• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    :-Ze leven allemaal in 1 huis.
    -Er kunnen altijd meer meisjes bijkomen maar dit is het voor nu.


    Meisjes

    - Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus Kamer 1
    - Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox Kamer 2
    - Alexandra Chantelle Romano - Montica Kamer 2
    - Bibi Jolie Evans - xkimx124 Kamer 2
    - Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke Kamer 1
    - Chereelynn Jay Quinn - Faisean Kamer 1



    Jongens

    - Josua Melain Quinn - Cairde Kamer 3
    - Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia Kamer 3
    - Daniel Broadway - Stantuffo Kamer 3
    - Tyler Matthew Mikealson - Montica Kamer 4
    - Ethan Samuel Johnson - Lootus Kamer 4



    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan





    Het Begin

    Iedereen komt aan bij het huis zet zijn koffers in het huis en gaat naar buiten aangezien er een BBQ word gehouden voor de school weer begint. Het is zondag 18:00 uur. Ze weten niet dat er iemand is die op hun geheimen loert. Daar komen ze later pas achter. Sommige van jullie zullen elkaar kennen van vorig jaar maar deze keer zijn er ook nieuwelingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daniel Broadway.

    'Het kan beter.' Zegt het meisje nadat ik wat stapjes in haar kamer had gezet. 'Het is de beste eerste dag die ik in mijn leven heb gehad.' Zegt ze erachteraan. Ik kijk haar medelevend aan, ik zie de pijn in haar ogen, maar ik durf niks te zeggen. 'Zullen we terug naar de rest? We kunnen niet wegblijven op onze welkomsparty.' Zei ze. Ik knikte en liep achter haar aan naar de tuin. Eenmaal in de tuin liep ik nog steeds achter haar aan, naar de ligstoellen. Ik ging naast haar zitten, zuchte even medelevend, want ik zag dat er veel verdriet in haar omging. 'Je hoeft niet bij me te blijven hoor, ik red me wel.' 'Daniel was het toch?' Zegt ze uit het niets. 'Nee, ik ga niet weg.' Zeg ik vastbesloten. 'Ik zie dat je verdrietig bent en ik wil je graag helpen.' Zeg ik wat voorzichtiger. 'Ja ik ben Daniel, en jij was Elizabeth toch?' Ik kijk haar glimlachend aan. Uit het niets gaat mijn telefoon af. En alsof ik het 1e domino steentje was, gaan de telefoons van de andere mensen ook. Weer een sms van A:
    De grootste bitches hebben de grootste geheimen, vraag maar aan Elizabeth. Ze weet er alles van.
    Zwijgen is het vermijden van de waarheid en het vermijden van een leugen, he Alora? Als iemand kan liegen ben jij het.

    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de beste leugenaar van het land?
    X A.

    Met open mond kijk ik naar het scherm van mijn iphone. Wie is Alora? En waarom zegt deze ene A dat Elizabeth grote geheimen heeft? Ik snap er niks van en verbaasd kijk ik naar Elizabeth.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Elizabeth Mia Falls

    Ik keek hem aan.
    'Het gaat prima, zo verdrietig ben ik helemaal niet.' Ik keek strak voor me uit, alle depressieve dingen uit mijn hoofd bannend 'Ja ik ben de enige echte Elizabeth.' Ik keek Daniel kort aan. Zijn telefoon ging af. Zij reactie maakte me bang. Niet veel later klonk ook mijn bekende toontje. Langzaam pakte ikmijn mobjel en opende het bericht.

    De grootste bitches hebben de grootste geheimen, vraag maar aan Elizabeth. Ze weet er alles van.
    Zwijgen is het vermijden van de waarheid en het vermijden van een leugen, he Alora? Als iemand kan liegen ben jij het.

    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de beste leugenaar van het land?

    X A


    I staarde naar de tekst, voelde mezelf kwaad worden, maar zei geen woord. Ik voelde Daniel zijn blik op me huid branden.
    'Dit geloof je toch niet serieus,' vroeg ik hem en keek hem gepijnigd aan. 'Ik weet niet wie dit doet, maar ik heb geen geheimen.' Ik keek naar het berichtje. 'Ik wil njet eens een bitch zijn. Het komt door Jaxon, hij zorgt ervoor dat ik me als een bitch gedraag. Hij doet het expres, stiekem verstuurd hij dit om alle nieuwelingen zich rot te laten voelen,' mompeldd ik. Ik keek Daniel smekend aan. 'Je moet me geloven. Ik heb geen geheimen.' Ik slikte. Behalve mijn achtergrond had ik niks geheim te houden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alexandra Chantelle Romano

    Met een zucht pak ik mijn Rayban zonnebril en zet hem op mijn neus. Een geïrriteerde grom verlaat mijn mond als ik mijn telefoon weer hoor en ik gris hem van mijn schoot. Ik ontgrendel mijn telefoon en zie dat ik weer een bericht heb. Ik zweer het je, als het weer over leugens over mij gaan hé.. Snel lees ik het bericht.
    De grootste bitches hebben de grootste geheimen, vraag maar aan Elizabeth. Ze weet er alles van.
    Zwijgen is het vermijden van de waarheid en het vermijden van een leugen, he Alora? Als iemand kan liegen ben jij het.

    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de beste leugenaar van het land?
    X A.

    Hmh, oké dan.. Echt irritant dat die A zo vaag blijft doen, maar oké. Opeens hoor ik mijn ringtone, ook wel het deuntje van "Can't hold us". Ik neem snel op, niet kijkend wie het is. 'Hallo?' zeg ik. 'Alexandra, ben je daar wel veilig aangekomen? Ik heb niks gehoord van Graziano' hoor ik de stem van mijn vader zeggen. 'Ja, ik ben er gewoon. Je kan hem vertrouwen hoor.' lach ik. 'Ik vertrouw niemand in jouw buurt, dat weet je princess.' hoor ik hem zeggen. Daar had hij een punt. Zelfs jongens werden eerst helemaal door hem gescreend.. 'Maar oké.. Ik bel je om je te vertellen dat ik de komende vier dagen moeilijk tot niet te bereiken ben. Er zijn problemen met een of andere familie waarmee ik connecties heb in Milaan, dus ik moet er even kijken.' zegt hij. Ik bijt even op mijn lip, 'Ja, is goed. Je moet doen wat je moet doen.' glimlach ik. 'Ik weet het.. Maar als je iets nodig hebt moet je Graziano ofzo bellen.' zegt hij. 'Komt goed.' glimlach ik. 'Oké, ik moet ophangen.' mompelt hij. 'Is goed. Hou van je.' zeg ik. 'Ook van jouw.' zegt hij tot slot en vervolgens hangt hij op. Ik zucht even. Fijn.. Kan ik me weer vier dagen ongemerkt druk maken of mijn vader niet dood is..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable


    Alora Wakely Monero.

    Die A begon me serieus te irriteren. Niet alleen omdat ze net had gezegd dat ik een goede leugenaar was, nu wist iedereen het, waarom het niet uitzenden op het nieuws of zo, maar ook omdat ze me telkens liet denken dat mijn vrienden me mistten terwijl het enkel zij was die stuurde. Ik rolde met mijn ogen en legde mijn gsm terug weg. Ik gooide kwaad mijn bord langs de kant en liep door de mensen heen op weg naar mijn kamer. Zwemmen zou ik vanavond toch al niet meer doen en ik had echt geen zin om rond te lopen in ondergoed dat gemaakt was om te zwemmen. Niet dat ik iets tegen bikini's had, maar ik wist zeker dat mannen het hadden uitgevonden zodat ze vrouwen een reden konden geven om rond te lopen in ondergoed zonder hen ervoor te moeten schamen omdat het zogezegd geen ondergoed was.
    Ik liep naar mijn kamer en kleedde me terug aan. Zuchtend liep ik door het huis, niet wetende wat te doen. Jaxon liet ik nu best maar met rust, ik wist hoe geïrriteerd hij raakte als mensen over hem praatten en hoe geïrriteerd hij raakte als mensen over zijn ouders begonnen. Ik wist letterlijk niets van zijn thuissituatie, maar als er iets was wat ik had geleerd van vorig jaar was het wel dat ik mijn mond erover moest houden.

    [Is er iemand voor Alora ?]

    [Wie wil Alexandra meeten?]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Jaxon Finn Diaz da Alvez.

    Nog een berichtje van A, hoe kan het ook anders zijn?
    De grootste bitches hebben de grootste geheimen, vraag maar aan Elizabeth. Ze weet er alles van.
    Zwijgen is het vermijden van de waarheid en het vermijden van een leugen, he Alora? Als iemand kan liegen ben jij het.
    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de beste leugenaar van het land?
    X A

    Ik irriteer me aan het feit dat A nu ook achter Alora aangaat. Plotseling hoor ik Elizabeth praten. 'Ik wil njet eens een bitch zijn. Het komt door Jaxon, hij zorgt ervoor dat ik me als een bitch gedraag. Hij doet het expres, stiekem verstuurd hij dit om alle nieuwelingen zich rot te laten voelen,' ik kijk haar boos aan en loop dan naar haar toe. ‘Waarom zou ik dingen over mijzelf schrijven?’ vraag ik, benieuwd naar haar antwoord. Ik laat het beeld van mijn mobiel zien, zodat ze zelf kan zien dat ik die smsjes niet heb verspreid. ‘Daarbij heb ik jullie nummers nieteens,’ zeg ik erachteraan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 0:32 ]

    Chereelynn Jay Quinn

    Ik keek weer op mijn mobiel. De grootste bitches hebben de grootste geheimen, vraag maar aan Elizabeth. Ze weet er alles van.
    Zwijgen is het vermijden van de waarheid en het vermijden van een leugen, he Alora? Als iemand kan liegen ben jij het.
    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de beste leugenaar van het land?
    X A
    wazig kijk ik even vooruit. Was het toeval dat ik net had gezegd dat Elizabeth er niet in werd genoemd en nu oppeens wel? Ik zag het meisje dat ik verdacht boos weglopen. Met opgetroken wenkbrauwen kijk ik haar aan. ''Dit is gewoon raar.'' Iedereen die ik verdacht werd nu oppeens genoemd. ''Josua alleen jij bent er nog niet in genoemd'' Misschien was hij er alleen nog niet in genoemd ik wist toch echt zeker dat hij het niet was aangezien het bericht gestuurd moest worden door iemand die al vanaf het begin op het droge stond. Snel liep ik achter Jaxon aan. Ik haal mijn schouders op. ''Er was een nummer ding gestuurd naar iedereens adres toch? Met de namen en de nummers. Dus het kan sowieso iedereen zijn'' mompel ik. ''En ik heb geen idee wie'' mompel ik wazig.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik reageer morgencweet ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniel Broadway.
    'Dit geloof je toch niet serieus.' Zegt Elizabeth terwijl ze me met een vertrokken gezicht aankijkt. Ik weet helemaal niet meer wie en wat ik moet geloven. Wie stuurt die stomme sms'jes? Ik kijk rond maar zie dan dat iedereen verbaasd en boos naar zijn of haar telefoon kijkt. 'Ik weet niet wie dit doet, maar ik heb geen geheimen.' Zegt Elizabeth. Ik kijk haar aan. Ik zie toch echt dat er wat mis is met haar ookal zei ze net dat ze niet zo verdrietig is. 'Ik wil niet eens een bitch zijn, het komt allemaal door Jaxon, Hij zorgt ervoor dat ik me als een bitch gedraag, hij doet dit expres, stiekem stuurt hij dit om alle nieuwelingen zich rot te laten voelen.' Zegt ze mompelend. Ik kijk naar Jaxon, die boos naar Elizabeth en mij toe loopt. 'Waarom zou ik dingen over mijzelf schrijven?' Vraagt Jaxon aan Elizabeth. Hij laat het schermpje van zijn telefoon zien. 'Daarbij heb ik jullie nummers niet eens.' Zegt hij daarachteraan. Ik kijk van Jaxon naar Elizabeth. Die Jaxon vertrouw ik ook niet helemaal. Maar hij heeft wel gelijk, ik heb tenslotte nooit mijn nummer aan hem gegeven. Smekend kijkt Elizabeth me aan en zegt 'Je moet me geloven. Ik heb geen geheimen.' 'En hoe weet ik dat zo zeker? Ik ken je amper.' Zeg ik wat terughoudend. Iets in haar ogen geeft me wat vertrouwends maar aan de andere kant zie ik dat ze iets voor me achterhoudt.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Elizabeth Mia Falls

    Ik keek vragend op toen Jaxon voor me stond. Ik haalde kleintjes mijn schouders op en zuchtte kleintjes. 'Je hebt gelijk, sorry.' Zwijgen keek ik Jaxon aan. 'Van alles. Van je hoed, van mijn bitchy gedrag en weet ik veel wat nog meer.' Ik kijk hem zwijgend aan. 'Kunnen we overnieuw beginnen?'
    Mijn blik glee naar Chereelynn. 'Je hebt gelijk. Mijn vader vertelde iets lver een brief, maar ik heb hem verscheurd en weggegooid. Ik wilde niks met deze school te maken hebben.' Ik haal mijn schouders op. Mijn blij gleed naar Daniel.
    'Geloof wat je wilt. Dat jij iemand gelooft die je nog nooit echt hebt gezien Zegt meer over joh dan over mij. Ik vertel je de waarheid, maar als je een grapjas wilt geloven vind ik het prima' Zwijgend keek ik hem aan. 'En natuurlijk heb ik geheimen. Iedereen heeft geheimen. Ik heb genoeg meegemaakt in london. Ernstig zijn zs niet. Ik heb niemand vermoord, niemand beroofd en ook nier in de gevangenis gezeten.' Ik kijk Daniel aan. 'Maa het is joh keuze.' Ik sta op en kijk ze aan. 'Dus sorry Jaxon, i spreek je denk ik nog wel Chereelynn en als je me njet geloofd Daniel kan je beter uit mijn buurt blijven.' Ik glimlach kleintjes. 'En bedankt voor de hamburger,' mompel ik tegen Jaxon en loop langs ze heen. Ik loop via een andere weg het huis in, waardoor i ineens een jacuzzi zie. Mijn mondhoeken krullen omhoog i eenv grijns. In sprint naar boven, pak mijn zwarte bikini, trek die aan en ren naar beneden. Met een grijns stap ik de jacuzzi in en geniet van de rust. Even bijkomen van de vlucht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    || Thysia went Limits. ||

    [Lifeisajoke -- Adamo]

    Daniel Broadway.
    Elizabeth zegt nog wat tegen Jaxon en draait haar hoofd dan naar mij en zegt 'Geloof wat je wilt. Dat jij iemand gelooft die je nog nooit echt hebt gezien Zegt meer over joh dan over mij. Ik vertel je de waarheid, maar als je een grapjas wilt geloven vind ik het prima.' Ik kijk haar aan. Is zij nu ookal zo'n katty? Echt wat hebben die meiden hier? Stuk voor stuk worden ze allemaal bitches. Ik zucht. 'En natuurlijk heb ik geheimen. Iedereen heeft geheimen. Ik heb genoeg meegemaakt in london. Ernstig zijn zs niet. Ik heb niemand vermoord, niemand beroofd en ook nier in de gevangenis gezeten.' Praat ze verder. Daar heeft ze gelijk in, iedereen heeft geheimen, zelfs ik. En in tegenstelling tot haar, heb ik wel in de jeugdgevangenis gezeten, meerdere keren zelfs. Maar dat komt ook door
    die stomme woedeaanvallen. Ik word uit m'n gedachte gehaald door Elizabeth die opstaat. 'Maar het is jou keuze.' Zegt ze tegen mij. Ze verontschuldigt zich tegen Jaxon en zegt dan nog als laatste 'En als je me niet gelooft Daniel kan je beter uit m'n buurt blijven.' Ik grinnik even en schud met m'n hoofd, wat wou ze gaan doen? Me in elkaar slaan? Ik ben minstens anderhalve kop groter dan haar. Schattig hoe ze denkt dat ze me bang kan maken. Ze loopt weg en ik kijk haar naar. Iets in haar vind ik erg aantrekkelijk. Dus Jaxon en ik blijven over. 'Zo dus jij bent Jaxon.' Zegt ik met een grijnsje.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Jaxon Finn Diaz da Alvez.

    'Je hebt gelijk, sorry.' Zwijgend staren we elkaar aan. Ineens slaat haar gedrag om. 'Van alles. Van je hoed, van mijn bitchy gedrag en weet ik veel wat nog meer.' Even denk ik dat ze een grapje maakt, door de manier waarop ze het zegt. 'Kunnen we overnieuw beginnen?' vraagt ze dan. Mijn wenkbrauwen schieten de lucht in. ‘Euh, oke.’ zeg ik dan weifelend. Dan went ze zich tot Chereelynn. 'Je hebt gelijk. Mijn vader vertelde iets lver een brief, maar ik heb hem verscheurd en weggegooid. Ik wilde niks met deze school te maken hebben.' zegt ze. ‘Ik heb 'm ook niet gelezen..’ mompel ik. Elizabeth draait zich om naar Daniel. Ze zegt wat over geheimen en loopt dan weg. Verward blijf ik wachten. Plotseling kijk Daniel me aan. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Zo dus jij bent Jaxon.' Zegt hij met een grijns. ‘Ja. Ja, dat ben ik. En ben jij de afgewezen Daniel?’ Vraag ik dan spottend.

    [Wie voor Samuel of Elizabeth?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne