• Hi!
    Ik heb al een tijdje een verhaallijn in mijn hoofd en ik wil weten of hij origineel is en of je hem zou gaan lezen! Hier komt hij kort samengevat:

    Kylie werkt bij de CSI en dan moet ze werken voor een zaak. Een van de leden van One Direction heeft een fan vermoord, maar ze weten niet wie het heeft gedaan en waarom het is gedaan. Dat wordt dan uitgezocht en natuurlijk wordt je misleid.

    Wil je asjeblieft een reactie achterlaten of je hem zou gaan lezen en of hij orgineel is! Dank je wel! :)
    (Hidden Secret)
    xx

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 14:20 ]


    Real bands save fans, real fans save bands.

    het is zeker een orgineel idee en ik ga echt wel ff een stukje lezen

    Ik neem wel even een kijken, het is wel origineel in ieder geval. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je kunt het beter omdraaien en het zo maken dat een van de leden van 1D vermoord is door een fan. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Oh maar dat is best awesome als je dat vet uitwerkt. Dan kan je personage in zo'n heerlijk vies mediacircus terecht komen waarbij je je afvraagt of de media nu de politie achterna zit of andersom. Tis namelijk in het verleden wel gebeurd dat politie/recherche gewoon de publieke opinie volgen om zichzelf de hemel in te prijzen, hoe walgelijk 't ook mag zijn.
    Good idea!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Liesmith schreef:
    Je kunt het beter omdraaien en het zo maken dat een van de leden van 1D vermoord is door een fan. (krul)

    Of hater. *evil grin*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draculea schreef:
    Joah, wel origineel. Maargoed, ik lees geen 1D sorry.

    Origineel en leuk als het goed geschreven is. Maar ik ben niet zo van de 1D verhalen.


    "Everything will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end."