• Hoi guys ik heb een nieuwe story en ben zelf best wel tevreden over de verhaallijn, zouden jullie alsjeblieft een kijkje willen nemen?:

    Jay behoord niet tot de populaire meisjes van de school maar ze word ook niet gepest ofzo, je weet wel gewoon ertussenin. Ze heeft een beste vriendin Katie en ze heeft een ongelofelijke crush on Niall Horan- de grootste badass en populairste jongen van de school samen met Zayn Malik. Maar als Jay dan een keer thuis is bij Niall ontdekt ze iets vreselijks, ook leert ze zijn zusjes kennen en eigenlijk ook de echte Niall.

    -One Direction bestaat niet
    -Nederlands geschreven en gesproken
    -De ziekte kanker heeft ermee te maken, het kan dus heftig zijn

    LINK :)

    Als je het geen leuk verhaal vind, wil je dan ook niet reageren, sorry hoor als je het niet leuk vind
    btw als je de story niet leest kan je ook niet weten of het wel of niet origineel is, dit is namelijk alleen een voorstukje, de story krijgt een hele andere wending zoals ik al zei

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:52 ]


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Zonderland schreef:
    Een story die iedereeeen verwacht had, sorry hoor :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Zonderland schreef:
    Een story die iedereeeen verwacht had, sorry hoor :)


    Ex astris, sciencia

    No, just no.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zonderland schreef:
    Een story die iedereeeen verwacht had, sorry hoor :)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tomlinsonz schreef:
    No, just no.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wat bijna iedereen dus al zei ^^


    -

    Cozart schreef:
    'Begint bij 5 abo's'
    *loopt topic uit*


    en voor een verhaal dat niemand ooit verwacht had verwacht ik om eerlijk te zijn toch iets meer orginaliteit.. =/


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    *sluipt topic in, zie 1D+verhaallijn, zucht, sluipt topic weer uit.*


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    *sluipt topic in, zie 1D+verhaallijn, zucht, sluipt topic weer uit.*


    Dat hoeven we echt niet te weten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je bent vrij om te reageren op Quizlet. Wat een cliché story, en hoe kan je -je inleven in iemand die kanker heeft? [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Not my cup of tea, sorry.


    26 - 02 - '16

    Appa schreef:
    (...)

    Dat hoeven we echt niet te weten.


    Ohh Ja vergeten! Je mag je mening niet geven.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    Appa schreef:
    Je bent vrij om te reageren op Quizlet. Wat een cliché story, en hoe kan je -je inleven in iemand die kanker heeft? [:


    Ik denk dat je je er op een bepaalde manier wel in zoiets kunt inleven, maar niet als je zelf ooit die ziekte hebt gehad en je totaal niet weet hoe het voelt. Dat is dan toch wel weer een ander verhaal vind ik.


    Enjoy life

    *Ziet kanker staan*
    Het is dat ik geen zin heb in ruzie maar ik ben hardstikke kwaad nu. Ik ga je niet meer vertellen maar ik kan je vertellen dat je echt moet kunnen inleven als je de werkelijkheid wil neerzetten.
    En die verhaal lijn lijkt verdacht veel op een story die ik volg.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Ohh Ja vergeten! Je mag je mening niet geven.-.-


    Dat was geen mening, dat was gewoon iets wat nergens op sloeg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."