• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    :-Ze leven allemaal in 1 huis.
    -Er kunnen altijd meer meisjes bijkomen maar dit is het voor nu.


    Meisjes

    - Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus Kamer 1
    - Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox Kamer 2
    - Alexandra Chantelle Romano - Montica Kamer 2
    - Bibi Jolie Evans - xkimx124 Kamer 2
    - Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke Kamer 1
    - Chereelynn Jay Quinn - Faisean Kamer 1



    Jongens

    - Josua Melain Quinn - Cairde Kamer 3
    - Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia Kamer 3
    - Daniel Broadway - Stantuffo Kamer 3
    - Tyler Matthew Mikealson - Montica Kamer 4
    - Ethan Samuel Johnson - Lootus Kamer 4



    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan





    Het Begin

    Iedereen komt aan bij het huis zet zijn koffers in het huis en gaat naar buiten aangezien er een BBQ word gehouden voor de school weer begint. Het is zondag 18:00 uur. Ze weten niet dat er iemand is die op hun geheimen loert. Daar komen ze later pas achter. Sommige van jullie zullen elkaar kennen van vorig jaar maar deze keer zijn er ook nieuwelingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Elizabeth 'Lizz' Mia Falls

    Zwijgend keek ik om me heen. Hier en daar maakte ik een vreemd danspasje en neuriede mee met de muziek die nog steeds door mijn oren dreunde. Zover ik wist was er nog niemand. Mijn skateboard had ik veilig onder mijn arm geklemd. Ik had hem bijna altijd bij me. Ik legde hem op de grond en skateboarde door de gangen. Uiteindelijk kwam ik aan bij de achterdeur en rolde door de openslaande deuren naar buiten. Automatisch ontstond een glimlach op mijn lippen en volgde ik het pad. Uit het niets kwam ik aan bij een reusachtig zwembad. Ik skate er rustig op af en hield mijn blik op het verfrissende water. Ik stopte behendig voor het zwembad en voelde aan het water. Toen ik rechtstond pakte ik mijn skateboard weer op en keek ik met een glimlach om me heen. Mijn glimlach verdween bij het zien van mijn gezelschap. Ik was niet de enige. Ik rolde het skateboard weer voor me uit en sprong er behendig op. Net op het moment dat ik voorbij de jongen wilde, waaide zijn hoedje voor me langs, richting het zwembad. Ik maakte een scherpe bocht en greep het hoedje vliegensvlug, voordat hij in het water belandde. Ik stopte voor zijn neus en gaf hem zijn hoedje terug.
    'Pas op je spullen. Er staat een windje.' Ik keek hem kort aan en bekeek daarna het meisje. 'En graag gedaan.' Terwijl ik die woorden uitsprak keek ik hem weer aan. Ik zweeg eventjes en keek toen nog een keer om me heen. 'Elizabeth,' stelde ik mezelf voor. 'Maar iedereen noemt me Lizz.' Ik keek ze kort aan, glimlachte even, voordat ik mijn skateboard oppakte. Omdat ik niks had om nog te zeggen draaide ik me om, maar bedacht me. 'Waar is de barbecue vanavond?' Vragend keek ik de twee aan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniel Broadway.
    En daar zat ik dan, in de auto met een van de chauffeurs van me pa. Ik was een tikkeltje chagrijnig omdat ik niet op mijn skateboard naar het huis mocht skaten, maar perse met de auto moest. Mijn skateboard betekende alles voor mij. Ik skate al sinds m'n 10e dus ik kon het aardig goed. Ook was ik chagrijnig omdat ik vlak voordat ik wegging ruzie had gehad met m'n pa. Hij was weer boos geworden omdat ik geen nette kleding aanhad maar echte skaterkleding. 'Zo word je toch nooit een nette zakenman, Daniel?' Had hij gezegd. 'Misschien wil ik helemaal geen zakenman worden.' Had ik daar geïrriteerd op gereageerd. M'n pa ook altijd met zijn rijke kleding en z'n rijke spullen. Ik haatte het om rijk te zijn. Op dat moment stopte de auto voor een groot geel huis. Ik wachtte tot de chauffeur opendeed, mijn koffer uit de auto pakte en liep samen met hem naar binnen. Ik pakte m'n skateboard en skate samen met mn koffer rollend achter me aan naar het prikbord. Kamer nummer 3. Ik skate naar kamer 3
    tot zover dat kon en ging naar binnen. Ik dumpte m'n koffers en ging op het bed liggen. Even later stond ik op en bedacht me dat er een BBQ zou zijn, dus liep ik naar buiten.

    [Iemand voor Daniel?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [O wat doen we nu? Elizabeth is er ook... Hahahah. Moet ik aanpassen?
    Samuel is vrij]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    [O wat doen we nu? Elizabeth is er ook... Hahahah. Moet ik aanpassen?
    Samuel is vrij]


    [Ik zal reageren op jullie posts.]

    Thysia schreef:
    (...)

    [Ik zal reageren op jullie posts.]


    [Is goed, ik heb hem ietsje aangepast (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    praattopic alle offtopic berichten moeten daar geplaats worden. (Ik heb Josua voor Samuel of mijn meisje? ik heb trouwens een van mijn jongens een meisje gemaakt en ze ziet eruit als zoe sugg)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jaxon Finn Diaz da Alvez.

    "Hey," ik opende mijn ogen en hield mijn hand voor de zon, zodat ik de schim beter kon zien. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Alora. Vorig jaar hadden we veel lol gehad, en ik kon goed met haar opschieten. ‘Alora,’ glimlachte ik, waarna ik opstond en haar een knuffel gaf. Plotseling hoorde ik het gekuid van rollende wieltjes. Een meisje op een skateboard pakte mijn hoedje op. 'Pas op je spullen. Er staat een windje.' Ze keek me kort aan waarna ze zich richtte op Alora. 'En graag gedaan.' Ze keek me weer aan en stelde haarzelf toen voor. 'Elizabeth, maar iedereen noemt me Lizz.' Ze pakte haar skateboard op en wilde weg lopen. Maar blijkbaar bedacht ze zich. 'Waar is de barbecue vanavond?' Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Hier.' Zei ik ijzig. Een nieuweling. 'Ik ben Jaxon Finn Diaz da Alvez, zeg maar gewoon Jaxon.’ Bedacht ik snel. Ik ging weer zitten en bekeek de meiden aandachtig. Ik ging wat comfortabeler liggen, maar hield mijn ogen open. Het hoedje zette ik tevreden op mijn hoofd en afwachtend keek ik Alora en Lizz aan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:06 ]

    ( Kamers zijn aangepast ik heb nieuwe randomizer gedaan in verband met A)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alexandra Chantelle Romano

    Ik tik met de hak van mijn rode Louboutin en ik kijk even naar mijn chauffeur, Graziano. Hij zat in de maffie, net zoals mijn vader. Alleen hij had zijn "familie" in Amerika. Maar mijn vader's familie in Rome had contacten met de familie van Graziano. Dus zodoende, werd hij mijn chauffeur in New York. Je hoort mij niet klagen, hij ziet er namelijk niet slecht uit voor een 30-jarige. Naast Graziano zit Julio, ook van zijn familie. Hij zit er eigenlijk alleen voor de extra bescherming. Er moet natuurlijk niks met "Het engeltje van de baas" gebeuren, zoals zij me noemen. Ik lach zachtjes en kijk uit het raampje van de witte Limousine. Mensen wisten van niks dat ik met de maffia te maken heb, ik lieg altijd dat mijn vader een zakenman is. 'We zijn er darling.' hoor ik opeens en ik kijk recht in het grijnzende gezicht van Graziano. Ik glimlach even. Ik vond er niks raars aan dat hij me zo noemde. Ik heb niemand in Amerika, dus ik beschouw hem en zijn familie na een tijdje toch als mijn eigen familie. Ik stap uit tegelijk met Graziano, Julio blijft zitten achter het geblindeerde raam. Ik pak mijn Birkin tas en kijk toe hoe Graziano mijn koffers naar binnen brengt. Met sierlijke passen ga ik achter hem aan. 'Kamer twee.' zeg ik na een blik op het prikbord. Graziano knikt snel en brengt ze naar mijn kamer. Ik blijf rustig hier staan. Hij is na twee minuten terug. 'Nou, ze staan.' glimlacht hij. 'Dankje Graz.' zeg ik en geef hem snel een knuffel. 'Je weet waar ik zit, je kan altijd langskomen.' zegt hij. 'Tuurlijk!' zeg ik. Ik loop naar mijn kamer en draai me nog een keer om wanneer ik hem hoor zeggen: 'Moet ik je vader nog vertellen dat je hier bent aangekomen?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd, 'hoeft niet, hij vertrouwt jullie.' glimlach ik en verdwijn dan mijn kamer in..

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:10 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable


    [De link bij haar naam is de pagina waar ze als rol op staat, zo kan je ook haar tattoo's zien, gewoon wat naar beneden scrollen (:]

    Alora Wakely Moreno.

    Jaxon opende zijn ogen maar hield een hand voor zijn ogen door de zon. Een glimlach verscheen op zijn gezicht van zodra hij me leek te herkennen waardoor ik vanzelf begon te glimlachen. We hadden veel plezier gehad vorig jaar, wat wou zeggen dat het dit jaar zeker weer zo zou zijn.
    "Alora," glimlachte hij, waarna hij opstond en me in zijn armen trok. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en knuffelde hem terug. Hij liet me los van zodra het geluid van een paar wieltjes te horen waren waardoor we beiden omkeken naar het meisje dat kwam aanrijden. Ze had blijkbaar zijn hoedje gered van het water, maar ik was nog niet zo zeker of dat wel zou helpen voor Jaxon om haar direct leuk te vinden. Hij was nogal een speciaal geval in het mensen leuk vinden.
    Het meisje stelde zich voor als Elizabeth, maar blijkbaar noemde iedereen haar Lizz. Persoonlijk had ik een hekel aan die naam, Lizz, ik verkoos meer Beth, Ellie, of iets in die aard, maar wie was ik om daarover te oordelen ?
    Ook Jaxon stelde zich voor, met zijn gehele naam, en ging daarna weer neerliggen in zijn stoel. Ik herinnerde me nog hoe hij zich had voorgesteld tegen mij, toen we beiden nieuwelingen waren. Op dezelfde manier, maar op een ander toontje wel.
    "Alora Wakely Moreno, maar ik verkies Alora."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:16 ]

    Elizabeth 'Lizz' Mia Falls

    Ik keek de jongen kort aan. De vermoeidheid van de vlucht hadden me niet vrolijk gemaakt, net zoals de gedachte aan mijn vader. Jaxon verergerde het enkel en gaf me de neiging om hem af te snauwen, maar ik hield me in.
    'Dank je voor de informatie,' zei ik poeslief, maar sarcastisch. Ik kon het niet laten. Mijn blik gleed naar het meisje en ik knikte enkel. Ik had niet zoveel zin om bij hem te blijven, maar ik wist niet zo goed wat ik anders moest en ik had wel zin in een duik. 'Ik spreek jullie nog wel,' zei ik enkel en rolde mijn skateboard weer voor me uit om er behendig op te springen. Met een grijns stak ik een been in de lucht en hield op een been mijn evenwicht. Ik skate al vanaf mijn twaalfde, ik kon het aardig goed. Voor de trap sprong ik eraf en rende de trappen op. Ik ritste mijn koffer open en pakte daar een simpel setje kleding uit. De rode muts zette ik op mijn hoofd en ook de bril deed ik op. Onder het setje kleding deed ik mijn zwarte bikini aan. Helemaal klaar pakte ik mijn zwarte gympen en Mickey mouse handdoek. Rustig liep ik de trappen af, richting het zwembad. Ik gooide mijn handdoek neer en trok de muts van mijn hoofd. Die had ik alvast meegenomen als het vanavond koud zou zijn. Ik lag op gehoorafstand van Jaxon en Alora af, maar ver genoeg om geen contact met ze te hoeven maken. Ik mocht Jaxon niet echt, maar ik kon net zo terug doen. Het kon me niet zoveel schelen. Ik schopte mijn zwarte gympen uit, gevolgd door het witte topje en het spijkerbroekje. Ik zette mijn bril af en lip naar het water. Met een sierlijke duik verliet ik de kant en belandde in het koele water.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:29 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chereelynn Jay Quinn


    Glimlachend opende ik de deur. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik het huis rond. Het stond mooier afgebeeld. Maar ja wat verwacht je dan van een folder? Ik was dit jaar nieuw op deze privéschool. Ik zat natuurlijk allang op een privéschool maar dat was in LA. Daar was het huis ook veel mooier en beter ingericht. Ik keek naar de mannen achter me. ''Kamer 3 heb ik'' Zei Josua als eerste. ''Kamer 1'' spreek ik ze kort toe en wijs met mijn hand naar de trap waar ze meteen na toe liepen. Ik liet mijn handen even glijden door mijn bruine haren met witte highlights. ''Kom we gaan'' Ik pak Josua bij zijn arm en duw de deur zachtjes open. ''Ze hadden gezegd dat we gingen grillen dus waarschijnlijk moeten we naar de tuin'' ik knik. Ik irriteerde me vaak aan de slimheid van Josua die ik namelijk niet had. Ik liep regelrecht met Josua naar de deur die naar de tuin leid. ''Hallo'' glimlach ik naar de mensen die al buiten waren.
    (Wie voor Josua of Chereelynn?)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:50 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Samuel kan wel, maar hij is binnne.. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alexandra Chantelle Romano

    Ik open als eerste mijn grote, witte koffer. Wetend dat daar een deel van mijn kleren in zit. In mijn andere lichtroze koffer zit een ander deel. Eerlijk gezegd zijn het lang niet al mijn kleren, maar aangezien ik hier geen mega inloopkast heb.. Meestal ga ik hier toch weg met drie nieuwe koffers vol met kleren en schoenen, dus heel druk maak ik me niet. Ik koop altijd bij als ik nieuw wil. Daar heb je een creditcard voor. Al snel heb ik alles uitgepakt en ik kleed me uit. Ik doe snel mijn bikini aan, gevolgd door mijn zomerjurkje en hakken. Ik pak mijn Samsung Galaxy SIIII en loop verder naar buiten. Naar het grote zwembad achter. Ik grijns als ik al een paar mensen zie. 'Hey people.' grijns ik en plof neer op een stoeltje.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ethan Samuel Johnson

    Luide stemmen kwamen van buiten. Het huis had ik nu wel gezien, dus besloot ik toe te geven aan mijn nieuwsgierigheid. Eenmaal buiten zag ik het reusachtige zwembad. Mijn mondhoeken krulde omhoog. Ik kon tenminste zwemmen. Pas daarna keek ik naar het groepje mensen.
    'Hallo, allemaal.' Ik grijns even naar ze en drink het laatste restje cola op. De lege fles gooi ik ergens neer in een hoek.
    'Waar is de drank?' Grijnzend kijk ik de mensen aan, draai me om en loop terug naar de keuken. Met vier flessen drank i mijn hand liep ik terug. Wijn, whiskey, bacardi en champagne. Het was het enige wat ik vond. Drie willekeurige mensen drukte ik een fles in hun hand. Zelf opende ik de champagne. 'Laat de bbq beginnen,' schreeuwde ik enthousiast en nam een grote slok champagne om hem door te geven aan een meisje naast me. Met een lach gooide ik mijn shirt op de grond, deed mij spijkerboek uit en dook in mijn boxer het water in. Een meisje keek me enkel aan, maar zei niks. Aangezien ik ni als enige met een saaie doos in het water lag, wenkte ik andere mensen om ook te komen. Lachend doo ik onder water en wachtte tot meer mensen het water in doken. Het was tenslotte heerlijke temperatuur en het hoorde bij het feestje. Vond ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne