• Jep ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn maar ik ga dit jaar naar mijn laatste jaar van de middelbare school.

    Dus nu was ik eens aan het denken; kan je zo een paar dingen opnoemen waarvan je denkt dat iedereen ze toch wel gedaan zou moeten hebben tijdens de middelbare school? - op of buiten school maakt niet echt uit-

    Ik vraag het maar gewoon omdat ik er zeker van wil zijn dat ik niet een of ander iets niet doe of niet heb gedaan uit onwetendheid.(krul)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    effort never betrays you

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Wij hebben geen kolderdag en examenreis wordt jaar vervroegd. Dus ik kreeg de kans in de 5e op reis te gaan met 3e, 4e en 5e klassers. Blegh. Dat heb ik dus niet gedaan. Ook omdat het erg duur was in vergelijking met wat je kreeg :/


    Mweh, dan kan ik het begrijpen. Wij hebben kolderdag ook rustiger gehouden als gepland, anders werd onze reis afgezegd. En ik zou het niet geloven moest het niet het jaar ervoor ook gebeurd zijn, haha!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bij ons op school hadden ze vorig jaar voor het galabal een spook op school laten rondlopen. Ze waren daar al sinds januari mee bezig om het echt griezelig te maken. Hadden ze op Facebook een account gemaakt voor dat spook met een enge foto die ze zelf hadden genomen in de kelders van onze school. Dat account ging iedere leerling dan toevoegen als vriend. Dus eerst was er daar al ophef rond van wie dat zou kunnen zijn en hingen er een paar maand later flyers op school met 'who is the phantom?'
    En dan op een dag kwam een man/vrouw met een anonymous masker en een zwarte cape de klas binnen. Echt om te gillen was dat. :p

    Misschien kan je ook zoiets proberen aan te praten aan je directie? Er kruipt enorm veel werk in, maar ik vond het enorm leuk om naar school te gaan en me af te vragen wat ze vandaag weer hadden gedaan voor het spook. :p


    Let the Night embrace you

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    That's all? Bij ons hadden ze allemaal legeruniformen aan en naaktpakken, gorillakostuums en toen werd er omgeroepen dat er een aanval kwam ofzo en toen werden we uit ons lokaal gehaald. Iedereen naar buiten en daar kwamen al die fucking examenleerlingen in militaireshizzle aangerend en toen moesten we naar het andere schoolgebouw (onze school bestaat uit 4 gebouwen) terwijl er gegooid werd met eieren, vla, rijst, bloem etc. etc. en op de binnenplaats was er zo'n opgeblazen loopbaan en ze hadden allemaal waterpistolen en binnen én buiten was er vette muziek chaos alles!! :'D

    Wij hebben dat ook op school, alleen dan zonder pakken. Ze gingen vorig jaar met azijn schieten en dat ruik ik nu nog op mijn schooltas. :') Helaas wordt het echt elk jaar minder, omdat we steeds minder mogen. Over vier jaar is het waarschijnlijk afgelast. :c

    Door de school microfoon schreeuwen staat overigens nog op mijn lijstje van wat ik dit jaar ga doen :p
    [ bericht gewijzigd door Rider op 13 aug 2013 - 11:43 ]

    Dit lijkt mij echt gaaf om te doen, haha!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De school in fietsen xd. Is bij ons eens gedaan haha.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ga ook mijn examenjaar in ^^
    Ik wil in ieder geval de examenstunt doen and that's it ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Draculea schreef:
    (...)
    Examenstunt is gewoon omdat je klaar bent met school, dan ga je iets pranken in de school zelf of met leerlingen of whatever. Examen is dan al geweest. :'D

    Bij ons is het vlak voor de examens juist...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Bij ons is het vlak voor de examens juist...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Door de school heen fietsen (cat) Heb ik gedaan toen ik van school veranderde.

    Valentino schreef:
    Sowieso een keer de les uitgestuurd worden.
    Maandag de eerste 2 uur skippen.
    Tja kolderdag, natuurlijk, zoals ik las denk ik dat jullie dat 100 dagen noemen?
    Schoolfeesten moet je geweest zijn.
    Het reisje voor de laatste jaars moet je mee.
    Dat zijn er een paar.

    wat ik me nu plots bedenk is dat ik dat echt nog nooit heb meegemaakt (krul)


    effort never betrays you

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Bij ons is het vlak voor de examens juist...

    ja dat is bij ons denk ik ook zo, dus we mogen wel degelijk het een en het ander doen, maar het heeft echt wel z'n grenzen ;3


    effort never betrays you

    ik heb zelf helaas nog nooit een examenstunt mogen doen maar de Havo leerlingen hadden het wel gedaan. ze hadden in alle lokalen de tafels en stoelen op elkaar gestapeld en alle posters omgedraaid. heel leuk allemaal maarja raad eens wie het op mochten ruimen.. ;n;


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Zorg dat je een examenstunt hebt. Wij mochten er geen dus toen heeft bijna iedereen zon tweeduizend stuiterballen over het schoolplein gegooid. Heel kinderachtig maar t was best grappig stiekem. Ow en koop een fotoboek dat is altijd leuk om terug te kijken.
    Verder tsja ik weet niet, ja gala moet je gewoon heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op GWP sociaal zijn met andere mensen in plaats van met je GIP bezig te zijn. Maar ik ben dan ook een sociale faal :Y)
    al vind ik het echt jammer dat ik niet met de rest van mijn klas ben gaan meefeesten toen we in Berlijn zaten :/


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.