• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Slaaptijd, de mazzel.

    Omg, thát was epic:9~. Holy cow, vier uur bijna.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 3:44 ]


    The odds are néver in our favor.

    Slapeloze nachten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Waarom ben ik wakker .__. Achja. Vandaag naar het meertje en al gaat het hoogst waarschijnlijk regenen, see if I care, jij bent er :3.


    i put the fun in funeral

    Ik wil terug mijn bed innn D: Waarom had ik dit ook alweer afgesproken.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik wil gordijnen voor mijn raam :|


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik weet gewoon niet meer hoe ik me moet voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zo. :Y)

    Draculea schreef:
    (...)
    Nice. Origin is fijn, ik kreeg BF3 een tijd geleden gewoon gratis.
    Heb wel spijt van een aankoop van Simcity tho. Wat een kutspel. :\

    SimCity is leuk! Nostalgie. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    SimCity is leuk! Nostalgie. *.*

    De nieuwste was echt irritant, met die vorige had ik nooit problemen. Maar bij deze was het echt bugs all over the place, dodelijk irritant. Plus het koste me 60 freaking euro. :')

    Draculea schreef:
    (...)
    De nieuwste was echt irritant, met die vorige had ik nooit problemen. Maar bij deze was het echt bugs all over the place, dodelijk irritant. Plus het koste me 60 freaking euro. :')

    Hm, heb mijn broer nog nergens over gehoord. Sucks, joh. :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pff... Schiet op!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Hm, heb mijn broer nog nergens over gehoord. Sucks, joh. :/

    Nja het was vooral in het begin zo. Er waren ook heel veel klachten over, EA kreeg dus wel de volle laag, en daardoor deelden ze gratis andere games uit zodat we stil zouden blijven. (cat)

    Ik ben de rampspoed nabij wanneer ik High School Musical - achter elkaar - ga kijken - maar ja, ik krijg er wel veel geld voor elke dag om op het huis, de hond, de katten etc. te passen terwijl zij zus' kamer verbouwen, inrichten, opknappen etc. Ik baal ervan dat ik niet kan helpen - zus gaat het huis uit en ik wil een bijdrage leveren aan de plek waar ik ga logeren zodat ik d'r niet te erg ga missen. x] Nee, die reden is egoïstisch, Myke, maar ja, oké. Niet zeiken; pap en mam hebben drie weken in Zwitserland alle aandacht aan jou gegeven toen zus' thuis in Nederland was en werkte. Je komt niets tekort. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 10:50 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draculea schreef:
    (...)
    Nja het was vooral in het begin zo. Er waren ook heel veel klachten over, EA kreeg dus wel de volle laag, en daardoor deelden ze gratis andere games uit zodat we stil zouden blijven. (cat)

    Hé, daar heb ik hem dan wel over gehoord. x) Maar, goed. Het zou gewoon goed moeten werken.


    "I shut my eyes in order to see.'