• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Cambiare: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Michonne: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (1,7)
    Michonne: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Jaeger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (1,19)

    Onbeperkt

    Overig:
    Morticia:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ooh, congrats!! (;


    Yeah (;
    Moet alleen nog kiezen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga vanavond of anders morgen even reageren.
    Marleen, ging jouw personage nog naar Mirre toe?


    Your make-up is terrible

    Waar is uhm... Esmee[?] dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papaoutai schreef:
    Waar is uhm... Esmee[?] dan?


    Haar kamer, kan ie wat te drinken brengen voor het gezelschap. Weet niet of [q|hatsumomo[/q] of sydrian al bezig zijn met een post, want hell het wordt druk daar. Gwzellig (: Daarna start het feest, dusdan kan je sowieso alle.kanten op met felbion.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het word zo inderdaad erg druk bij Esmée. (cat)


    Your make-up is terrible

    We doen maar zoals het eerdt was, om en om. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    Rol: Genezer / doktor aan het hof
    Volledige naam: Daniel Skylar
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 25

    Uiterlijk:
    Daniel heeft best wat spiermassa op weten te kweken. Hij vindt een goede conditie belangrijk en heeft van jongs af aan al veel zwaar werk gedaan. Vandaar dat hij er best getraind uitziet, hij houdt er ook van om in zijn vrije tijd conditieoefeningen te doen en te gaan joggen. Dit laatste doet hij erg vroeg in de ochtend, zodat de kans dat hij iemand tegenkomt het kleinst is. Daniel zit er niet uit als een typische doktor. Hij is ongeveer 1.78 lang, en heeft donkerblond haar, zoals op de foto. Hetgeen dat niet iedereen weet, maar wel opvalt aan Daniel zijn uiterlijk, is dat hij aardig wat tatoeages heeft (ik heb opgezocht of ze die toen al hadden , en dat is wel het geval) , die een groot deel van zijn bovenlichaam bedekken en zijn rug. Deze tatoeages zijn gemaakt met speciale inkt. Meestal draagt hij werkkleding, waardoor niemand het ziet. Deze tatoeages staan voor bepaalde gebeurtenissen in Daniel zijn leven, het zijn herinneringen aan personen die hij niet wilt vergeten. Daniel heeft een strakke kaaklijn en duidelijke gelaatstrekken. Hij heeft ijzig blauwe ogen. Meestal draagt Daniel zijn werkkleding, maar in zijn vrije tijd ziet hij er heel anders uit. Dan draagt hij kleding waar hij van houdt , gemakkelijk zittende kleding. Enig verstand van mode heeft Daniel niet.





    Karakter:
    Daniel is niet te bevatten in een aantal woorden. Zijn karakter is wispelturig en moeilijk te omvatten. Dit komt vooral omdat Daniel niet praat over zijn gevoelens, niet praat over wat hem dwars zit, en geen zin heeft in mensen die tegen hem aan zeuren over dat hij ‘meer open’ moet zijn. Hij vindt zichzelf goed zoals hij is en dat laat hij dan ook blijken. Onzeker is Daniel meestal niet, maar als het op relaties aan gaat weet hij niet goed wat hij moet doen en verbreekt hij ze ook vrij snel. Vertrouwen is iets dat Daniel niet snel in iemand heeft, je zult het van hem moeten winnen. In zijn ogen is een vriend pas een echte vriend als diegene eerlijk is en trouw is aan je. Daniel is erg koppig en stellig. Vandaar dat sommigen hem ook een slechte arts vinden, al zeggen ze het niet. Ze vinden zijn methodes om mensen te genezen maar apart omdat ze nieuw zijn en soms omstreden. Maar Daniel voert zijn operaties bijna altijd uit zoals hij dat wilt, omdat hij niet als hofarts niet veel mensen boven zich heeft staan. Dit is ook een van de reden dat hij hofarts is geworden, zodat hij lekker zijn gang kan gaan zonder dat mensen hem tegenhouden. Want Daniel houdt er niet van als anderen zijn plannetjes dwarsbomen. Echt sociaal kun je Daniel niet noemen, hij heeft het niet zo van de drukke feesten en vindt een paar mensen om zich heen genoeg om voor te leven. Wel staat hij open voor nieuwe mensen en is hij nieuwsgierig naar anderen. Vaak is Daniel goedgestemd maar als hij niet goed gestemd is moet je niet in zijn buurt komen, want dan kan hij ontzettend chagrijnig zijn. Vaak heeft niemand dan door waarom hij eigenlijk zo’n offday heeft, en soms heeft hij dat zelf ook niet door. Daniel kan afwezig overkomen als hij geen zin heeft om met iemand te praten en praat niet graag over allerlei onzin. Hij is een harde werker die respect heeft voor andere mensen, maar vaak genoeg de pest heeft aan de adel. Dit staat soms in strijd met zijn werk. Hij moet zijn opmerkingen soms inslikken om ervoor te zorgen dat hij zijn baan kan houden. Daniel is een goede charmeur als hij wat drank op heeft, maar zal niet snel met iemand settelen.

    Afkomst: Oorspronkelijk komt Daniel uit Lund, Faerl Field.
    Geschiedenis: Daniel zijn jeugd was onbezorgd, maar hij heeft wel een aantal dingen meegemaakt die hem hebben gevormd zoals hij nu is. Zijn vader brouwde heel goed bier en hoopte dat zijn zoon de zaak zou overnemen. Maar al snel kwam het gezin erachter dat Daniel niet bepaald geschikt was voor dit werk en enige passie ontbrak dan ook bij de jongen. Hij wilde wat anders doen maar zijn ouders stemden er niet meteen mee in dat hij een artsenopleiding zou volgen. Toen is hij heel eigenwijs geweest en is hij vertrokken, zonder enige reiservaring, om ergens een artsenopleiding te kunnen volgen. Na vele bijbaantjes had Daniel genoeg geld om zelf boeken over de geneeskunde van de mens te kopen en heeft hij zichzelf veel aangeleerd. Zijn ouders hebben hem uiteindelijk toch geholpen om hem in de leer te brengen en zo kwam het dat Daniel in het heden een hofarts is geworden. Deze positie heeft hij verworven door hard te werken en weinig te zeuren. Soms zijn de adellijke klanten nogal eigenwijs en betwisten ze zijn methoden, maar daar trekt hij zich niets van aan. Hij laat al hun gezever maar over zich heen komen maar houdt ondertussen wel vast aan de methoden die hij gebruikt om hen te genezen. Daniel is nu een aantal jaar in dienst bij het hof en omdat er meer zieken zijn dan goede artsen, heeft hij ingestemd met het beleren van een arts in opleiding. Dit heeft hij nog nooit eerder gedaan, dus ook dat is nieuw voor hem. Wel is hij enthousiast in het overbrengen van zijn vak, al vinden sommigen dat hij soms nogal omstreden methoden gebruikt. Hij past goed op zijn leerling, want hij vindt dat hij nogal jong is, maar hij laat hem ook wel heel vrij. Niet altijd kan hij hem doceren, want bepaalde operaties moeten gebeuren en hij heeft niet altijd tijd.

    Extra: Daniel is voor een aantal dingen allergisch (oke, dit slaat nergens op maar ik vond het wel een grappige toevoeging): aardbeien, vreselijk zeurende mensen, pijnboompitten en dingen met cacao erin. Hij kan deze dingen absoluut niet verdragen en krijgt irritaties (zowel lichamelijk als mentaal).


    I think he's done.


    Aan niets denken is ook denken.

    Me gusta!!! Esmee moet zich maar even flink verwonden (cat) Haha just kidding, maar het is zeker een gaaf personage.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Me gusta!!! Esmee moet zich maar even flink verwonden (cat) Haha just kidding, maar het is zeker een gaaf personage.


    Haha, ja , laat die draak dat maar doen ;3
    I think i'm going to write a post right away.


    Aan niets denken is ook denken.

    Yeah. Ik ga straks schrijven voor Esmée (: Moet nog beetje bedenken hoe ik haar laat reageren enzo. Het is rcht mpeilijk, want ze moet zich heel anders gedragen en is ook niet in "haar natuurlijke habitat", maar het moet ook niet tê ooc worden :/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Yeah. Ik ga straks schrijven voor Esmée (: Moet nog beetje bedenken hoe ik haar laat reageren enzo. Het is rcht mpeilijk, want ze moet zich heel anders gedragen en is ook niet in "haar natuurlijke habitat", maar het moet ook niet tê ooc worden :/


    Succes ;)


    Aan niets denken is ook denken.

    Bam!! :Y) Heb na 3 uur zwoegen en vechten de Acer ingepikt :'D Nu kijken hoe ik 4 man buiten de deur hou xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Bam!! :Y) Heb na 3 uur zwoegen en vechten de Acer ingepikt :'D Nu kijken hoe ik 4 man buiten de deur hou xD


    Acer is goed! Heb ik ook, PC dan, alsnog :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Acer is goed! Heb ik ook, PC dan, alsnog :p


    Haha wij hebben 3 pc's ervan in de studeerkamer. Hebben in totaal 9 beeldschermen xD
    En ik ben aan het kiezen tussen een paar laptops nu. Zit ook een Acer tussen en eentje met touch :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Guys ik heb Eleanor vrij in het dorp. Anyone? (: Personeel vd heer kunnen ook, doe je gewoon dat hij of zij wat moet halen in het dorp.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.