• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Cambiare: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Michonne: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (1,7)
    Michonne: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Jaeger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (1,19)

    Onbeperkt

    Overig:
    Morticia:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    (Bijna) iedereen heeft gereageerd. Fele free to post :')

    Zodra het feest op het punt van beginnen staat zal ik het even melden (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Het is wat kort en haar geschiedenis ontbreekt (;
    ik weet niet zo goed wat ik er nnog meer in zou kunnen zetten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Had ik bijna duizend woorden sluit internet af -.- en nu heb ik geen tijd meer om het helemaal opnieuw te gaan typen dus het kan nog wel even duren


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guys, er is een vrouwelijke uitverkorene vrij.

    SeaWaves is momenteel op vakantie, komt de 19e terug.

    Voor iedereen die nog een personage wilt maken, gaat uw gang (:

    Ik heb zin om iemands zusje te maken, iemand die de broer wilt spelen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    RavensMoon schreef:
    uhm ik vraag me af of die rol goedgekeurd is of dat ik er nog wat aan moet veranderen


    Het innerlijk is like, 3 regels, het is nogal een opsomming. Misschien dat je er wat meer een verhaal van kunt maken? Kijk anders even bij andere personages als voorbeeld (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Het innerlijk is like, 3 regels, het is nogal een opsomming. Misschien dat je er wat meer een verhaal van kunt maken? Kijk anders even bij andere personages als voorbeeld (:
    ik vind het gewoon heel moeilijk om zo bam hier is 1 karakter neer te zetten, ik ben eigenlijk gewend om mijn personages gaande weg lekker te laten groeien. en eerlijk gezegd... begin ik al af te haken, het is gewoon teveel gedoe om nu voor een omschrijving een heel verhaal neer te moeten zetten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)ik vind het gewoon heel moeilijk om zo bam hier is 1 karakter neer te zetten, ik ben eigenlijk gewend om mijn personages gaande weg lekker te laten groeien. en eerlijk gezegd... begin ik al af te haken, het is gewoon teveel gedoe om nu voor een omschrijving een heel verhaal neer te moeten zetten.


    Maar als je dat al te veel schrijfwerk vind, denk je dan wel dat je zin hebt om lange posts te schrijven? Want er is een minimum van ongeveer 300 woorden .


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Maar als je dat al te veel schrijfwerk vind, denk je dan wel dat je zin hebt om lange posts te schrijven? Want er is een minimum van ongeveer 300 woorden .
    Schat dat is anders, en even tussen door dat vorige berichtje niet negatief op pakken. Ik heb me een beetje vergist in de verschillen tussen mijn style en de verwachtingen van een rpg. ik kan zeer lange uitgewerkte post schrijven maar ik vind het moeilijk om alles voor de kauwen in een karakteromschrijving. vooral omdat ik dan van mening ben dat ik mijn karakters niet veel kan laten groeien. of ik verplicht ben om wat ik nu heb verzonnen ook te schrijven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ubiquitous schreef:
    Guys, er is een vrouwelijke uitverkorene vrij.

    SeaWaves is momenteel op vakantie, komt de 19e terug.

    Voor iedereen die nog een personage wilt maken, gaat uw gang (:

    Ik heb zin om iemands zusje te maken, iemand die de broer wilt spelen?


    Je mag wel het verloren zusje van Scythe maken, maar dan word je wel met Scythe doodgegooid met twee personages haha.


    Your make-up is terrible

    RavensMoon schreef:
    (...)Schat dat is anders, en even tussen door dat vorige berichtje niet negatief op pakken. Ik heb me een beetje vergist in de verschillen tussen mijn style en de verwachtingen van een rpg. ik kan zeer lange uitgewerkte post schrijven maar ik vind het moeilijk om alles voor de kauwen in een karakteromschrijving. vooral omdat ik dan van mening ben dat ik mijn karakters niet veel kan laten groeien. of ik verplicht ben om wat ik nu heb verzonnen ook te schrijven.

    De meesten wijken altijd wel af van hun character sheet en laten ze groeien, het is maar iets om mee te beginnen.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Je mag wel het verloren zusje van Scythe maken, maar dan word je wel met Scythe doodgegooid met twee personages haha.

    Haha inderdaad, lijkt me niet zo een puik plan :P Plus ik zat meer aan een dorpeling te denken of personeel van de heer en dat zij dan nog in het dorp woont oid :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nou weetje wat ik doe xD ik wacht wel even een rpg af waar ik vanaf het begin kan starten dan heb ik ook wat minder te lezen en te begrijpen zo in 1x.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    nou weetje wat ik doe xD ik wacht wel even een rpg af waar ik vanaf het begin kan starten dan heb ik ook wat minder te lezen en te begrijpen zo in 1x.


    Je bedoelt één die nog niet begonnen is? Weet je, ik begrijp niet waarom mensen altijd denken dat ze alles moeten lezen in een RPG? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Je bedoelt één die nog niet begonnen is? Weet je, ik begrijp niet waarom mensen altijd denken dat ze alles moeten lezen in een RPG? :p
    uhm omdat k een neuro tik heb xD haha nouja zeker omdat het ook de 1e groeps rp is voor mij. ik merk dat ik nog niet alles begrijpen enzo =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ubiquitous schreef:
    Guys, er is een vrouwelijke uitverkorene vrij.

    SeaWaves is momenteel op vakantie, komt de 19e terug.

    Voor iedereen die nog een personage wilt maken, gaat uw gang (:

    Ik heb zin om iemands zusje te maken, iemand die de broer wilt spelen?

    Oeh ik wil wel broer worden. Maakt niet uit of met David of Neal ik zou ze beiden nog een beetje aan kunnen passen dat er nog een zusje bestaat? Neal heeft trouwens al zusjes als ik het goed heb.... Dus als je dat wilt hoor ik het wel en anders waarschijnlijk ook


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Oeh ik wil wel broer worden. Maakt niet uit of met David of Neal ik zou ze beiden nog een beetje aan kunnen passen dat er nog een zusje bestaat? Neal heeft trouwens al zusjes als ik het goed heb.... Dus als je dat wilt hoor ik het wel en anders waarschijnlijk ook


    Neal zit beter qua leeftijd (: Alleen waar komt hij vandaan? Want dan moet ik wel bedenken waarom zijn zusje mee is :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.