• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    :-Ze leven allemaal in 1 huis.
    -Er kunnen altijd meer meisjes bijkomen maar dit is het voor nu.


    Meisjes

    - Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus Kamer 1
    - Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox Kamer 2
    - Alexandra Chantelle Romano - Montica Kamer 2
    - Bibi Jolie Evans - xkimx124 Kamer 2
    - Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke Kamer 1
    - Chereelynn Jay Quinn - Faisean Kamer 1



    Jongens

    - Josua Melain Quinn - Cairde Kamer 3
    - Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia Kamer 3
    - Daniel Broadway - Stantuffo Kamer 3
    - Tyler Matthew Mikealson - Montica Kamer 4
    - Ethan Samuel Johnson - Lootus Kamer 4



    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan





    Het Begin

    Iedereen komt aan bij het huis zet zijn koffers in het huis en gaat naar buiten aangezien er een BBQ word gehouden voor de school weer begint. Het is zondag 18:00 uur. Ze weten niet dat er iemand is die op hun geheimen loert. Daar komen ze later pas achter. Sommige van jullie zullen elkaar kennen van vorig jaar maar deze keer zijn er ook nieuwelingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alexandra Chantelle Romano

    'Hallo, allemaal.' hoor ik opeens en ik kijk naar het grijnzende gezicht van een jongen. Ik steek mijn hand op, 'hey.' grijns ik. 'Waar is de drank?' grijnst hij, ik wil net antwoorden als hij naar binnen loopt. Waarschijnlijk naar de keuken. Maar hij is al snel terug met vier flessen drank. Ik grijns even, ik heb altijd al een kleine alcoholverslaving gehad. Maar mondje dicht tegen mijn vader. Ik krijg al snel een fles, witte, zoete wijn in mijn hand gedrukt en ik open hem snel. 'Laat de bbq beginnen,' schreeuwde hij en ik lach even. Leuke jongen dit. Ik kijk toe hoe hij in het water duikt en even later de rest wenkt. Ik neem nog snel een paar slokken en rits dan mijn jurkje open zodat mijn bikini in beeld komt. Ik doe mijn hakken uit en loop naar het zwembad. Ik duik er sierlijk in en kom al snel omhoog. Mijn haar zit nog steeds in een strakke, hoge staart en ik zwem naar de jongen. 'Ik heb jouw hier nog niet gezien.' zeg ik. 'Ik ben Alexandra.' glimlach ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Daniel Broadway.
    Ondertussen had ik een biertje in me hand en keek wat om me heen. Ik had eigenlijk best wel honger... Ik kijk naar de deur als ik daar 2 mensen zie staan. 'Hallo.' Zegt het meisje met een glimlach. Zij is niet verkeerd denk ik bij mezelf. Ik loop naar het meisje toe met de witte highlights en het bruinee haar en stel me netjes voor, zoals mijn ouders me dat hadden geleerd
    vroeger. 'Hallo schoonheid, ik ben Daniel Broadway.' Dat was wel netjes voor mijn doen. Ik nam een slok bier en pakte wat beter mijn skateboard beet. Zouden er meer mensen hier skaten? Vast niet...


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Ethan Samuel Johnson

    Nadat ik in het water was gedoken, volgde een meisje. Ze kwam naast me boven en ik kon niks anders dan terug lachen. Ze was tenminste vrolijk en deed mee.
    'Ethan,' stelde ik mezelf voor en stak mijn hand uit. 'Uit Zuid Afrika,' vervolgde ik met een griins en liet haar hand weer los. Ik dook onder en kwam weer boven. 'Ben jij nieuw of is dit jou leefomgevig?' Vragend keek ik haar aan en leunde tegen de rand van het zwembad aan. Kort gleed mijn blik over de menigte. Ik hoorde de woorden van een jongen en rolde met mijn ogen. He schoonheid. Slechtste openingszin. Ik zou nog wel met hem praten om hem wat te leren. Met een glimlach kijk ik terug naar Alexandra.
    'Dus Lex, vertel me is. Wat moet ik weten over deze school?' Met een gtijns kijk ik haar aan en trek miin wenkbrauw nieuwsgierig op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chereelynn Jay Quinn

    Ondertussen had ik mijn bikini al aan en had Josua zijn zwembroek al aan. Josua was dan ook meteen het water ingesprongen aangezien hij meer een wat dan zon mens is. Ik zon liever dan dat ik in het water zwem. Ik had nu namelijk ook nog tijd om het zwembad te bekijken. Als je het zwembad kan noemen het waren namelijk lagen. Ik haalde mijn schouders op. 'Hallo schoonheid, ik ben Daniel Broadway.' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik de jongen voor me aan. Hij nam een slok van zijn bier. Ik heb bier nooit netjes vinden staan bij jongens. Ik liet mij ogen even glijden naar zijn skateboard en keek even enthousiast erna. 'skate jij ook'' met een vragend gezicht kijk ik hem aan. Tegelijk is het ook de enthousiastme die me pakt waardoor ik zo vrolijk spreek.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alexandra Chantelle Romano

    'Ethan, Uit Zuid Afrika,' stelde hij zichzelf voor en ik schud zijn hand. 'Ben jij nieuw of is dit jou leefomgeving?' vroeg hij. Ik kijk hem even aan en volg zijn blik naar de menigte naast het zwembad. 'Je kan wel zeggen dat het een beetje mijn leefomgeving is, aangezien ik hier meer tijd door breng dan thuis in Rome.' zeg ik glimlachend. 'Dus Lex, vertel me is. Wat moet ik weten over deze school?' vroeg hij terwijl hij me grijnzend aan keek en een wenkbrauw op trek. 'Nou... Er zijn veel verschillende types, maar dat heb je op elke school. Het enige wat we gemeen hebben is dat we allemaal rijk zijn.' begin ik. 'En voor de rest... Is er eigenlijk niet veel bijzonders, zover ik weet.' zeg ik. Ik trek mezelf even op aan de rand en pak de fles wijn. Ik neem een slok en kijk Ethan aan. 'Vertel eens. Hoe is het in Zuid Afrika? Ik ben er nog nooit geweest.' vraag ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Telefoon rinkelt. Volgorde :
    1.- Alexandra Chantelle Romano - Montica Kamer 2
    2.- Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia Kamer 3
    3.- Josua Melain Quinn - Cairde Kamer 3
    4.- Daniel Broadway - Stantuffo Kamer 3
    5.- Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke Kamer 1
    6.- Tyler Matthew Mikealson - Montica Kamer 4
    7.- Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox Kamer 2
    8.- Bibi Jolie Evans - xkimx124 Kamer 2
    9.- Chereelynn Jay Quinn - Faisean Kamer 1
    10. - Ethan Samuel Johnson - Lootus Kamer 4
    11.- Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus Kamer 1


    Bericht:
    Mmm Daniel afgewezen door Chereelynn? Hahahaha. En Jaxon heb jij een reden waarom je nieuwelingen haat? Daar kom ik snel genoeg achter :]
    X A

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 18:49 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daniel Broadway.
    Ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Hmmm... Misschien kan ik toch maar beter mezelf blijven. 'Skate jij ook?' Vraagt het meisje. Mijn hart maakt een sprongetje. 'Ja, jij ook? Ik skateboard al super lang.' Begin ik vrolijk te praten. Onderussen gooi ik m'n blikje bier in de prullenbak en kijk wat om me heen. Hopelijk gaan we zo wat eten want ik rammel, heb al de hele dag niks gegeten. Ik doe m'n beanie van me hoofd en schud m'n haar even los om vervolgens m'n beanie weer op te doen. Ik kijk naar de lucht die strakblauw is en kijk het meisje, met mijn twinkelende lichtblauwe ogen, weer aan.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Jaxon Finn Diaz da Alvez.

    Alora stelde zich ook voor maar het meisje leek niet meer zo geïnteresseerd als eerst. Elizabeth, ik had besloten om haar gewoon bij haar voornaam te noemen, liep snel weg om weer met iemand anders een praatje te maken. Iedereen stond een beetje in groepjes verdeeld. Verveeld zuchtte ik. Ik keek glimlachend naar Alora, waarna ik opstond en snel naar de grote barbecue liep. Ik had dit vaak genoeg gedaan om te weten hoe het moest. Alleen was deze een elektrische. Na een tijdje had ik hem toch aangekregen en een grijns verscheen op mijn gezicht. Ik legde er wat verschillende vlees op: kip, worstjes, speklapjes et cetera. Als iemand wilde moest ‘ie maar pakken. Ik pakte één van de vele borden en schepte wat voor mezelf op.

    [Iemand voor Jaxon?]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 10:40 ]

    Chereelynn Jay Quinn

    ''Ja'' grijns ik. Ik had niet echt zin om langer met deze jongen te praten aangezien mijn buik gewoon begon te knorren. ''Ik heb honger'' mompelde ik. Waarschijnlijk was het niet het goeie moment om dat te zeggen en was het voor sommige mensen zelfs onbeleefd omdat in een gesprek te zeggen. Grijnzend pakte ik zijn skateboard af en skate naar de barbecue waarna ik op het einde nog een mooi trucje deed. ''Zo doe je dat'' grijns ik. Ik gaf de jongen zijn skateboard terug en schepte wat te eten op. ''Wat ga jij nemen'' glimlachte ik naar Daniel. Ik liet mijn blik glijden naar de jongen die voor ons stond. ''Hooi'' glimlach ik. Deze keer liet ik mijn blik glijden naar mijn tas waar Josua s telefoon afging. Ik had iedereen toch echt verboden om ons te bellen. Verbaasd keek ik rond. Er gingen meerdere gsm s af. Met opgetrokken wenkbrauwen pakte ik mijn GSM die als een van de laatste afging. Mmm Daniel afgewezen door Chereelynn? Hahahaha. En Jaxon heb jij een reden waarom je nieuwelingen haat? Daar kom ik snel genoeg achter :]
    X A.
    Ik keek even richting Daniel. Hoe komt diegene daar nou bij? Ik vond het alleen raar dat hij me schoonheid noemde. ''Wie is Jaxon'' mompelde ik. Blijkbaar haatte diegene bij aangezien ik nieuw ben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jaxon Finn Diaz da Alvez.

    Terwijl ik stond te eten van een kippenpootje, kwam er een meisje op een skateboard aan. Al snel gaf ze die terug aan de jongen. "Zo doe je dat," grijnsde ze. "Wat ga jij nemen?" vroeg ze daarna aan de jongen. Hmm, beide nieuwelingen. Ik snoof even en at verder. Plotseling hoorde ik verscheidene mobieltjes afgaan. Snel haalde ik de mijne uit mijn broekzak tevoorschijn. Ik opende het berichtje dat ik binnen kreeg.
    -Mmm Daniel afgewezen door Chereelynn? Hahahaha. En Jaxon heb jij een reden waarom je nieuwelingen haat? Daar kom ik snel genoeg achter :]
    X A
    Het meisje naast me keek raar op, waardoor ik een vermoeden kreeg dat zij die Chereelynn was. "Wie is Jaxon?" mompelde ze daarna. Ik zuchte even. "Ik ben Jaxon," zeg ik ijzig. "En wie heeft dit leuke berichtje verstuurd?" vroeg ik sarcastisch. Toch stuurde ik een berichtje terug.
    -Omdat ze zich eerst moeten bewijzen.
    Ik drukte op verzenden, waarom liet ik me uitlokken door iemand?

    Daniel Broadway.

    'Ja.' Zegt het meisje tegen me. Cool, misschien kunnen we samen eens skate dacht ik. 'Ik heb honger.' Mompelt het meisje en ik kijk haar een beetje raar aan, niet echt netjes om te zeggen maar 't zal wel. Grijnzend pakte ze mijn skateboard en skate naar de bbq, ik liep lachend achter haar aan. Ze deed een trucje en zei 'Zo doe je dat.' Ze is best goed, dacht ik bij mezelf. 'Wat ga jij nemen?' Zegt ze daarna en ik pak een kippenppootje en kijk haar lachend aan. 'Hooi.' Zegt ze tegen een jongen tegenover ons en ik zeg ook beleefd hoi. En uit het niets gaat iedereens telefoon af, ik kijk verbaasd om me heen en pak ook mijn iphone als hij even afgaat. Het is een smsje van onbekend...
    Mmm Daniel afgewezen door Chereelynn? Hahahaha. En Jaxon heb jij een reden waarom je nieuwelingen haat? Daar kom ik snel genoeg achter :] X A.
    Ik draai me met een ruk om naar het meisje die dus blijkbaar Chereelynn heet. 'Zozo, dus jij hebt mij afgewezen.' Zeg ik tegen Chereelynn met een chagrijnig gezicht. 'Wie is Jaxon?' Mompelt Chereelynn. 'Ik ben Jaxon.' Zegt de jongen bij de BBQ ijzig. Fijn om te weten dat hij mij haat, aangezien ik een nieuweling ben...


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Elizabeth Mia Falls

    Verveeld lag ik in het zwembad. Een jongen kwam met grof lawaai het zwembad induiken, gevolgd door een ander meisje. Ik zwom het zwembad uit en trok me op aan de kant. Ik nam plaats op mijn ligbed en probeerde droog te worden. Eenmaal droog kleedde ik me weer aan. Mijn skateboard liet ik onder mijn ligbed liggen. Ik liep met een strak gezicht naar de bbq toe, waar een tweetal stond. Skateboarders. Nieuwsgierig keek ik ze aan. 'Skate jullie al lang,' vroeg ik ze dan ook nieuwsgierig. Ik pakte een bord en keek Jaxon ijzig aan. Dat hij me niet mocht wist ik al, maar het sms'je bevestigdd dat. 'Mag ik een hamburger?' Mijn stem klonk emotieloos en zonder hrm aan te kijken stak ik mijn bord aan.
    'Weet je, het is jammer dat je me haat voordat je me echt kent.' Ik pakte zij hoed van zijn hoofd en gooide die in het water. 'Oeps sorry, maar je had me nog niet bedankt.' Ik keek hem kil aan. 'Bedankt voor de hamburger.' Ik draaide me naar de twee skateboarders toe en glimlachte even. 'Dus zijn jullie ook nieuw of hebben jullie ook een hekel aan me zonder reden?' Ik zuchtte en pakte bestek. 'We kunnen anders wel ergens gaan zitten. Staand eet een beetje onhandig.' Ik glimlachte kleintjes. 'Elizabeth, maar noem me zoals je wilt. Lizz, weet ik veel hoe.' Ik glimlachte vriendelijk naar ze.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chereelynn Jay Quinn

    Ik vond het nog steeds raar dat ik een smsje binnen kreeg van iemand met een onbekend nummer en waarschijnlijk was het ene A. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik de jongen voor me aan. Waarschijnlijk haatte hij echt nieuwelingen op de manier hoe hij tegen mij sprak. ''En wie heeft dit leuke berichtje verstuurd'' vroeg Jaxon sarcastisch.
    ''Ik weet het niet'' mompel ik. ''En hoe weet diegene mijn naam?'' mompel ik. ''En jij haat mij blijkbaar'' ik kijk hem uitdrukkelijk aan. Het moet Daniel geweest zijn aangezien hij de enige is die mijn naam weet. Maar wist hij ook dat Jaxon nieuwelingen haatte? 'Zozo, dus jij hebt mij afgewezen.' zegt hij chagarijnig.
    Nu gaat hij de schuld op mij leggen. ''Ik heb dat berichtje toch niet gestuurd'' snauw ik. Ik keek even rond en pakte daarna Josua s telefoon. ''Mijn broer heeft precies dezelfde sms gekregen'' mompel ik. Ik keek even naar het meisje dat een gesprek met ons was begonnen. 'Skate jullie al lang,' ik haal mijn schouders op. ''Sinds ik 6 ben. Maar mijn ouders will het niet'' glimlach ik. Ik vond het best wel gemeen dat het meisje die hoed zomaar in het water gooide Maar aan de andere kant was het gewoon om te lachen. Lachend sprong ik in het water om de hoed te pakken. ''Asjeblieft Jaxon'' glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ethan Samuel Johnson

    Ik glimlach even en luister naar de uitleg over de school.
    'Wauw, dat klinkt leuk,' mompel ik sarcastisch en rol even met mijn ogen. Met een lach kijk ik haar aan. 'Hoe Zuid Afrika is? Geweldig!' Enthousiast kijk ik haar aan. 'Je kan daar geweldig surfen, het weer is goed en er zijn geweldige mensen.' Ik zucht even. 'Helaas ook veel verschil tussen rijkdom en armoede. Ik haat dat, weet je?' Ik keek haar kort aan. 'Niet dat jij dat haat, maar in Afrika zie je dat wel. Hoop ik.' Ik zwom richting de kant en trok mezelf op. Met een glimlach keek ik haar aan. 'Tijd om te eten.' Ik liep naar mijn spullen. Het feit dat i gewoon in mijn boxer was gesprongen liet me koud. Aangezien iedereen net met zijn of haar mobieltje had gestaan, pakte ik mijne ook maar. Ik trok mij wenkbrauw op bij het zien van het berichtje. Ineens vloog een hoed het water in. Ik zag hoe een meisje hem pakte en aan de jongen gaf. Zelf liep i ook naar het groepje toe.
    'Voor mij een sate stokje graag,' grinnikte ik vrolijk. Naast me hoorde ik iemand iets zeggen over afgewezen zijn. Lachend kijk ik hem aan. 'Wat wil je dan met zo'n slechte openingszin? Het spijt me voor je dude, maar je moet beter je best doen.' Ik lachte even en richttr me weer op de bbq. 'Mag ik ook een hamburger erbij?'

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 18:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Telefoon rinkelt. Volgorde :
    1.- Alexandra Chantelle Romano - Montica Kamer 2
    2.- Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia Kamer 3
    3.- Josua Melain Quinn - Cairde Kamer 3
    4.- Daniel Broadway - Stantuffo Kamer 3
    5.- Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke Kamer 1
    6.- Tyler Matthew Mikealson - Montica Kamer 4
    7.- Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox Kamer 2
    8.- Bibi Jolie Evans - xkimx124 Kamer 2
    9.- Chereelynn Jay Quinn - Faisean Kamer 1
    10. - Ethan Samuel Johnson - Lootus Kamer 4
    11.- Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus Kamer 1


    Bericht:
    Misschien moeten we een spelletje doen waar je mensen kritiek kan geven. Degene die er het slechts tegen kan, krijgt tien euro. Ik wed op Jaxon.
    Misschien moet iedereen zijn drank maar bij zich houden, voor je het weet heeft Ethan gehad. We kunnen allemaal zien dat hij een drankprobleem heeft.
    Iedereen zit hier vol geheimen, vraag maar aan Alexandra. Ze is te arm om naar Zuid Afrika af te reizen. Wil je geld schat? Ga maar naar je kamer, ik heb tien euro gedonneert. Misschien moet je ook wedden op Jaxon? Ik denk dat je ver komt.

    Kisses A, veel plezier op de bbq.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,