• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    Maovesa
    Square
    Cherish
    Skinhead
    Everdeen
    Tragically
    Emrys
    Affluenza
    Johnlock
    Kelso
    Kairos
    Mundane
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL
    Robb
    Frodo
    Raccoon
    Yongguk
    ShadowNight
    BULLSHIPPER
    Cresseyde
    TheBadWolf

    Naamsveranderingen s.v.p doorgeven! (:

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van Maovesa
    The ghost of jealousy [AO3] van Maovesa
    Shattered Dreams • Derek Hale/Stiles Stilinski van Maovesa
    Sacrifice | Derek Hale/Stiles Stilinski Q versie AO3 versievan Maovesa
    Let's make a big mistake || Sterek van Maovesa en Tragically
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    We all got bruises [A3o versie], [Q versie] van Tragically.
    Silence is a girl's loudest cry van Tragically
    Beautiful Surprise [AO3 versie] [Q versie] (vervolg We all got Bruises) van Tragically
    Drunk on Love • Stiles Stilinski &nd Derek Hale van Yongguk

    Sterek fanart
    Derek Hale - Maovesa
    Stiles Stilinski - Maovesa
    Sexual Tension - Maovesa
    Ready to fight - Maovesa
    Saving - Maovesa
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Werewolf oven [1][2] - Square
    Van Cherish
    Sterek Love - StilesOBrien

    Sterek Gedichten.
    Sterek van Maovesa
    He is always there van Maovesa


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    Vorige topic's.
    Sterek fantopic 1
    Sterek fantopic 2
    Sterek fantopic 3
    Sterek fantopic 4
    Sterek fantopic 5



    (made by: MPepina).

    Warning
    Once bitten by a Sterek Alpha you'll die or you'll join us. When you're part of our pack, you can never escape.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:36 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Newt > Plenilunium


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Er komt een vierde seizoen guys! ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis







    Voor degene die het nog niet gezien hebben, klik.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OH MY GOD DIE WAKE UP NU WIL IK HET WETEN WAT ER IS! JEFF, DIT IS NIET LEUK! *gromt*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Interview met Dylan & Linden :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Teen Dad, [AO3-version], [Q-version].


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.



    thank you, tumblr!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mes topics.
    Ik ben weer helemaal bij met de serie, seizoen drie op twee avonden bekeken.

    Die scene waarin Scott en Stiles Jennifer voor zijn om Derek in te lichten over zijn vader, dat Jennifer de Darach is. Holy hell that hit me right in the feels. De blikken tussen Derek en Stiles. Stiles die Derek zowat smeekt net zijn ogen hun kant te kiezen. En die blik van begrip van Derek, omdat hij weet wat het is je ouders kwijt te raken. Tenminste dat las ik er in ookal stonden die twee zowat telkens een beetje op de achtergrond :').


    There should be a spoiler that serves as a subtopic for Ethanny. Ja ik noem het ship Ethanny want Dethan makes no sense. Why should it only have Danny's "D"? I know Ethan is a lot to handle maar ik vind dat Danny in die shipnaam serieus onderschat wordt.
    Ja, ik denk hier teveel over na. Maar die twee zijn gewoon AQSDFGHJKL!!!

    Also, ik ship Isaac. Met veel mensen (lees: met Derek -so sue me okay :')-, met Scott, met Allison en met Cora. He's so cute.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Mes topics.
    Ik ben weer helemaal bij met de serie, seizoen drie op twee avonden bekeken.
    Die scene waarin Scott en Stiles Jennifer voor zijn om Derek in te lichten over zijn vader, dat Jennifer de Darach is. Holy hell that hit me right in the feels. De blikken tussen Derek en Stiles. Stiles die Derek zowat smeekt net zijn ogen hun kant te kiezen. En die blik van begrip van Derek, omdat hij weet wat het is je ouders kwijt te raken. Tenminste dat las ik er in ookal stonden die twee zowat telkens een beetje op de achtergrond :').


    There should be a spoiler that serves as a subtopic for Ethanny. Ja ik noem het ship Ethanny want Dethan makes no sense. Why should it only have Danny's "D"? I know Ethan is a lot to handle maar ik vind dat Danny in die shipnaam serieus onderschat wordt.
    Ja, ik denk hier teveel over na. Maar die twee zijn gewoon AQSDFGHJKL!!!

    Also, ik ship Isaac. Met veel mensen (lees: met Derek -so sue me okay :')-, met Scott, met Allison en met Cora. He's so cute.

    Jij shipt Isaac ook al? :'D
    Ach, ik denk dat ik de vreemdste ship van alle aanwezigen in dit topic win :Y) Steter, hell yeah to Steter


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    (...)
    Jij shipt Isaac ook al? :'D
    Ach, ik denk dat ik de vreemdste ship van alle aanwezigen in dit topic win :Y) Steter, hell yeah to Steter


    Steter = Stiles & Peter?

    Ieder zijn ding, maar voor mij:



    De enige reden waarom ik Peter Stiles zou zien aantrekken is om iets gedaan te krijgen van Derek :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Steter = Stiles & Peter?

    Ieder zijn ding, maar voor mij:



    De enige reden waarom ik Peter Stiles zou zien aantrekken is om iets gedaan te krijgen van Derek :p

    Stiles en Peter indeed :'D Ik zei ook niet voor niets de vreemdste ship (cat)
    En er zijn veel verschillende verhaallijnen, zoals mates, maar inderdaad ook om dingen gedaan te krijgen en dan toch verliefd worden :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    *springt hyper op en neer* COLTON KOMT BIJ EMA'S! (hij is er nog niet geweest, het is net pas begonnen) I'M EXCITED!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Colton probeerde Nederlands te spreken! OH MY GOD!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium > Newt


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis