• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    :-Ze leven allemaal in 1 huis.
    -Er kunnen altijd meer meisjes bijkomen maar dit is het voor nu.


    Meisjes

    - Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus Kamer 1
    - Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox Kamer 2
    - Alexandra Chantelle Romano - Montica Kamer 2
    - Bibi Jolie Evans - xkimx124 Kamer 2
    - Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke Kamer 1
    - Chereelynn Jay Quinn - Faisean Kamer 1



    Jongens

    - Josua Melain Quinn - Cairde Kamer 3
    - Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia Kamer 3
    - Daniel Broadway - Stantuffo Kamer 3
    - Tyler Matthew Mikealson - Montica Kamer 4
    - Ethan Samuel Johnson - Lootus Kamer 4



    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan





    Het Begin

    Iedereen komt aan bij het huis zet zijn koffers in het huis en gaat naar buiten aangezien er een BBQ word gehouden voor de school weer begint. Het is zondag 18:00 uur. Ze weten niet dat er iemand is die op hun geheimen loert. Daar komen ze later pas achter. Sommige van jullie zullen elkaar kennen van vorig jaar maar deze keer zijn er ook nieuwelingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [mijn topics]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    [mijn topics]


    - + hoe beginnen we? -

    (Staat nu in de beginpost. Ik heb randomizer gebruikt en dit zijn dus de slaapkamer indelingen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics]

    Lifeisajoke schreef:
    [Mijn topics]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Elizabeth 'Lizz' Mia Falls

    Uitgeput van de reis zat ik achterin de limousine. De chauffeur van mijn vader had zijn blik gericht op de weg en reed met gemak door de straten van New York. Voor een groot huis stopte hij en stapte uit. Zwijgend volgde ik zijn voorbeeld en keek toe hoe hij al mijn spullen uit de achterbak pakte. De muziek drong door mijn oortjes en mijn pet verborg het zicht op mijn ogen. Ik pakte de koffers aan en knikt de man toe. Zonder hem nog een woord te gunnen liep ik richting het huis. Ik was woedend op mijn vader. Het kon hem helemaal niks schelen. De andere kant van de wereld, daar wilde hij me hebben. Niet in zijn gezichtsveld niet in zijn bereik. Het was ook nog wel iets voor hem om me midden in de nacht te bellen, zodat hij het wel had geprobeerd, maar me niet hoefde te spreken. Ik trok mijn gezicht neutraal en liep het huis in. Op een prikbord zocht ik naar de naam om vervolgens naar mijn kamer te lopen. Mijn tas gooide ik op het bed aan het raam. Ik keek op mijn mobiel voor de tijd. Vanavond was de BBQ en wat er ook zou gebeuren ik zou helder blijven. Als ik dronken was, deed ik stomme dingen. Iets wat ik absoluut niet wilde. Zwijgend keek ik mijn kamerrond. Ik moest hem delen met twee andere meiden. Ik wist niet of ik daar op zat te wachten. Ik was verplicht contact te leggen, maar misschien was dat goed. Ik wilde niet eenzaam achterblijven. Met een plof liet ik me languit op het bed vallen en staarde naar het plafond. Welkom in New York. Het was raar en onwerkelijk. De reis had me uitgeput, maar ik was verplicht om naar de BBQ te gaan. Buiten klonk het gerust gevende gezang van vogels, mar ook de gedempte auto's en het stadsleven waren te horen. Moeizaam kwam ik overeind en begon mijn zoektocht door het huis. Ik was luxe gewend, iets wat dit huis ook had. Toch stond het idee me niet aan om dit te delen,

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaxon Finn Diaz da Alvez.

    Een beetje geïrriteerd staarde ik naar mijn nieuwe Rolex horloge, gister gekocht. De reis duurde erg lang. “We zijn gearriveerd, meneer.” Dat werd tijd, ik had enorm veel zin om weer terug te keren naar de villa. De deur van de limousine werd opengedaan en snel stapte ik eruit. “Obrigado,” mompelde ik. Het was mij altijd aangeleerd om mensen te danken, en als ik dat liever niet deed, zoals nu, deed ik dat in mijn moedertaal. De chauffeur pakte mijn koffers en dankbaar pakte ik die aan. Mijn zwarte koffer rolde geluidloos achter me aan toen ik richting het huis liep. Ik bleef even staan om naar de vertrouwde omgeving te kijken. Vorig jaar was ik hier ook geweest. Plotseling voelde ik mijn iPhone trillen, ik had die gekregen omdat ik mee had gewerkt voor een reclame van Apple. Ik had zelfs een heel Apple pakket gekregen. Ik opende het smsje van mijn moeder. Divertir-se, Lince. Lince, mijn bijnaam. Vrijwel elke Braziliaan heeft er een. Thuis praatten we alleen maar Braziliaans, of eigenlijk Portugees. Ze wenste me veel plezier. Ik stuurde snel een bedankje terug. Snel liep ik verder. Het geel-gekleurde huis werd steeds groter, evenals de grijns op mijn gezicht. De deur zwaaide open toen ik die met mijn hand opendeed. Ik lag op kamer drie, dat wist ik. Ik liep snel naar boven en stalde mijn spullen uit. Het huis kende ik al, dus mijn plan was om naar de tuin te gaan. Al snel zag ik het immens grote zwembad. Thuis had ik mijn zwembroek al aangetrokken, gecombineerd met een wit hemd en een hoedje. Ik legde mijn handdoek op één van de ligstoelen en deed mijn hoedje af, daarna gooide ik mijn hemd ook op de ligstoel. Ik zuchtte even, de goede tijden zouden weer terug komen.


    - Iemand voor Jaxon? -

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:26 ]

    [Ik ben vrij ?]

    Lifeisajoke schreef:
    [Ik ben vrij ?]


    - Is goed. -

    Ethan Samuel Johnson

    Ik zat in de taxi met een bloedchagrijnig gezicht. Geen surfwedstrijden, geen golven en geen surfplank. Dit werd een jaar om nooit te vergeten. In negatieve zin. De taxi stopte voor een groot huis, wat toch even mijn aandacht kreeg. Het paste niet bij mijn beeld van New York, de hoge gebouwen en drukke straten. Het huis straalde luxe en gezelligheid uit. Iets wat me koud liet. Gezelligheid was fijn, luxe was ik gewend en ik haatte het. Het deed me denken aan mijn waardeloze, kille ouders en aan mijn vrienden. Ik pakte mijn koffers aan van de chauffeur en rekende af. Zuchtend sleepte ik alle spullen achter me aan. In het huis keek ik op het prikbord om vervolgens naar boven te lopen, mijn koffers meeslepend. Ik opende de juiste kamerdeur en keek de kamer rond. Ik was geen type dat het grootste bed eigende, maar legde mijn spullen opdegene in een hoek. Het was wat meer afgelegen en iets kleiner, maar dat maakte me vrij weinig uit. Ik keek in het rond en begon mijn spullen gelijk uit te pakken. Wat moest ik met al die rijke, verwende gasten? Ik had er totaal geen zin in en verliet dan ook met tegenzin mijn kamer. Nieuwsgierig keek ik het huis rond en belandde in de keuken. Daar trok ik de koelkast open en zette een koude fles cola aan mijn lippen. Gratis voedsel en drinken. Dat was fijn. Ik liep met de fles cola in mijn hand verder door het huis. Misschien dat het huis nog het leukste was, ondanks de haat aan luxe.

    [Samuel of Elizabeth wil wel? Wie voor hun? ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    - Stuur Elizabeth anders naar Jaxon? -


    Alora Wakely Moreno.

    Met een zucht stapte ik uit de zwarte Range Rover die me naar hier had gebracht. Mijn ouders hadden erop gestaan dat ik niet zelf reed, gewoon zodat ze er zeker van waren dat ik niet de kans had om te rijden als ik dronken was hier. Ik werd misschien vaak dronken omdat ik van feesten hield, maar ik was net nog slim genoeg om te weten dat ik niet dronken achter het stuur moest kruipen.
    De man met de zwarte pet in het zwarte pak die me naar hier had gebracht laadde mijn koffers uit en nam deze vervolgens vast, klaar om me te volgen naar mijn kamer zodat ik zeker niet van de trap zou vallen terwijl ik mijn koffers droeg. Tja, wat zal ik zeggen, mijn ouders waren overbeschermend, zelfs als ik kilometers verwijderd was van hen.
    Met een glimlach keek ik naar de villa voor me, wetende dat ik weer zoveel plezier kon hebben als ik wou zonder dat iemand er iets over zei en zonder dat mijn ouders wisten wat ik uitspookte. Ik liep naar binnen met de man, waarvan ik de naam niet wist aangezien hij weigerde die te vertellen, op mijn hielen.
    Alsof ik hier dagelijks kwam liep ik vlot het huis door naar mijn kamer waar ik mijn koffers uit de man zijn handen trok en hem bedankte. Hij gaf een knikje in mijn richting en liep de deur uit.
    Ik opende 1 van mijn koffers en haalde er een zwarte bikini uit, waarna ik ook elke ring, mijn oorbellen, mijn ketting en wat armbanden uitdeed. De festivalbandjes bleven om mijn pols hangen aangezien ik die niet zomaar aan en uit kon doen. Ik deed de bikini aan, zette mijn zonnebril met pilotenmontuur op mijn neus en liep naar de tuin aangezien ik wist dat er daar een barbecue zou zijn. Ik liet mijn ogen kort door de tuin gaan tot Jaxon in mijn zicht kwam. Rustig liep ik naar hem toe en ging voor hem staan, waarna ik glimlachte.
    "Hey."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:44 ]

    [Anders pas ik het aan zodat Alora naar Samuel, of naar Ethan, gaat en Elizabeth naar Jaxon, zo heeft iedereen wat te doen ?]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:45 ]

    [No! Ik had een hele post en toen vond mijn laptop het grappig om uit te vallen... -zucht- -.- ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable