• Hoi guys ik heb een nieuwe story en ben zelf best wel tevreden over de verhaallijn, zouden jullie alsjeblieft een kijkje willen nemen?:

    Jay behoord niet tot de populaire meisjes van de school maar ze word ook niet gepest ofzo, je weet wel gewoon ertussenin. Ze heeft een beste vriendin Katie en ze heeft een ongelofelijke crush on Niall Horan- de grootste badass en populairste jongen van de school samen met Zayn Malik. Maar als Jay dan een keer thuis is bij Niall ontdekt ze iets vreselijks, ook leert ze zijn zusjes kennen en eigenlijk ook de echte Niall.

    -One Direction bestaat niet
    -Nederlands geschreven en gesproken
    -De ziekte kanker heeft ermee te maken, het kan dus heftig zijn

    LINK :)

    Als je het geen leuk verhaal vind, wil je dan ook niet reageren, sorry hoor als je het niet leuk vind
    btw als je de story niet leest kan je ook niet weten of het wel of niet origineel is, dit is namelijk alleen een voorstukje, de story krijgt een hele andere wending zoals ik al zei

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:52 ]


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Ik lees sommige 1D verhalen. Maar de verhaallijn is al zo standaart en dan zijn ze gelijk al in de eerste 2 hoofdstukken met elkaar in contact. Ik dacht ik geef het een kans. Naar nee sorry.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het zonde dat er altijd kanker in een verhaal verwerkt moet zijn om het dramatisch te maken. Waarom moet kanker daar een middel voor zijn? Ik denk dat bijna niemand er goed over kan schrijven, mits hij of zij het zelf of een familielid van hem/haar dat dicht bij hem/haar staat heeft meegemaakt. Plus het is een onderwerp dat zwaar valt bij heel veel mensen.
    Mijn mening is dat je ook drama aan een verhaal kunt toevoegen zonder er een ernstige ziekte in voor te laten komen, maar dat is mijn mening, en als jij het wel graag wilt doen, heb ik daar verder geen problemen mee hoor. (:
    Maar om maar even op het doel van je topic terug te komen; ikzelf lees sowieso geen One Direction stories en eigenlijk bijna helemaal geen fanfics (alleen op fanfiction.net over anime's), dus sorry, maar ik zal het niet lezen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Goh, de originaliteit spat er vanaf.


    Bad decisions make good stories.

    Appa schreef:
    (...)

    Dat was geen mening, dat was gewoon iets wat nergens op sloeg.


    *sluipt topic in, zie 1D+verhaallijn, zucht, loopt topic weer uit. *

    Volgens jou slaat het nergenst op.
    Eigenlijk zeg ik hiermee dat ik het niks vind. Dat je dat niet snapt...


    Queer zijn is gewoon alles

    Wie zegt dat ik me ga inleven in iemand die kanker heeft? Misshien heeft wel iemand uit se omgeving het en hoef ik me helemaal niet in te leven?


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    BoLovesOneD schreef:
    Wie zegt dat ik me ga inleven in iemand die kanker heeft? Misshien heeft wel iemand uit se omgeving het en hoef ik me helemaal niet in te leven?


    Daar gaat het niet alleen om, 't gaat ook gewoon om het feit dat dit soort verhaallijn heel vaak gebruikt word en het onderhand dus niet zo origineel meer is. Maar als jij het wilt schrijven, moet je het natuurlijk gewoon doen (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    phoe... we zijn weer lekker aardig (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    phoe... we zijn weer lekker aardig (cat)


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    BoLovesOneD schreef:
    (...)


    Zoals ik al zei: als je geen kritiek op je verhaal wilt - wat wel duidelijk is bij jou - dan moet je er ook geen topic over openen. Je kan niet verwachten dat iedereen je verhaal helemaal geweldig vindt. Deal with it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SeaWaves schreef:
    *Ziet kanker staan*
    Het is dat ik geen zin heb in ruzie maar ik ben hardstikke kwaad nu. Ik ga je niet meer vertellen maar ik kan je vertellen dat je echt moet kunnen inleven als je de werkelijkheid wil neerzetten.
    En die verhaal lijn lijkt verdacht veel op een story die ik volg.


    Oke, ik vind dit dus ook geen originele verhaallijn, maar ter haar verdediging: hoe weet jij in godsnaam dat zij zich daarin niet kan inleven? Tegenwoordig kent het grootste deel van de bevolking wel iemand die kanker heeft (gehad), dus goed van je om meteen aan te nemen dat iemand zich daarin niet kan inleven. Bovendien, als iemand daar over wil schrijven, is dat iemands vrije recht, of hij/zij het nu heeft meegemaakt of niet, daar hoef jij je niet mee te bemoeien of aangevallen door te voelen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    BoLovesOneD schreef:
    Wie zegt dat ik me ga inleven in iemand die kanker heeft? Misshien heeft wel iemand uit se omgeving het en hoef ik me helemaal niet in te leven?


    Dan kan het verhaal ook niet heftig zijn. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Veni schreef:
    (...)

    Oke, ik vind dit dus ook geen originele verhaallijn, maar ter haar verdediging: hoe weet jij in godsnaam dat zij zich daarin niet kan inleven? Tegenwoordig kent het grootste deel van de bevolking wel iemand die kanker heeft (gehad), dus goed van je om meteen aan te nemen dat iemand zich daarin niet kan inleven. Bovendien, als iemand daar over wil schrijven, is dat iemands vrije recht, of hij/zij het nu heeft meegemaakt of niet, daar hoef jij je niet mee te bemoeien of aangevallen door te voelen.


    Omdat ik zelf deze ziekte misschien heb? En ik heb wel eens voor dat ik ziek werd een story gelezen en vond hem hellemaal geweldig. Toen ik ziek werd merkte ik pas hoe erg her verschilde met de werkelijkheid toen ik hem her las.
    En ik hou haar niet tegen om er over te schrijven. Van mij mag ze dat best doen. Maar ik vind het heel knap als je gevoelens van mij en mijn mede patienten goed kan neer zetten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Appa schreef:
    (...)

    Dat was geen mening, dat was gewoon iets wat nergens op sloeg.
    Lol. Alsof hij ooits iets zinnigs heeft gezegd. Hij denk namelijk altijd dat hij gelijk heeft.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Omdat ik zelf deze ziekte misschien heb? En ik heb wel eens voor dat ik ziek werd een story gelezen en vond hem hellemaal geweldig. Toen ik ziek werd merkte ik pas hoe erg her verschilde met de werkelijkheid toen ik hem her las.
    En ik hou haar niet tegen om er over te schrijven. Van mij mag ze dat best doen. Maar ik vind het heel knap als je gevoelens van mij en mijn mede patienten goed kan neer zetten.


    Ik vind het erg voor je dat je die ziekte hebt en ik kan begrijpen dat het dan anders op je overkomt, maar om er nu werkelijk kwaad om te worden en dat ook te zeggen, vind ik wel overkomen alsof je ertegen bent dat zij het schrijft. Je kunt het ook van een andere kant bekijken: wees blij dat er zoveel mensen zijn die er aandacht voor hebben en er op de een of andere manier proberen er begrip voor te krijgen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom