• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    :-Ze leven allemaal in 1 huis.
    -Er kunnen altijd meer meisjes bijkomen maar dit is het voor nu.


    Meisjes

    - Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus Kamer 1
    - Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox Kamer 2
    - Alexandra Chantelle Romano - Montica Kamer 2
    - Bibi Jolie Evans - xkimx124 Kamer 2
    - Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke Kamer 1
    - Chereelynn Jay Quinn - Faisean Kamer 1



    Jongens

    - Josua Melain Quinn - Cairde Kamer 3
    - Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia Kamer 3
    - Daniel Broadway - Stantuffo Kamer 3
    - Tyler Matthew Mikealson - Montica Kamer 4
    - Ethan Samuel Johnson - Lootus Kamer 4



    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan





    Het Begin

    Iedereen komt aan bij het huis zet zijn koffers in het huis en gaat naar buiten aangezien er een BBQ word gehouden voor de school weer begint. Het is zondag 18:00 uur. Ze weten niet dat er iemand is die op hun geheimen loert. Daar komen ze later pas achter. Sommige van jullie zullen elkaar kennen van vorig jaar maar deze keer zijn er ook nieuwelingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lootus schreef:
    Ethan Samuel Johnson

    Ik glimlach even en luister naar de uitleg over de school.
    'Wauw, dat klinkt leuk,' mompel ik sarcastisch en rol even met mijn ogen. Met een lach kijk ik haar aan. 'Hoe Zuid Afrika is? Geweldig!' Enthousiast kijk ik haar aan. 'Je kan daar geweldig surfen, het weer is goed en er zijn geweldige mensen.' Ik zucht even. 'Helaas ook veel verschil tussen rijkdom en armoede. Ik haat dat, weet je?' Ik keek haar kort aan. 'Niet dat jij dat haat, maar in Afrika zie je dat wel. Hoop ik.' Ik zwom richting de kant en trok mezelf op. Met een glimlach keek ik haar aan. 'Tijd om te eten.' Ik liep naar mijn spullen. Het feit dat i gewoon in mijn boxer was gesprongen liet me koud. Aangezien iedereen net met zijn of haar mobieltje had gestaan, pakte ik mijne ook maar. Ik trok mij wenkbrauw op bij het zien van het berichtje. Ineens vloog een hoed het water in. Ik zag hoe een meisje hem pakte en aan de jongen gaf. Zelf liep i ook naar het groepje toe.
    'Voor mij een sate stokje graag,' grinnikte ik vrolijk. Naast me hoorde ik iemand iets zeggen over afgewezen zijn. Lachend kijk ik hem aan. 'Wat wil je dan met zo'n slechte openingszin? Het spijt me voor je dude, maar je moet beter je best doen.' Ik lachte even en richttr me weer op de bbq. 'Mag ik ook een hamburger erbij?'
    {Ik was eerder met pakken :]]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lootus schreef:
    Ethan Samuel Johnson

    Ik glimlach even en luister naar de uitleg over de school.
    'Wauw, dat klinkt leuk,' mompel ik sarcastisch en rol even met mijn ogen. Met een lach kijk ik haar aan. 'Hoe Zuid Afrika is? Geweldig!' Enthousiast kijk ik haar aan. 'Je kan daar geweldig surfen, het weer is goed en er zijn geweldige mensen.' Ik zucht even. 'Helaas ook veel verschil tussen rijkdom en armoede. Ik haat dat, weet je?' Ik keek haar kort aan. 'Niet dat jij dat haat, maar in Afrika zie je dat wel. Hoop ik.' Ik zwom richting de kant en trok mezelf op. Met een glimlach keek ik haar aan. 'Tijd om te eten.' Ik liep naar mijn spullen. Het feit dat i gewoon in mijn boxer was gesprongen liet me koud. Aangezien iedereen net met zijn of haar mobieltje had gestaan, pakte ik mijne ook maar. Ik trok mij wenkbrauw op bij het zien van het berichtje. Ineens vloog een hoed het water in. Ik zag hoe een meisje hem pakte en aan de jongen gaf. Zelf liep i ook naar het groepje toe.
    'Voor mij een sate stokje graag,' grinnikte ik vrolijk. Naast me hoorde ik iemand iets zeggen over afgewezen zijn. Lachend kijk ik hem aan. 'Wat wil je dan met zo'n slechte openingszin? Het spijt me voor je dude, maar je moet beter je best doen.' Ik lachte even en richttr me weer op de bbq. 'Mag ik ook een hamburger erbij?'


    [Aangepast]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaxon Finn Diaz da Alvez.

    Geïrriteerd kijk ik naar Elizabeth, bitch. Naja, ik koop wel een nieuw hoedje. De enige die ik tot nu toe nog een beetje oké vind is Chereelynn. Ik laat mijn ogen glijden over de verscheidene mensen, die ook smsjes binnen krijgen. ''Ik weet het niet" antwoord Chereelynn op mijn vraag. ''En hoe weet diegene mijn naam" vraagt ze dan. "Ik heb ook geen idee hoe ze mijn naam weten," mompel ik. ''En jij haat mij blijkbaar'' Ik knik even en verbeter mezelf dan. “Nee, ik haat mensen zonder een status, mensen moeten zich eerst bewijzen. Dat is mij aangeleerd. Ik kom uit Brazilië.” vertel ik haar. Ze pakt iemand anders telefoon. ''Mijn broer heeft precies dezelfde sms gekregen" mompelt ze. “Ik denk dat iedereen dezelfde sms heeft gekregen,” antwoord ik snel. Plots komt er een jongen bijstaam die om een saté stokje vraagt. Ik pak een bord, leg er een saté stokje op en geef het aan hem. Meteen daarna rinkelt mijn mobiel weer. Met tegenzin pak ik hem en open het smsje.
    - Misschien moeten we een spelletje doen waar je mensen kritiek kan geven. Degene die er het slechts tegen kan, krijgt tien euro. Ik wed op Jaxon.
    Misschien moet iedereen zijn drank maar bij zich houden, voor je het weet heeft Ethan gehad. We kunnen allemaal zien dat hij een drankprobleem heeft.
    Iedereen zit hier vol geheimen, vraag maar aan Alexandra. Ze is te arm om naar Zuid Afrika af te reizen. Wil je geld schat? Ga maar naar je kamer, ik heb tien euro gedonneert. Misschien moet je ook wedden op Jaxon? Ik denk dat je ver komt.

    Kisses A, veel plezier op de bbq.
    Geïrriteerd schuif ik mijn mobiel in mijn zak. “Wie verstuurd die smsjes?” vraag ik geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 19:03 ]


    Alora Wakely Monero.

    Voor de 2e keer deze avond kreeg ik een berichtje van ene A. Alexandra was blijkbaar te arm om naar Zuid-Afrika te gaan, iedereen wist nu dat Jaxon nieuwelingen haatte en blijkbaar had Ethan een drankprobleem. Ik leerde hier enorm veel bij, zolang ze maar niet begon te praten over mij was het goed. Ik stond op van mijn ligstoel en liep naar de barbecue waar iedereen al stond om zijn eten te halen, of toch bijna iedereen. Ik zag aan de mensen hun gezichten dat ze wouden weten van wie de berichten kwamen, maar ik trok me er niet al te veel van aan. Het was vast weer 1 of andere nieuweling die grappig wou doen door iedereen berichten te sturen die helemaal verzonnen waren, op een paar dingetjes na dan, want Jaxon haatte ook echt nieuwelinge.
    Zonder iets te vragen aan een ander nam ik een hamburger van de barbecue en legde die tussen een broodje die ik vond. Ik deed er wat ketchup op en wat sla en begon te eten.

    [Iemand voor haar ? ^^]

    Alexandra Chantelle Romano

    'Wauw, dat klinkt leuk,' mompelt hij sarcastisch en ik knik even. 'Hoe Zuid Afrika is? Geweldig!' zegt hij en hij kijkt me enthousiast aan. 'Je kan daar geweldig surfen, het weer is goed en er zijn geweldige mensen. Helaas ook veel verschil tussen rijkdom en armoede. Ik haat dat, weet je? Niet dat jij dat haat, maar in Afrika zie je dat wel. Hoop ik.' zegt hije en vervolgens zwemt hij naar de kant. 'Dan moet ik ook maar is naar Afrika.' mompel ik. 'Tijd om te eten.' zei hij met een glimlach. Ik knik en drijf nog even op mijn rug. Na een tijdje zwem ik ook naar de kant en trek mezelf op. Ik loop naar mijn stoeltje en pak mijn telefoon, aangezien die ook al twee keer aangaf dat ik een bericht heb. Ik ontgrendel hem snel en frons als ik zie dat het van een onbekend nummer is. Snel open ik de eerste.
    Mmm Daniel afgewezen door Chereelynn? Hahahaha. En Jaxon heb jij een reden waarom je nieuwelingen haat? Daar kom ik snel genoeg achter :]
    X A

    Lees ik en ik lach even kort. Dat van Jaxon was allang bekend, maargoed. Snel open ik de eerste en laat mijn blik over het smsje glijden. Ik grom even onhoorbaar.
    Misschien moeten we een spelletje doen waar je mensen kritiek kan geven. Degene die er het slechts tegen kan, krijgt tien euro. Ik wed op Jaxon.
    Misschien moet iedereen zijn drank maar bij zich houden, voor je het weet heeft Ethan gehad. We kunnen allemaal zien dat hij een drankprobleem heeft.
    Iedereen zit hier vol geheimen, vraag maar aan Alexandra. Ze is te arm om naar Zuid Afrika af te reizen. Wil je geld schat? Ga maar naar je kamer, ik heb tien euro gedonneert. Misschien moet je ook wedden op Jaxon? Ik denk dat je ver komt.

    Kisses A, veel plezier op de bbq.

    Waar slaat dit dan weer op, iedereen weet dat ik tot de rijkste hier behoor. Ik besluit me er niet teveel van aan te trekken, vast weer zo'n domme nieuweling. Ze weten niks, maar ik weet zelf wel dat ik tot de rijkste behoor. Ik heb geen mensen nodig om me dat te vertellen. Je kan het onder andere zien aan mijn kledingkast thuis groter dan twee slaapkamers hier bij elkaar, acht creditcards en 6 dure auto's.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Chereelynn Jay Quinn ( Lol. Jaxon gaat het niet leuk vinden dat hij met allemaal nieuwelingen op de kamer zit)

    Ik knik instemmend naar Jaxon. ''Dan moet ik mezelf maar eens gaan bewijzen'' grijns ik. Ik keek weer naar de 2 rinkelde telefoons in mijn handen. ''Josua kom'' gil ik. ''Ik sta achtjer je'' ik hoor de grijns is zijn stem. Ik duw geiriteerd zijn telefoon in zijn handen. ''Weet je wie A is'' vragen kijk ik hem aan waarna hij zijn schouder ophaalt. Ik had nog steeds eigenlijk de tijd niet op het berichtje te lezen. Misschien moeten we een spelletje doen waar je mensen kritiek kan geven. Degene die er het slechts tegen kan, krijgt tien euro. Ik wed op Jaxon.
    Misschien moet iedereen zijn drank maar bij zich houden, voor je het weet heeft Ethan gehad. We kunnen allemaal zien dat hij een drankprobleem heeft.
    Iedereen zit hier vol geheimen, vraag maar aan Alexandra. Ze is te arm om naar Zuid Afrika af te reizen. Wil je geld schat? Ga maar naar je kamer, ik heb tien euro gedonneert. Misschien moet je ook wedden op Jaxon? Ik denk dat je ver komt.
    Ik lach even. ''Íemand die op een privéschool zit niet genoeg geld?'' proest ik uit. ''Blijkbaar liegt A heel veel'' grijns ik. ''Ík weet het niet. Ik weet het echt niet'' mompel ik op Jaxon s vraag.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 19:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Elizabeth Mia Falls

    Ik keek Jaxon aan die me geïrriteerd terug aankeek. Misschien had ik zijn hoedje niet weg moeten gooien, maar wat wilde hij dan? Dat ik aardig ging doen tegen iemand die niet aardig tegen mij deed? Hij kon het bekijken.
    'Weet je, ik zou geen problemen met je hebben gehad als je normaal had gereageerd. Je had me ook gewoon kunnen bedanken, je aardig kunnen voorstellen. Je bent niet alles Jaxon, de wereld draait niet om jou. Je haat mensen die geen status hebben? Wauw, dan haat je jezelf best wel. Heb jij een status? Ben je belangrijk voor mensen hun levens? Misschien i die van je ouders, maar red je mensen? Ik geloof van niet. Dus rot op met je status. Dit is maar een stomme prive school die niks is in deze wereld.' Ik kijk hem aan. 'Misschien moet je mensen leren een kans te geven.' Ik beet hard op mijn lip en keek weg. Mijn blik gleed naar Chereelynn. Ik schonk haar een kleine glimlach. 'Net zolang als mij,' vertelde ik haar. Ik keek naar mijn aangesneden hamburger, maar had geen trek meer. Ik zette mijn bordje weg. 'Ik spreek jullie nog wel.' Ik keek de twee kort aan en draaide me om. Net toen ik weg wilde lopen, ging mijn mobiel weet af. Geïrriteerd keek ik naar het bericht. Zover ik het wist, was het de waarheid. Ik kende enkel Jaxon en alles wat de sms zei, vertelde de waarheid. Ik liep terug naar mijn stoel en pakte daar mijn gympen. Eigenlijk wilde ik weg bij de bbq. Mijn humeur was de grond ingeslagen. Ik pakte mijn skateboard op, net zoals mijn bril en muts. Net toen ik weg wilde lopen, kreeg ik een duw, waardoor ik mijn evenwicht verloor. Mijn mobiel gooide ik de kant op, zodat die niet ten onder zou gaan in het water. Met kleding en al viel ik erin. Happend naar adem zwom ik naar boven. Vlug trok ik me op aan de kant, pakte mijn mobiel en skateboard op. De jongen met een bord sate en een fles whiskey in zijn hand keek me lachend aan. Hij had me de duw gegeven.
    'Rot op Ethan, zuip jezelf in coma wil je.' Ik liep vlug langs iedereen heen en rende het huis in. Ik rende de trappen op en gooide woest de kamerdeur achter me dicht. Mijn natte kleding dumpte ik in de badkamer en verwisselde het voor droog lingerie, een lange broek, wit hemde en zwart leren jasje. Ik zette mijn pet op en pakte mijn mobiel die nu een barst jn het scherm had. Met trillende vinger toetste ik het nummer ven mijn vader in. Hij nam niet op, maar toc begon ik tegen hem te schreeuwen via voicemail. Woedend keek i door het raam naar buiten, waar de bbq plaatsvond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Elizabeth Mia Falls

    Ik keek Jaxon aan die me geïrriteerd terug aankeek. Misschien had ik zijn hoedje niet weg moeten gooien, maar wat wilde hij dan? Dat ik aardig ging doen tegen iemand die niet aardig tegen mij deed? Hij kon het bekijken.
    'Weet je, ik zou geen problemen met je hebben gehad als je normaal had gereageerd. Je had me ook gewoon kunnen bedanken, je aardig kunnen voorstellen. Je bent niet alles Jaxon, de wereld draait niet om jou. Je haat mensen die geen status hebben? Wauw, dan haat je jezelf best wel. Heb jij een status? Ben je belangrijk voor mensen hun levens? Misschien i die van je ouders, maar red je mensen? Ik geloof van niet. Dus rot op met je status. Dit is maar een stomme prive school die niks is in deze wereld.' Ik kijk hem aan. 'Misschien moet je mensen leren een kans te geven.' Ik beet hard op mijn lip en keek weg. Mijn blik gleed naar Chereelynn. Ik schonk haar een kleine glimlach. 'Net zolang als mij,' vertelde ik haar. Ik keek naar mijn aangesneden hamburger, maar had geen trek meer. Ik zette mijn bordje weg. 'Ik spreek jullie nog wel.' Ik keek de twee kort aan en draaide me om. Net toen ik weg wilde lopen, ging mijn mobiel weet af. Geïrriteerd keek ik naar het bericht. Zover ik het wist, was het de waarheid. Ik kende enkel Jaxon en alles wat de sms zei, vertelde de waarheid. Ik liep terug naar mijn stoel en pakte daar mijn gympen. Eigenlijk wilde ik weg bij de bbq. Mijn humeur was de grond ingeslagen. Ik pakte mijn skateboard op, net zoals mijn bril en muts. Net toen ik weg wilde lopen, kreeg ik een duw, waardoor ik mijn evenwicht verloor. Mijn mobiel gooide ik de kant op, zodat die niet ten onder zou gaan in het water. Met kleding en al viel ik erin. Happend naar adem zwom ik naar boven. Vlug trok ik me op aan de kant, pakte mijn mobiel en skateboard op. De jongen met een bord sate en een fles whiskey in zijn hand keek me lachend aan. Hij had me de duw gegeven.
    'Rot op Ethan, zuip jezelf in coma wil je.' Ik liep vlug langs iedereen heen en rende het huis in. Ik rende de trappen op en gooide woest de kamerdeur achter me dicht. Mijn natte kleding dumpte ik in de badkamer en verwisselde het voor droog lingerie, een lange broek, wit hemde en zwart leren jasje. Ik zette mijn pet op en pakte mijn mobiel die nu een barst jn het scherm had. Met trillende vinger toetste ik het nummer ven mijn vader in. Hij nam niet op, maar toc begon ik tegen hem te schreeuwen via voicemail. Woedend keek i door het raam naar buiten, waar de bbq plaatsvond.
    [is het goed als Daniel achter je aankomt?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [Ja hoor, maar misschien is het handig om eersg evem reactie van Jaxon af te wachten? Aangezien hij nogal een preek krijgt (: maar je kan ook gewoon nu een post schrijven. Maakt mij eigenlijj niet uit hahaja ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaxon Finn Diaz da Alvez.

    ''Dan moet ik mezelf maar eens gaan bewijzen'' grijnst Chereelynn. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik mag haar wel. Plotseling went Elizabeth zich weer naar mij. 'Weet je, ik zou geen problemen met je hebben gehad als je normaal had gereageerd. Je had me ook gewoon kunnen bedanken, je aardig kunnen voorstellen. Je bent niet alles Jaxon, de wereld draait niet om jou. Je haat mensen die geen status hebben? Wauw, dan haat je jezelf best wel. Heb jij een status? Ben je belangrijk voor mensen hun levens? Misschien in die van je ouders, maar red je mensen? Ik geloof van niet. Dus rot op met je status. Dit is maar een stomme prive school die niks is in deze wereld.' Ik kijk geïrriteerd aan, vooral omdat ze over mijn ouders begint. 'Misschien moet je mensen leren een kans te geven.' Zegt ze dan, waarna ze hard op haar lip bijt. ‘Ik heb je misschien niet bedankt nee, maar ik heb je toch niet uitgescholden? En je hoeft al helemaal niet te beginnen over mijn ouders!” Mijn stem begint te trillen en ik weet dat ik kwader wordt. “Je weet niks over me, niet hoe ik ben opgegroeit, niet hoe mijn ouders zijn, niet hoe ik ben.” Ik irriteer me aan haar. Mijn moeder en ik zijn de enige die er zijn voor mijn vader, die tenslotte schizofrenie heeft. Ik mag bijna niet bij hem zijn, mijn moeder zegt vaker dat als ik er niet was, dat zij er ook niet meer zo zijn. Ik zucht even en kijk dan naar Elizabeth. “En ik weet niet of je het door hebt, maar de wereld is hard. Het draait alleen maar om statussen, en als je me niet gelooft dan boeit het me niet. Ik ben in een andere cultuur opgegroeit dan jij. Mijn vader was eerst één van de belangrijkste zakenmannen ter wereld, en nu weet ‘ie nieteens meer wie hij is. Vroeger kende iedereen hem, maar nu herkent niemand hem meer. Alles kan in één keer van je worden afgepakt, door één kleine hindernis. Dus probeer me niet wijs te maken dat statussen niks betekenen. Mijn vader verdiende bakken met geld, we zijn nog steeds rijk, maar omdat hij geen status meer heeft verdient hij niks!” Boos nip ik wat van mijn drinken en uitdagend kijk ik haar aan. Maar daarna loopt ze weg. Lekker makkelijk, weglopen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 21:29 ]

    Daniel Broadway.
    En opnieuw gaat mijn telefoon, weer zo'n stom sms'je van ene A. Ik lees het en rol met mijn ogen, wat laf om zo anoniem sms'jes rond te gaan sturen. Als ik naast me kijk zie ik dat Jaxon ruzie heeft met een meisje en ze loopt boos weg langs het zwembad. Nou nou die Jaxon heeft het goed verprutst. Als ik zie dat ze wat spullen pakt inclusief een skateboard vormt mijn mond een grijnsje. Aha, dus nog een skater. Als ze onverwachts het water in wordt geduwd, door een andere jongen op een skateboard en een fles whisky in zijn hand, moet ik even lachen, het zag er grappig uit. Maar zodra het meisje uit het water komt en nog bozer kijkt dan daarvoor, verdwijnt die glimlach meteen van mijn gezicht. Auch, zo te zien is haar telefoon kapot gevallen. Ze schreeuwt wat tegen de jongen en loopt helemaal nat naar binnen. Ik kijk weer naast me naar Chereelynn en Jaxon en bedenk me dat ik beter achter het meisje aan kan gaan. Ik pak mijn skateboard en skate naar binnen. Ik volg het meisje naar haar kamer maar wel op wat afstand zodat ze me niet ziet. Ze gooit de kamerdeur boos dicht en ik neem aan dat ze aan het omkleden is. Ik wacht even en pak dan mijn skateboard vast en klop op de deur. 'Euhm, gaat het?' Vraag ik wat schuw, geen idee hoe het meisje gaat reageren.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Elizabeth Mia Falls

    Ik snapte er niks meer van. Waarom vond hij statussen zo belangrijk als het zo oneerlijk was? Blijkbaar was zij vader een goed voorbeeld. Ik zucht diep. Mijn vader was ook een goed voorbeeld, alleen dan andersom. Mijn vader had een hoge status en dat liet hij merken. Niemand was belangrijker dan hem. Ik al helemaal niet. Volgens mij was hij enkel blij als hij een graf
    Voor me mocht kopen.
    Geschrokken draai ik me om door geklop. Een jongen komt binnenlopen en vraagt voorzichtig of het gaat. Ik wil boos reageren, maar hij heeft niks gedaan. 'Het kan beter,' zei ik dan ook enkel. 'Het is de beste eerste dag die ik in heel mijn leven heb gehad.' Ik bekeek mijn mobiel. Het viel nog wel mee. Ik wist niet wat pijnlijke was. De woorden van Jaxon of het feit dat mijn vader me zonet had weggeklikt. Hij had me echt verbannen uit zijn leven. Ik dacht automatisch aan mijn moeder, wat tranen opleverde. Vlug knipperde ik ze weg.
    'Zullen we terug naar de rest? We kunnen niet wegblijven op onze welkomsparty.' Ik haalde een hand door mijn haren en liet mijn skateboard achter in de kamer. Ik pakte mijn mobiel op en liep voor hem uit. Na een tijdje lopen kwam ik bij het zwembad. Ik bleef ver uit de buurt van de bbq en nam plaats op een ligstoel.
    'Je hoeft niet bij mij te blijven, ik red me
    Wel.' Zwijgend keek ik hem aan. 'Daniel was het toch?' Ik zuchtte zachtjes en keek naar Jaxon. Zijn woorden was ik nog niet vergeten. En hoewel ik hem bloedvervelend vond, deelde ik op een of andere manier zijn pijn. Zijn woorden raakte me. Niet omdat we hetzelfde doormaakte. Mijn vader was niet zijn status kwijt, maar ik wel. Ik was mijn status kwijt in mijn familie. Ik betekende er niks meer in. De hele familie was verdwenen. Mijn vingertoppen gleden over mijn sleutelbeen. Ik zuchtte diep. Ik wilde terug naar London. Alles wat me dierbaar was, was afgepakt. Ik had geen zin om te huilen. Niet nu, niet bij al die mensen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chereelynn Jay Quinn


    Ik volgde het gesprek tussen Elizabeth en Jaxon niet echt. Ik zat me eerder druk te maken wie A was. Op het eerste gezicht dacht ik aan Elizabeth aangezien zij de enige is die ik hier ken die nog niet in de smses benoemd is. Maar het meisje aan de rand van het zwembad met haar telefoon in haar hand faschineerde me ook. Niet veel mensen kenen haar heb ik gezien. Ik liet mijn ogen even glijden naar Elizabeth toen ze wegliep. Toen ze in het water belande beet ik even op mijn lip om mijn lach in te houden. Er kwam een zieke hoge meisjes giechel. ''Dat was dus echt grappig'' giechel ik. Het zag er gewoon heel comisch uit allemaal. ''En dan moet dat Ethan zijn'' ik wijs naar de jongen door wie ze omver is geduwd. Het verbaasd me als hij geen Ethan was aangezien hij op een skateborard zat met drank in zijn hand. Waarschijnlijk was hij al dronken dat hij haar omver duwde. ''Ik weet het echt niet'' onschuldig deed ik mijn armen na boven en gleed mijn blik naar Daniel en Elizabeth die een eindje verder op waren gaan zitten. ''Meeloper die Daniel'' merkte ik op. ''Goed dat ik hem heb ''afgewezen''.'' bij de worden afgewezen maakte ik aanhaligstekens in de lucht.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:21 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cher haar stukje staat er.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volgorde
    1.- Daniel Broadway - Stantuffo Kamer 3
    2.- Alexandra Chantelle Romano - Montica Kamer 2
    3.- Chereelynn Jay Quinn - Faisean Kamer 1
    4.- Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox Kamer 2
    5.- Tyler Matthew Mikealson - Montica Kamer 4
    6.- Josua Melain Quinn - Cairde Kamer 3
    7.- Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus Kamer 1
    8.- Bibi Jolie Evans - xkimx124 Kamer 2
    9. - Ethan Samuel Johnson - Lootus Kamer 4
    10.- Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke Kamer 1
    11.- Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia Kamer 3


    Bericht
    De grootste bitches hebben de grootste geheimen, vraag maar aan Elizabeth. Ze weet er alles van.
    Zwijgen is het vermijden van de waarheid en het vermijden van een leugen, he Alora? Als iemand kan liegen ben jij het.

    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de beste leugenaar van het land?
    X A

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 23:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,