• Jep ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn maar ik ga dit jaar naar mijn laatste jaar van de middelbare school.

    Dus nu was ik eens aan het denken; kan je zo een paar dingen opnoemen waarvan je denkt dat iedereen ze toch wel gedaan zou moeten hebben tijdens de middelbare school? - op of buiten school maakt niet echt uit-

    Ik vraag het maar gewoon omdat ik er zeker van wil zijn dat ik niet een of ander iets niet doe of niet heb gedaan uit onwetendheid.(krul)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    effort never betrays you

    Hardy schreef:
    (...)
    Nu snap ik het nog altijd niet, deden ze dat omdat ze geen examen wouden invullen?

    & 100 dagen hebben we wel dan kan ik wel met een waterpistool rondlopen maar ik durf dat niet op een gewone schooldag hoor ;d

    Examenstunt is gewoon omdat je klaar bent met school, dan ga je iets pranken in de school zelf of met leerlingen of whatever. Examen is dan al geweest. :'D

    Carlisle schreef:
    (...)Nou, ze hadden een barbeque en en een volleyball toernooi georganieerd bij kids city, even serieus
    Oh wait, die stunt ging niet eens meer door vanwege de weinige aanmeldingen HAHA

    Wait wat... :'D
    Hahaha, wat erg. Achja, het blijft een vage school. :')

    Draculea schreef:
    (...)
    Wait wat... :'D
    Hahaha, wat erg. Achja, het blijft een vage school. :')
    Ja, ze wilden het buiten school doen, omdat ze geen zin hadden in troep en rotzooi en viezigheid en shit..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    -vrijdag het eerste uur skippen
    -zoenen ergens op een feestje/festival/tijdens het uit gaan, met persoon die je net hebt leren kennen en nooit meer zult zien
    -Examen stunt
    -Snoep eten tijdens de les
    -ergens een keer een 10 en ergens een 1 voor halen


    Eig weet ik verder niks, denk dat dat ook persoonlijk ligt (:

    Een tip van wat he absoluut niet moet doen:
    -uitgebreid zoenen op de gang


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Zorgen dat je een fiets mee mag nemen in de school en dan rond gaan fietsen. Heb ik ook eens gedaan. De gezichten van mensen op het moment dat je langs hun klaslokaal fietst :')


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Zorgen dat je een fiets mee mag nemen in de school en dan rond gaan fietsen. Heb ik ook eens gedaan. De gezichten van mensen op het moment dat je langs hun klaslokaal fietst :')


    Dat lijkt mij er geweldig uitzien xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Een voedselgevecht -vlucht zo snel als je kan naar een veilige plek-
    Bitch-fight
    Examenstunt


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    De leiding overnemen van de leraren, met zoveel mogelijk leuke projecten meedoen, met een op afstand bestuurbaar autootje lessen terroriseren, 's avonds door een bijna lege school rennen... dat heb ik tot nu toe allemaal gedaan. Ik ga trouwens ook naar mijn laatste jaar ^^

    Door de school microfoon schreeuwen staat overigens nog op mijn lijstje van wat ik dit jaar ga doen :p

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 11:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Draculea schreef:
    (...)
    Ehm, tja van die standaard dingen, ik heb geen idee. :'D
    Ik kan me nog herinneren dat ze bij ons met waterpistolen door de school heen renden.


    That's all? Bij ons hadden ze allemaal legeruniformen aan en naaktpakken, gorillakostuums en toen werd er omgeroepen dat er een aanval kwam ofzo en toen werden we uit ons lokaal gehaald. Iedereen naar buiten en daar kwamen al die fucking examenleerlingen in militaireshizzle aangerend en toen moesten we naar het andere schoolgebouw (onze school bestaat uit 4 gebouwen) terwijl er gegooid werd met eieren, vla, rijst, bloem etc. etc. en op de binnenplaats was er zo'n opgeblazen loopbaan en ze hadden allemaal waterpistolen en binnen én buiten was er vette muziek chaos alles!! :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    That's all? Bij ons hadden ze allemaal legeruniformen aan en naaktpakken, gorillakostuums en toen werd er omgeroepen dat er een aanval kwam ofzo en toen werden we uit ons lokaal gehaald. Iedereen naar buiten en daar kwamen al die fucking examenleerlingen in militaireshizzle aangerend en toen moesten we naar het andere schoolgebouw (onze school bestaat uit 4 gebouwen) terwijl er gegooid werd met eieren, vla, rijst, bloem etc. etc. en op de binnenplaats was er zo'n opgeblazen loopbaan en ze hadden allemaal waterpistolen en binnen én buiten was er vette muziek chaos alles!! :'D


    Omg, that sounds awesome! Onze examenstunt was echt uber saai, vooral omdat het merendeel niet eens door had wat de exaenstunt was en we daar ook geen inspraak in hebben gehad.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    That's all? Bij ons hadden ze allemaal legeruniformen aan en naaktpakken, gorillakostuums en toen werd er omgeroepen dat er een aanval kwam ofzo en toen werden we uit ons lokaal gehaald. Iedereen naar buiten en daar kwamen al die fucking examenleerlingen in militaireshizzle aangerend en toen moesten we naar het andere schoolgebouw (onze school bestaat uit 4 gebouwen) terwijl er gegooid werd met eieren, vla, rijst, bloem etc. etc. en op de binnenplaats was er zo'n opgeblazen loopbaan en ze hadden allemaal waterpistolen en binnen én buiten was er vette muziek chaos alles!! :'D

    Neuh, dat was waarschijnlijk niet het enige, maar ik was die dag 'm al gauw gepeerd. :'D
    En aangezien ik zelf geen stunt heb kunnen doen heb ik dus ook geen ervaring verder.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    That's all? Bij ons hadden ze allemaal legeruniformen aan en naaktpakken, gorillakostuums en toen werd er omgeroepen dat er een aanval kwam ofzo en toen werden we uit ons lokaal gehaald. Iedereen naar buiten en daar kwamen al die fucking examenleerlingen in militaireshizzle aangerend en toen moesten we naar het andere schoolgebouw (onze school bestaat uit 4 gebouwen) terwijl er gegooid werd met eieren, vla, rijst, bloem etc. etc. en op de binnenplaats was er zo'n opgeblazen loopbaan en ze hadden allemaal waterpistolen en binnen én buiten was er vette muziek chaos alles!! :'D


    Damn, dat is veat! Bij ons werden de lokalen op slot gegooid door leraren zodat ze niet binnen konden komen - -


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sowieso een keer de les uitgestuurd worden.
    Maandag de eerste 2 uur skippen.
    Tja kolderdag, natuurlijk, zoals ik las denk ik dat jullie dat 100 dagen noemen?
    Schoolfeesten moet je geweest zijn.
    Het reisje voor de laatste jaars moet je mee.
    Dat zijn er een paar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Sowieso een keer de les uitgestuurd worden.
    Maandag de eerste 2 uur skippen.
    Tja kolderdag, natuurlijk, zoals ik las denk ik dat jullie dat 100 dagen noemen?
    Schoolfeesten moet je geweest zijn.
    Het reisje voor de laatste jaars moet je mee.
    Dat zijn er een paar.


    Wij hebben geen kolderdag en examenreis wordt jaar vervroegd. Dus ik kreeg de kans in de 5e op reis te gaan met 3e, 4e en 5e klassers. Blegh. Dat heb ik dus niet gedaan. Ook omdat het erg duur was in vergelijking met wat je kreeg :/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn hele examenstunt ging niet door. Stomme school. Gelukkig ga ik nu studeren.
    Ik zou zeggen, wees op tijd met je profielwerkstuk (als je dat moet maken).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."