• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Cambiare: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Michonne: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (1,7)
    Michonne: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Jaeger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (1,19)

    Onbeperkt

    Overig:
    Morticia:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Morticia schreef:
    Marleen, je post met Cain is weer geweldig hoor. :Y).


    Hahaha, dankjewel! ;D
    Ik twijfel op dit moment, bij Kyle blijven - of achter Mirre aangaan. D:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 19:19 ]


    everything, in time

    Rol:
    Uitverkorene/wachter
    Volledige naam:
    Iselyn Lyrea Valetta
    Geslacht:
    Vrouw
    Leeftijd:
    22
    Uiterlijk:



    Klik
    Karakter:
    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    De rest komt later, eerst slapen. Ik ben echt halfdood.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anguish schreef:
    (...)

    Hahaha, dankjewel! ;D
    Ik twijfel op dit moment, bij Kyle blijven - of achter Mirre aangaan. D:


    Ze mag altijd achter Mirre aangaan. 8D


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ze mag altijd achter Mirre aangaan. 8D


    Haha ik weet al wat ze gaat doen. (: kan alleen morgenmiddag pas schrijven omdat ik van 7-13 u moet werken.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Haha ik weet al wat ze gaat doen. (: kan alleen morgenmiddag pas schrijven omdat ik van 7-13 u moet werken.


    Ik ben benieuwd! En dat maakt mij niet uit hoor, heb ik nog de tijd om terug te schrijven naar andere dingen. 8D


    Your make-up is terrible

    Er moet ook nog een mannelijke uitverkorene bij komen anders laten ze Neal zo heel alleenig zijn...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kan ik ergens heen met Thalia?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emrys schreef:
    Iemand die Neal of David tegen wil komen?


    Wil je nog een zusje voor Neal? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emrys, komt David nog Sarnek zijn kant op?


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    Emrys, komt David nog Sarnek zijn kant op?

    Sorry ik heb er niet meer echt de tijd voor gehad en ik ga zo luchtballon varen dus ik zal hem vanavond sturen. En Ubiquitous zusjes altijd


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Sorry ik heb er niet meer echt de tijd voor gehad en ik ga zo luchtballon varen dus ik zal hem vanavond sturen. En Ubiquitous zusjes altijd


    Owke.
    Maar awesome, luchtbalon varen! Lijkt me echt gaaf om te doen ^^


    Stenenlikker


    Rol: Dorpeling, zusje van Drew
    Volledige naam: Eleanor Collins
    Geslacht: Vrouwelijke
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Eleanor heeft bruine, fijne haren die altijd perfect lijken te zitten, meestal opgestoken op een manier die veel tijd kost. Haar haren komen tot net over haar schouder en zijn vrijwel helemaal steil. Ook haar ogen hebben een donkerbruine kleur, wat in contrast staat met haar bleke huid. Voor de rest is Eleanor over het algemeen er fijntjes gebouwd. Ze is iets kleiner dan de gemiddelde vrouw en heeft een slank lichaam. Hierdoor heeft ze weinig vrouwelijke rondingen, toch ziet ze er door haar kleding en verzorging altijd op en top vrouwelijk uit.
    Innerlijk: Eleanor is iemand die anderen boven zichzelf plaatst. Het zit in haar aard anderen te helpen en meestal kan ze de drang met geen moeite weerstaan. Ze kan zich dan ook ontzettend hechten aan iemand, maar dit gebeurt niet van de één op de andere dag. Ze geeft zichzelf niet gemakkelijk bloot en kan erg verlegen zijn, maar toch staat ze haar mannetje wel en weet ze zich hier overheen te zetten als het echt nodig is. Ze zit vol verrassingen en kan soms zomaar ineens erg vlot en spontaan uit de hoek komen, je verrassen met een kleine liefdadigheid of opgaan in het feestgeweld.
    Eleanor is soms wat onzeker over zichzelf, over haar uiterlijk en karakter, maar ook over haar daden. Ze kan dan erg besluiteloos zijn en piekeren tot in de oneindigheid. Daarnaast is ze een type dat kracht put uit het feit dat haar acties anderen goed zullen doen. Hierdoor kan ze toch overkomen als een zeer sterke vrouw, vooral wanneer ze een doel voor ogen heeft. Toch heeft ze een klein hartje en ze heeft dan ook behoefte aan mensen die haar dierbaar zijn, zodat ze iemand heeft die ze kan vertrouwen en op wie ze altijd kan rekenen. Eleanor is namelijk wel iemand, die ondanks dat ze anderen wilt helpen, onbewust altijd vraagt en verlangt naar mensen die háár juist helpen en beschermen.
    Afkomst: Dochter van de bakker
    Geschiedenis:
    Eleanor is samen met drie jongere zussen en twee oudere broers opgegroeid in Aondir, in Littlewoods. Hoewel ze oorspronkelijk geboren was in het Noorden van het koninkrijk, Eleanor is namelijk het zusje van Drew. Haar ouders moesten haar op erg jonge leeftijd afstaan, omdat het gezin te groot werd om nog goed te kunnen onderhouden. Tot haar ouders hun grote opluchting vonden ze een liefhebbend gezin voor haar en zodoende kwam ze in Aondir terecht, nog voordat ze de leeftijd van één jaar bereikt had. Ze heeft dan ook altijd gedacht dat, dat haar biologische familie was en ze had nooit een reden om daar aan te twijfelen.

    Eleanor groeide dus op in het liefhebbende gezin. Haar ouders waren onwijs lieve en hardwerkende mensen, die er niet altijd konden zijn voor hun kinderen. Eleanor was, op haar twee oudere broers, Neal en Greg, na, het oudste in het gezin. Toen haar twee oudere broers 16 werden moesten zij zich aansluiten bij de groep mannen die hun dorp verdedigde, om het volk te beschermen tegen de regelmatige aanvallen door trollen. Dit maakte Eleanor in feite de oudste in het gezin en zij voelde zich dan ook verantwoordelijk voor haar zusjes. Ze stelde zich op als een soort tweede moeder en hielp zoveel als mogelijk. Toen ze slechts 16 jaar was vertrokken Neal en Greg van de één op de andere dag, hierna ging het al gauw slechter met de bakkerij. Het gevolg was dat Eleanor eerder uitgehuwelijkt werd dan in eerste instantie was gepland, op haar 18e werd ze uitgehuwelijkt aan een rijkere man die de zaak kon redden, John Fenwick. Eleanor mocht hem absoluut niet, maar besloot, voor het welzijn van haar familie, toch met hem te trouwen. Hierna ging alles snel, ze trouwde, vertrok uit huis en ging bij John wonen. Eleanor hield zich in en speelde de goede huisvrouw, zichzelf altijd onderop plaatsend. Ze klaagde niet, maakte schoon, kookte en deed alles wat er van haar verwacht werd.. Na een paar maanden kwam ze er via, via achter dat John achter haar rug om wel meer deed met andere vrouwen dan slechts flirten. Ze walgde van hem, maar toch bleef zij hem wél trouw, totdat ze, een paar weken na haar 21e verjaardag. Haar hele familie kwam om bij een aanval van een trol en enkele dagen na de aanval ging Eleanor kijken in het huis. Ze trof daar een stapel brieven aan die voorzichtig lagen opgeborgen. Omdat Eleanor vermoedde dat ze belangrijk waren, en omdat zij zelf niet kon lezen, vroeg ze de hulp aan een goede vriend van haar broer Neal, Eric. Hij wist slechts enkele woorden te ontcijferen, maar dit was genoeg om erachter te komen dat ze als jong meisje was afgestaan en dat ze familie had in Dahngard. Hoewel Eleanor normaal gesproken iemand is die nadenkt voordat ze iets doet of zegt, was haar beslissing verrassend snel genomen. Zonder enige twijfel wist ze dat ze haar familie zou zoeken, omdat ze in Aondir in feite niks meer te zoeken had. Achterblijven en verder leven met John, die haar ongelukkig maakte, was voor haar geen keus. Samen met Eric bedacht ze een plan dat een grote kans van slagen had. Ze stal wat geld van John en Eric had het verdere vertrek geregeld.
    Extra: Ze is een erg goede kokkin en is dol op dieren en kinderen.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 14:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eleanor is af. Bij wie mag Eleanor verblijven? Dan schrijf ik meteen een post dat ze jouw personage tegenkomt :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sydrian schreef:
    Kan ik ergens heen met Thalia?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)


    YOu can meet Eleanor, ik ben bijna klaar met haar post. Opmerken dat ze nieuw is of een opmerking maken over haar kleding, dat ze zulke dingen in Dahngard niet hebben oid? (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 20:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.