• Ik heb al een tijdje een Ipod en nu wil ik er graag een docking station voor kopen. Omdat ik er niet echt veel ervaring mee heb wil ik toch wel eens weten wat jullie ervaringen met docking stations zijn en welk merk jullie aanbevelen.
    Mijn maximum prijs is 250 euro. Kun je daar degelijk materiaal voor krijgen of zal ik nog even moeten wachten dan?

    bedankt voor jullie hulp :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik had al een dock voor 40 euro.. Dus 250 euro zal wel genoeg zijn.

    Je kunt ook gewoon naar de Saturn/Media Markt gaan en het daar vragen. Die weten veel beter dan Quizletters :') En dan kun je meteen alle docking stations zien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm. Ja ik heb er hier thuis een van bose, maar daar heb ik veeeeeel meer voor betaald.
    Maar ik zou zeggen: ga even naar de Mediamarkt/Saturn en vraag het daar?


    To infinity and beyond •

    Hebben ze vast wel een keer een consumenten test over gehad.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je kan er een maken van 3 rollen wc papier:W
    Nee maar volgens mij heb je wel een aantal goedkope oplossingen bij de Mediamarkt enzo, die liggen vaak rond de €20 alleen ze zijn niet officieel :')


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Pff, zoveel geld heb je daar niet voor nodig. :'D
    Ga naar de winkel. :Y)

    Ik had er eentje van de aldi en die vond ik niet zo heel fijn. Die was 50 euro.
    Ga naar de winkel en test ze zelf wat uit. (:


    Let the Night embrace you

    Haha ik mag het van mijn vader niet in de media markt halen :') vraag me niet warom.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque