• Ik ben bij mijn opa en oma in almere op bezoek. En morgen zouden we wat willen doen.
    Maar ik ben hier niet zo bekend. En mijn opa komt alleen maar met oudbollige dingen aan. Dus raden jullie iets aan?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Bezoek de verlaten zombiestad, Lelystad! Slechts 15-30 minuten van Almere vandaan. :Y)
    Lol. Sorry, ik heb geen idee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik woon in Almere:Y) Ik denk de kemphaan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik las Uiltjes :'D
    Shoppen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Ik las Uiltjes :'D
    Shoppen ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Shoppen in Almere stad bedoelen jullie? Daar heb je ook bijna alleen maar etenstentjes en standaar winkeltjes. Primark staat daar ook.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Shoppen in Almere stad bedoelen jullie? Daar heb je ook bijna alleen maar etenstentjes en standaar winkeltjes. Primark staat daar ook.

    Ik heb geshopt in Almere zo ver ik weet tijdens een weekendje weg... Maar er waren inderdaad veel etenstentjes :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Shoppen kan ik ook thuis.
    En Primark? Daar ga ik van ze lang zal ze leven niet heen, wat een klerewinkel. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik was aan het googlen voor je en dan krijg ik dingen van "30 tot 45 km vanaf Almere". Zo kwam ik er gelijk achter dat er in mijn woonplaats een schildpaddencentrum is :'D
    Het beste wat ik kan vinden is Stadslandgoed De Kemphaan


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Ik was aan het googlen voor je en dan krijg ik dingen van "30 tot 45 km vanaf Almere". Zo kwam ik er gelijk achter dat er in mijn woonplaats een schildpaddencentrum is :'D
    Het beste wat ik kan vinden is Stadslandgoed De Kemphaan
    Had ik ook al gezegd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Had ik ook al gezegd.

    I noticed :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    I noticed :'D

    Schaam je diep dat je het ook hebt genoemd. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Schaam je diep dat je het ook hebt genoemd. (cat)
    Lol. Problemen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Schaam je diep dat je het ook hebt genoemd. (cat)

    :$


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hé, mijn broer is net verhuisd naar Almere-haven. De Haven ziet er erg mooi uit als het mooi weer is en ze hebben een pannenkoekenboot.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Hé, mijn broer is net verhuisd naar Almere-haven. De Haven ziet er erg mooi uit als het mooi weer is en ze hebben een pannenkoekenboot.
    Ik woon daar dichtbij:] Ik woon niet zo ver weg van de albert heijn daarzo :]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 15:04 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,