• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 6000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag en één rust-dag in de week. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.



    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Exit (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    27K

    - Davies (Fluisteringen)
    34K

    - Delancy
    20K

    - Sande (Bruised)
    78K

    - Merrow (Strijd om Cidonya & Daybreak Revelation)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Insurgent (White feathers)
    143K

    - Whitmore
    108K

    - Katl1
    163K

    - Trenzalore
    7K

    - Morticia (Pieces of time)
    42K

    - Phantasticae (Nevels)
    120K

    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Odysseus
    30K

    - Lootus(Prima Ballerina)
    68K

    - SweetNiallx (Live when you're broken - 1D Zayn Malik)
    - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    - Mugen (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Heavenly Hell & Hellish Heaven)
    12K

    - Requille (As we all spill blood)
    12K

    - Castellan
    42K

    - Mirik
    6K

    - Pom (Levensruil)
    6K

    - Assassin (The wet alley cat)
    - Jinora (Dangerous Salvation - Twilight)
    6K

    - Evigilavi (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Huoriel (Time escapes me - Louis Tomlinson + The killing machine - TWD)
    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos)
    66K

    - xMissMarije
    54K

    - Wolfheart (I hate you, but I love you......]I hate you, but i love you.
    - Beaton (Ophelia)
    12K

    - xAlways (The lost brother - One direction)
    6K

    - LacieChan
    30K

    - KittyChan
    - Melieke
    - Irvine (Hotel Atkinson)
    12K

    - Maberu (Killing love // Liam James Payne)
    12K

    - Silverton (New ancient warriors)
    - WildSprinkle (Written On The Walls)
    - Niniel (De Kinderen Van Severus Sneep + Layla en Sneep)
    - Moams
    - Dooddoenervo (The battle of Hogwarts//perciver)
    - Gubleraholic (The Perfect Men)
    - Emotions
    - Scribe (Rhan - Niet alles is wat het lijkt..)
    - Chocolata (Silence or Death)
    - Haphazard (Dance of The Death)

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 3000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de week krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2
    Inspiratie voor bij het schrijven

    Ons off-topic


    Word-wars:
    Je kiest helemaal zelf op welk uur of welke dag je een word-war wil houden. Hierbij moet je wel rekening houden met degenen die mee willen doen.
    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:

    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven


    Periodes
    - 29-07-13 t/m 11-08-13
    - 12-08-13 t/m 25-08-13
    - 26-08-13 t/m 08-09-13
    - 09-09-13 t/m 22-09-13
    - 23-09-13 t/m 06-10-13
    - 07-09-13 t/m 20-10-13 Huidige
    - 21-10-13 t/m 03-11-13
    - 04-11-13 t/m 17-11-13
    - 18-11-13 t/m 01-12-13
    - 02-12-13 t/m 15-12-13
    - 16-12-13 t/m 29-12-13

    Huidige periode al gehaald.
    *
    *
    *
    *
    *


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:43 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    dayxdreamer schreef:
    hey Q-writers

    Ik zoek lieve proeflezers die een verhaal van mij willen proeflezen (wat zouden proeflezers anders doen? ;) ) Het staat niet op Quizlet, omdat het voor een wedstrijd is en dan mag ik het natuurlijk niet op voorhand op het internet zetten
    Het verhaal telt ongeveer 12 000 woorden, dat zijn 20 pagina's op word.

    Hier is een korte introductie

    Gadeck is ter dood veroordeeld, maar in plaats van zich in zijn lot te schikken, ontsnapt hij. Als prinses Charlotte hem daarbij zowat in de armen loopt, gijzelt hij haar. Hij besluit om haar mee te nemen naar zijn leider Arnulf, maar voor het zover is, vindt hij de zwaargewonde Walter.

    Het zou leuk zijn als je het tegen 30 september gelezen kan hebben en van commentaar hebt voorzien. (Hoe meer ik nu hoor, hoe minder ik van de jury krijg en hoe betere punten ik krijg ;) )

    Als je interesse hebt laat het hier dan weten of stuur me een pb'tje :p


    Lijkt me awesome. I'd love to!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    dayxdreamer schreef:
    hey Q-writers

    Ik zoek lieve proeflezers die een verhaal van mij willen proeflezen (wat zouden proeflezers anders doen? ;) ) Het staat niet op Quizlet, omdat het voor een wedstrijd is en dan mag ik het natuurlijk niet op voorhand op het internet zetten
    Het verhaal telt ongeveer 12 000 woorden, dat zijn 20 pagina's op word.

    Hier is een korte introductie

    Gadeck is ter dood veroordeeld, maar in plaats van zich in zijn lot te schikken, ontsnapt hij. Als prinses Charlotte hem daarbij zowat in de armen loopt, gijzelt hij haar. Hij besluit om haar mee te nemen naar zijn leider Arnulf, maar voor het zover is, vindt hij de zwaargewonde Walter.

    Het zou leuk zijn als je het tegen 30 september gelezen kan hebben en van commentaar hebt voorzien. (Hoe meer ik nu hoor, hoe minder ik van de jury krijg en hoe betere punten ik krijg ;) )

    Als je interesse hebt laat het hier dan weten of stuur me een pb'tje :p


    Ik heb nu toch niks te doen, dus je kan het me gerust opsturen.
    Waar wil je dat ik op let?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Alphadi is Delancy geworden.


    •*• Lululu •*•

    Ik zoek nog een naam voor een boer.
    Zijn vrouw heet Wina en zijn zonen Gadeck en Ranon.
    Iemand inspiratie?


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Anthony, Arnon, Gijs, Bertus, Marnix,

    Geen idee...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ah damn, ik wou dat de nieuwe periode gisteren begon in plaats van vorige week, want nu m'n vriend weer zonder werk zit ben ik vaak te afgeleid om te schrijven, bovendien hou ik er niet van om te schrijven als iedereen om me heen zit, ook al zit ik met mijn laptop in mijn eigen wereld. xd
    En nu is ie even weg, heb ik even 1000 woorden geschreven uit het niets, ugh.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik wil echt schrijven, maar weet niet waaraan of wat. D;


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    oeps, gister helemaal vergeten te schrijven. :/


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    6K gehaald deze periode.

    En eindelijk, eindelijk heb ik ook weer eens 6K kunnen halen. Jemig, volgens mij was de laatste keer dat ik het haalde nog voor de zomervakantie!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik kan de 6K niet halen deze periode, balen...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gehaald :D


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    6K is binnen :D:D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Mmm, misschien moet ik eens een update doorgeven. Ik heb zoveel geschreven de afgelopen tijd, dat ik helemaal vergeten ben het bij te houden. Ik vroeg me af of je woorden ook meetellen als je een storie níét op Q plaatst, want ik dacht van wel, maar daar was ik niet helemaal zeker over.

    Elusive heb ik tijdelijk van Quizlet afgehaald, dus deze storie is inactief. Verder zit ik op een totaal van 120 000 woorden, dus zo'n 120 K. Dit is nog exclusief mijn enorme berg aantekeningen, maar dat ga ik niet meetellen haha, dan blijf je bezig.

    Verder wil ik nog even zeggen dat ik deze topic gemist heb ;')


    Chasing goals.

    Phantasticae schreef:
    Mmm, misschien moet ik eens een update doorgeven. Ik heb zoveel geschreven de afgelopen tijd, dat ik helemaal vergeten ben het bij te houden. Ik vroeg me af of je woorden ook meetellen als je een storie níét op Q plaatst, want ik dacht van wel, maar daar was ik niet helemaal zeker over.

    Elusive heb ik tijdelijk van Quizlet afgehaald, dus deze storie is inactief. Verder zit ik op een totaal van 120 000 woorden, dus zo'n 120 K. Dit is nog exclusief mijn enorme berg aantekeningen, maar dat ga ik niet meetellen haha, dan blijf je bezig.

    Verder wil ik nog even zeggen dat ik deze topic gemist heb ;')


    Aangepast ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.