• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 6000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag en één rust-dag in de week. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.



    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Exit (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    27K

    - Davies (Fluisteringen)
    34K

    - Delancy
    20K

    - Sande (Bruised)
    78K

    - Merrow (Strijd om Cidonya & Daybreak Revelation)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Insurgent (White feathers)
    143K

    - Whitmore
    108K

    - Katl1
    163K

    - Trenzalore
    7K

    - Morticia (Pieces of time)
    42K

    - Phantasticae (Nevels)
    120K

    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Odysseus
    30K

    - Lootus(Prima Ballerina)
    68K

    - SweetNiallx (Live when you're broken - 1D Zayn Malik)
    - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    - Mugen (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Heavenly Hell & Hellish Heaven)
    12K

    - Requille (As we all spill blood)
    12K

    - Castellan
    42K

    - Mirik
    6K

    - Pom (Levensruil)
    6K

    - Assassin (The wet alley cat)
    - Jinora (Dangerous Salvation - Twilight)
    6K

    - Evigilavi (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Huoriel (Time escapes me - Louis Tomlinson + The killing machine - TWD)
    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos)
    66K

    - xMissMarije
    54K

    - Wolfheart (I hate you, but I love you......]I hate you, but i love you.
    - Beaton (Ophelia)
    12K

    - xAlways (The lost brother - One direction)
    6K

    - LacieChan
    30K

    - KittyChan
    - Melieke
    - Irvine (Hotel Atkinson)
    12K

    - Maberu (Killing love // Liam James Payne)
    12K

    - Silverton (New ancient warriors)
    - WildSprinkle (Written On The Walls)
    - Niniel (De Kinderen Van Severus Sneep + Layla en Sneep)
    - Moams
    - Dooddoenervo (The battle of Hogwarts//perciver)
    - Gubleraholic (The Perfect Men)
    - Emotions
    - Scribe (Rhan - Niet alles is wat het lijkt..)
    - Chocolata (Silence or Death)
    - Haphazard (Dance of The Death)

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 3000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de week krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2
    Inspiratie voor bij het schrijven

    Ons off-topic


    Word-wars:
    Je kiest helemaal zelf op welk uur of welke dag je een word-war wil houden. Hierbij moet je wel rekening houden met degenen die mee willen doen.
    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:

    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven


    Periodes
    - 29-07-13 t/m 11-08-13
    - 12-08-13 t/m 25-08-13
    - 26-08-13 t/m 08-09-13
    - 09-09-13 t/m 22-09-13
    - 23-09-13 t/m 06-10-13
    - 07-09-13 t/m 20-10-13 Huidige
    - 21-10-13 t/m 03-11-13
    - 04-11-13 t/m 17-11-13
    - 18-11-13 t/m 01-12-13
    - 02-12-13 t/m 15-12-13
    - 16-12-13 t/m 29-12-13

    Huidige periode al gehaald.
    *
    *
    *
    *
    *


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:43 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    nog ca 700 en dan ben ik weer bij. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb trouwens de 6K gehaald, ik kon het een paar dagen geleden niet zeggen want ik had geen laptop.


    Take risks and conquer your fears.

    Blah, hier ga ik maar ook weer wat doen! Ik moet echt weer wat meer gaan schrijven nu ik aan drie verhalen werk :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    T probleem bij mij is dat ik de meeste verhalen begin op papier en ze dan ook uit wil schrijven op papier


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ohja, bij mij mag er weer 6K bij. c:
    Macabre > Beaton

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vergat mijn naamswijziging al door te geven :O
    Astin --> Kizuna


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oeh, ik heb net bijna 800 woorden achter elkaar geschreven, misschien kan ik nog bijlopen als ik opschiet. c: c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ik loop weer bij trouwens.
    En heb mijn verhaal hier op Q gezet:
    Dit is hem. Klik! Dit is trouwens een tijdelijke titel tot dat ik een beter weet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    ik loop weer bij trouwens.
    En heb mijn verhaal hier op Q gezet:
    Dit is hem. Klik! Dit is trouwens een tijdelijke titel tot dat ik een beter weet.


    Hij staat erbij ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Capitolium is Mirik geworden c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    *Wandelt dit topic binnen en voelt zich raar.*
    Euhm, hoe doe je eigenlijk mee? Ik snap het niet zo goed, maar bon. Ik zou heel graag mee willen doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    *Wandelt dit topic binnen en voelt zich raar.*
    Euhm, hoe doe je eigenlijk mee? Ik snap het niet zo goed, maar bon. Ik zou heel graag mee willen doen.


    Je kunt vrijblijvend mee doen :) ik zal je zo op de lijst zetten ^_^ als je wilt, kan ik een story bij je naam zetten, maar dat moet je zelf weten ;)

    Het doel is om elke twee weken 6000 (6K) woorden te schrijven. Heb je deze gehaald, schrijf ik (of normaal Frodo, vanaf volgend topic weer) deze bij je naam. Heb je deze niet gehaald, is dat niet erg. Heb je deze gehaald, meld je dat even in dit topic :) stel je hebt nou 10.000 woorden geschreven in die twee weken, dan worden alsnog 6K bij je aantal woorden opgeteld.

    Word-wars: Ik denk dat de naam het al zeg, maar deze uurtjes zijn eigenlijk wedstrijden waarin je probeert zoveel mogelijk te schrijven. De uurtjes worden over het algemeen onderling in het topic afgesproken, als men zin heeft in een word-war.

    Ben ik nog iets vergeten?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kizuna schreef:
    (...)

    Je kunt vrijblijvend mee doen :) ik zal je zo op de lijst zetten ^_^ als je wilt, kan ik een story bij je naam zetten, maar dat moet je zelf weten ;)

    Het doel is om elke twee weken 6000 (6K) woorden te schrijven. Heb je deze gehaald, schrijf ik (of normaal Frodo, vanaf volgend topic weer) deze bij je naam. Heb je deze niet gehaald, is dat niet erg. Heb je deze gehaald, meld je dat even in dit topic :) stel je hebt nou 10.000 woorden geschreven in die twee weken, dan worden alsnog 6K bij je aantal woorden opgeteld.

    Word-wars: Ik denk dat de naam het al zeg, maar deze uurtjes zijn eigenlijk wedstrijden waarin je probeert zoveel mogelijk te schrijven. De uurtjes worden over het algemeen onderling in het topic afgesproken, als men zin heeft in een word-war.

    Ben ik nog iets vergeten?

    Ah, bedankt. Ja, ik zou graag mee willen doen met mijn nieuwe story Silence or Death (SoD), kan dat? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ah, bedankt. Ja, ik zou graag mee willen doen met mijn nieuwe story Silence or Death (SoD), kan dat? ^^


    Jazeker kan dat :)
    Alles wat je aan verhalen schrijft, kun je meetellen in je 6K woorden ^_^ zolang het om verhalen gaat :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aftersun --> Sande


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”