaften en ik had nog ergens een papieren tas in de kast liggen.
    En toen heb ik er maar kaft papier van gemaakt:






    "Ignite, my love. Ignite."

    Faisean schreef:
    Ik vind het niet echt ''awesome en tof'' ik vind het best lelijk. Ik en ik denk meerdere mensen uit mijn klas zouden je keihard uitlachen..


    Nou, dan is het goed dat ik niet bij jou in de klas zit want als je mensen hierom gaat uitlachen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Op wat voor saaie rotschool met non-creatievr leerlingeb zit jij dan wel niet?

    Ik vind het iig wel leuk bedacht, is eens wat anders (:
    Lol. Ik zij kinderen uit mijn klas. Dus om te zeggen ik spreek uit mijn school? En mijn school heet niks voor niks Arte college. En ik noem dit niet echt kunst.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nou, dan is het goed dat ik niet bij jou in de klas zit want als je mensen hierom gaat uitlachen...
    Lol. De jeugd van nu is anders dan vroeger hoor :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Ik zij kinderen uit mijn klas. Dus om te zeggen ik spreek uit mijn school? En mijn school heet niks voor niks Arte college. En ik noem dit niet echt kunst.


    Vind je iemand erom uitlachen niet een beetje hard? Dat je het niet mooi vindt oké, maar om dan zo op iemand te reageren vind ik om eerlijk te zijn behoorlijk kinderachtig en triest.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ze bracht het nogal raar en ze deed alsof ze voor haar hele school spreekt en ja, dan lijkt me dat echt een saaie school.
    Ik vind het gewoon lelijk en daar heb ik alle recht op dus omdat ik het niet mooi vind is het raar?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. De jeugd van nu is anders dan vroeger hoor :]


    hahahahah. De jeugd? Ik ben 15. Ik hoor ook gewoon nog steeds bij de jeugd?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Faisean schreef:
    (...)Ik vind het gewoon lelijk en daar heb ik alle recht op dus omdat ik het niet mooi vind is het raar?


    Wel om iemand uit te lachen. Dat vind ik gewoon een vorm van pesten. Zeg dan gewoon normaal dat je het niet mooi vindt.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:21 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Ik zij kinderen uit mijn klas. Dus om te zeggen ik spreek uit mijn school? En mijn school heet niks voor niks Arte college. En ik noem dit niet echt kunst.
    Ik zou het ook niet kunst noemen maar op een leuke en orginele manier recyclen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Veni schreef:
    (...)

    Vind je iemand erom uitlachen niet een beetje hard? Dat je het niet mooi vindt oké, maar om dan zo op iemand te reageren vind ik om eerlijk te zijn behoorlijk kinderachtig en triest.
    Tegenwoordig moet je alles mooi vinden en alles zacht brengen anders is het kinderachtig én triest.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Tegenwoordig moet je alles mooi vinden en alles zacht brengen anders is het kinderachtig én triest.


    Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Maar goed, als jij denkt dat het tegenwoordig zo moet, weet ik niet in wat voor soort omgeving jij je bevindt.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    ImAwesome schreef:
    (...)

    hahahahah. De jeugd? Ik ben 15. Ik hoor ook gewoon nog steeds bij de jeugd?
    Ik heb toch ook niet gezegd dat jij niet bij de jeugd hoort? Ik ben ook gewoon 15 ik heb het over het algemeen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Veni schreef:
    (...)

    Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Maar goed, als jij denkt dat het tegenwoordig zo moet, weet ik niet in wat voor soort omgeving jij je bevindt.
    Ik leef in een omgeving waar iedereen geen moeilijkheden heeft met meninguiten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik heb toch ook niet gezegd dat jij niet bij de jeugd hoort? Ik ben ook gewoon 15 ik heb het over het algemeen.


    Kijk, jij bent echt een van de personen op de wereld die ik triest vind aangezien ze iedereen die iets anders of apparts heeft uit lacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Faisean schreef:
    (...)Ik leef in een omgeving waar iedereen geen moeilijkheden heeft met meninguiten.


    Nogmaals, ik vind uitlachen geen vorm van mening uiten. Dat is gewoon een vervelend gedrag. Zeg dan gewoon: 'Ik vind het lelijk' + de reden waarom. Omdat ik uitlachen niet vind kunnen, betekent het niet dat ik ertegen ben om je mening te uiten. Bovendien: ze bedoelt dit ook gewoon als iets voor de lol. Het is niet alsof ze hier echt kunst wil presenteren.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Kijk, jij bent echt een van de personen op de wereld die ik triest vind aangezien ze iedereen die iets anders of apparts heeft uit lacht.
    Lol. Ik vind het gewoon lelijk? Ik heb nooit gezegd dat ik het iets apparts of anders vind dus dat kan je helemaal niet zeggen denk je niet?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,