• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    Maovesa
    Square
    Cherish
    Skinhead
    Everdeen
    Tragically
    Emrys
    Affluenza
    Johnlock
    Kelso
    Kairos
    Mundane
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL
    Robb
    Frodo
    Raccoon
    Yongguk
    ShadowNight
    BULLSHIPPER
    Cresseyde
    TheBadWolf

    Naamsveranderingen s.v.p doorgeven! (:

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van Maovesa
    The ghost of jealousy [AO3] van Maovesa
    Shattered Dreams • Derek Hale/Stiles Stilinski van Maovesa
    Sacrifice | Derek Hale/Stiles Stilinski Q versie AO3 versievan Maovesa
    Let's make a big mistake || Sterek van Maovesa en Tragically
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    We all got bruises [A3o versie], [Q versie] van Tragically.
    Silence is a girl's loudest cry van Tragically
    Beautiful Surprise [AO3 versie] [Q versie] (vervolg We all got Bruises) van Tragically
    Drunk on Love • Stiles Stilinski &nd Derek Hale van Yongguk

    Sterek fanart
    Derek Hale - Maovesa
    Stiles Stilinski - Maovesa
    Sexual Tension - Maovesa
    Ready to fight - Maovesa
    Saving - Maovesa
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Werewolf oven [1][2] - Square
    Van Cherish
    Sterek Love - StilesOBrien

    Sterek Gedichten.
    Sterek van Maovesa
    He is always there van Maovesa


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    Vorige topic's.
    Sterek fantopic 1
    Sterek fantopic 2
    Sterek fantopic 3
    Sterek fantopic 4
    Sterek fantopic 5



    (made by: MPepina).

    Warning
    Once bitten by a Sterek Alpha you'll die or you'll join us. When you're part of our pack, you can never escape.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:36 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Snowmn > Peredhil


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Peredhil > Linger
    Ik ben benieuwd naar de aflevering van vanavond ^^ Ik heb wat foto's gezien waarop het lijkt alsof Derek de baseball bat van Stiles vast heeft :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Linger > Maheegan
    Zo jammer dat 3B zo weinig Sterek scenes had D: Maar dat einde :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha, je spamt het topic een beetje met je naamwisselingen, Kim. :'D

    En ja, er zat heel weinig Sterek in 3B, maar in 3A zat ook al niet echt veel. Dat is behoorlijk teleurstellend, want het is niet zo dat Jeff en de andere schrijvers zich er niet van bewust zijn dat fans hen samen juist geweldig vinden. >< Of je het nou als ship ziet of niet, die twee personages zorgen samen gewoon voor interessante scènes.

    En ja, er zaten twee stukjes in de finale met Derek en Stiles samen, maar in de ene was het Nogitsune!Stiles en in de andere een droom. Dat laatste kan op erg interessante manieren worden uitgelegd, dat zal ik toegeven (Derek droomt over Stiles in de kleedkamer, ghehe :Y)), maar ik vind het toch allebei nogal flauwe excuses, want niets hiervan was eigenlijk "echt" Stiles en Derek. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daar geef ik je helemaal gelijk in Inge. Ik had ook al ergens op Tumblr gelezen dat Jeff ooit spijt zou krijgen dat ze niks met Sterek deden. Het is tenslotte Sterek die de show echt bekend maakte. Ik had het niet gekend als ik niet een Sterek verhaal bij jou vond, Inge. En ook dat ze ons dan op Facebook laten kiezen tussen Stydia en Stalia :'D Iemand had een hele reactie dat ze geen van beide wilden, maar therapie voor Stiles en de rest van de personages :'D Stiles was net bezeten en ze waren allemaal net Allison kwijt die voor hun ogen stierf. Kom op, dan wil je toch therapie en niet een nieuwe relatie :'D En mensen op Tumblr wilden uitleg hoe het kon dat Malia op de Middelbare School zit als iemand die verscheidene jaren leefde als een coyotte en dus niks geleerd heeft en dus eigenlijk nog de hersens van een kind hoort te hebben qua niveau... Waar ik het allemaal mee eens ben ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maheegan schreef:
    Daar geef ik je helemaal gelijk in Inge. Ik had ook al ergens op Tumblr gelezen dat Jeff ooit spijt zou krijgen dat ze niks met Sterek deden. Het is tenslotte Sterek die de show echt bekend maakte. Ik had het niet gekend als ik niet een Sterek verhaal bij jou vond, Inge. En ook dat ze ons dan op Facebook laten kiezen tussen Stydia en Stalia :'D Iemand had een hele reactie dat ze geen van beide wilden, maar therapie voor Stiles en de rest van de personages :'D Stiles was net bezeten en ze waren allemaal net Allison kwijt die voor hun ogen stierf. Kom op, dan wil je toch therapie en niet een nieuwe relatie :'D En mensen op Tumblr wilden uitleg hoe het kon dat Malia op de Middelbare School zit als iemand die verscheidene jaren leefde als een coyotte en dus niks geleerd heeft en dus eigenlijk nog de hersens van een kind hoort te hebben qua niveau... Waar ik het allemaal mee eens ben ^^


    Jep, inderdaad, alles wat jij zegt.
    In iedere serie heb je ook gewoon bepaalde personages die een soort klik met elkaar hebben en die het verhaal interessant maken als je ze bij elkaar gooit. Voor Teen Wolf zijn Stiles en Derek zo'n koppel - dat hoeft niet eens op een shippy manier gezien te worden, want zelfs als ze elkaar tegenwerken is het gewoon heel interessant om naar hun interacties te kijken. Het is echt oneindig jammer dat daar zo weinig aandacht aan is besteed in seizoen drie, dus ik hoop dat dat in seizoen vier weer meer wordt, want
    nu Allison dood is, is er sowieso al een belangrijke reden dat ik de serie nog echt interessant vond weg. :x
    En wat jij zegt over die poll over Stiles' liefdesinteresse was echt precies hetzelfde als wat ik dacht toen ik dat voor het eerst hoorde. Sterek zou leuk zijn, maar dat hoeft niet eens per se van mij. Het enige waar ik echt om zou willen vragen is dat ze er geen ongeloofwaardige, overhaaste liefdessubplots inschrijven voor Stiles, en God beware, alsjeblieft geen liefdesdriehoek. Dat ze eerst zo verschrikkelijk overduidelijk hintten naar Stiles als mogelijk biseksueel ("You like boys too?" "Yes. Do you?" *veelbetekenende stilte*) en nu opeens doen alsof fans die denken dat Stiles misschien ook op jongens zou kunnen vallen de hele serie op een eigen, vreemde manier uitleggen is al erg genoeg, maar als er echt een liefdesdriehoek met twee meisjes komt zal ik op zoek moeten gaan naar iets om mee te gooien. Meh. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Jep, inderdaad, alles wat jij zegt.
    In iedere serie heb je ook gewoon bepaalde personages die een soort klik met elkaar hebben en die het verhaal interessant maken als je ze bij elkaar gooit. Voor Teen Wolf zijn Stiles en Derek zo'n koppel - dat hoeft niet eens op een shippy manier gezien te worden, want zelfs als ze elkaar tegenwerken is het gewoon heel interessant om naar hun interacties te kijken. Het is echt oneindig jammer dat daar zo weinig aandacht aan is besteed in seizoen drie, dus ik hoop dat dat in seizoen vier weer meer wordt, want
    nu Allison dood is, is er sowieso al een belangrijke reden dat ik de serie nog echt interessant vond weg. :x
    En wat jij zegt over die poll over Stiles' liefdesinteresse was echt precies hetzelfde als wat ik dacht toen ik dat voor het eerst hoorde. Sterek zou leuk zijn, maar dat hoeft niet eens per se van mij. Het enige waar ik echt om zou willen vragen is dat ze er geen ongeloofwaardige, overhaaste liefdessubplots inschrijven voor Stiles, en God beware, alsjeblieft geen liefdesdriehoek. Dat ze eerst zo verschrikkelijk overduidelijk hintten naar Stiles als mogelijk biseksueel ("You like boys too?" "Yes. Do you?" *veelbetekenende stilte*) en nu opeens doen alsof fans die denken dat Stiles misschien ook op jongens zou kunnen vallen de hele serie op een eigen, vreemde manier uitleggen is al erg genoeg, maar als er echt een liefdesdriehoek met twee meisjes komt zal ik op zoek moeten gaan naar iets om mee te gooien. Meh. ><

    Dan gooi ik met je mee :Y)
    Nou was het wel Crystals eigen beslissing om weg te gaan en te sterven, dat wilde ze zelf, ook al vond ze het zelf heel erg. Maar het is wel erg jammer en het zal de show minder interessant maken. Ze moeten ook Kira niet de nieuwe Allison maken. Ugh. Die scene al dat ze met die boog van Allison stond en Allison met een zwaard of zo. Dat vond ik zo onlogisch. Wat moet Kira met een boog dat Allisons sterkste punt is?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    just a bit of sterek making out, you're welcome ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    That gif is awesome :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HET IS BIJNA JUNI! Weer bijna Teen Wolf! En hopelijk meer Sterek scenes *staart Jeff aan*
    Maheegan > Coulson


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sorry, ik heb dit topic een beetje verwaarloosd. Binnenkort zal ik alles aanpassen, als ik wat meer tijd heb.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh My... Dat ik dit gemist heb! Zet me maar op de lijst!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Welkom Cresseyde ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben hier weer eens veel te lang niet meer geweest. Faelan is ondertussen na veel wissels Mascot geworden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    Ik ben hier weer eens veel te lang niet meer geweest. Faelan is ondertussen na veel wissels Mascot geworden

    JOUW PLAATJE IS BUCKY! BUUUUUUUUUUUUUUUCKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    En welkom terug :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis