• ik heb twee verhalen, ik heb deze helemaal in mijn hoofd zitten en dan vooral het plot. Alleen het uitwerken van het verhaal wilt me dan weer net niet lukken.
    Nu ben ik dus opzoek naar een co-writer met al wel ervaring met quizlet en met een fijne schrijfstijl zodat ik er ook van kan leren :Y)
    Het zijn overigens onbekende personen verhalen.

    Het dagboek van Aemilia.

    Als Elena verhuist naar Londen Brengt ze het grootste deel van haar tijd door in de bibliotheek. Al snel raakt ze geïnteresseerd in de Romeinen in de zesde eeuw. Dolores, de oude maar zeer lieve bibliotheek secretaresse heeft het in de gaten en geeft Elena een zeer oud dagboek. “Je moet hier heel zuinig mee zijn, de verhalen in dit boekje zijn magische en zeer krachtig.” Met veel bewondering leest Elena die avond het dagboek door. Het boekje blijkt te zijn van Aemilia Augusta, ze is de dochter van een rijke Hertog. Maar ze is smoor verliefd op Adeo, een jongen zonder ouders, zonder huis en dus ook zonder geld. Die avond valt Elena in slaap, het dagboekje rustend in haar handen. Tot haar grote schrik wordt ze niet wakker in haar eigen bed, maar op de rand van een enorme fontein met een grote groep vreemd geklede mensen om haar heen.
    Als snel komt ze erachter wat haar taak is, Amelia helpen vluchten van huis om samen te laten zijn met haar geliefde Adeo. Maar de problemen stapelen zich een voor een op.

    Gebaseerd op de Stravanganza Serie maar met een geheel eigen draai


    titel nog onbekend
    [face=times]Tijdens het heetst van de strijd wordt Emma meegenomen door de Indianen, ze houden haar gevangen en willen op deze manier vrede eisen.
    Nodin is de zoon van het opperhoofd, als hij Emma ziet worden ze in een klap verliefd op elkaar. Nodin is het niet eens met het doen en laten van zijn vader en vindt dit een belachelijke manier om vrede te eisen.
    Hij helpt haar ontsnappen en brengt haar terug naar haar thuis. echter valt het niet in goede aard bij de blanken. hij wordt gevangen gezet en ze willen hem doden. Dit keer is het de beurt van Emma hem te helpen, ze besluiten dat ze hier niet meer gewenst zijn en willen naar het dorp van Nodin. Maar al snel komen ze erachter dat Nodin verbannen is wegens het helpen van een blanken. Hij mag pas terug komen als hij weg is bij Emma en zich heeft bewezen, wat betekend dat ze willen dat hij haar dood.


    ik bedacht dit verhaal dus toen ik bij the lone range in de bioscoop was....


    minstens 1 keer per week posten en je moet het echt willen :}
    ik hoor het graag!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zou ze zeker lezen allebei je story's :) Waarschuw je me als je begint?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik vind je eerste plot heel gaaf klinken, de ander niet zo, maar ik ben zo slecht in samenwerken haha :'D en ik weet niet of ik het vol zal houden met school en de andere verhalen/SA's die ik schrijf. Dus ik denk er nog even over na! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TomasZxSarah schreef:
    Ik zou ze zeker lezen allebei je story's :) Waarschuw je me als je begint?

    Sure... maar je kan ook vast een abo nemen, de story is namelijk al geactiveerd maar nog zonder hoofdstukken.
    Ik denk namelijk dat ik het waarschuwen ga vergeten :s

    Ze heten:
    Dagboek van aemilia en die ander heet (tijdelijk) wrong love in texas.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    klinkt goed ik ben wel te spreken over de 2e story hoe wil je hem uitwerken. welke vorm hij//zij of ik vorm verleden hede?
    uhm stuur me anders een pbtje ik wil opzich wel schrijven maar dan moeten we even goed doorspreken hoe of wat


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hi, ik vind je eerste verhaal echt een geweldig idee! Maar ik weet niet of ik het dus zou volhouden :] dus ik ga alvast een ABO nemen op je verhaal ^^ hopelijk vindt je iemand!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hmm, het eerste idee spreekt me heel erg aan.
    Ik wil wel.