• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || Gereserveerd door KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

    De meisjes (maximaal tien): VOL
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || WishingLarry
    - Annemijn Alice Harrison || Skull
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Monticia
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Appa
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Maberu


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    * Denk eraan dat de meisjes dezelfde achternaam hebben als hun vaders, en soms ook als hun broers of zussen. Dus voor zowel de meisjes als de zakenmannen als de overige rollen, houd hier rekening mee en overleg dit met elkaar! Als er meer dan vijf meisjes zijn, zijn sommigen dus zusjes van elkaar.

    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 13:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    Geweldig ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik reserveer een meisje.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 14:15 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Meisje meisje meisje :Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    A girl for me?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Rol:
    Een van de meisjes
    Naam:
    Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering
    Leeftijd:
    Achttien
    Nationaliteit:
    Iers
    Karakter:
    Cher is volledig het tegenovergestelde van haar zus. Zij is dan ook de beschermengel van haar ook al is haar zus ouder. Cher is niet snel op haar mondje gevallen en houd er helemaal niet van als mensen haar beledigen. Ze heeft altijd iets te zeggen over je en is het niet over je uiterlijk dan gaat het wel om je innerlijk. Zelf vind ze zichzelf PER-FECT terwijl ze dat verre weg van is. Cher is heel druk en als ze iets van je vind kan ze dat echt niet voor zich houden hetzelfde geld voor geheimen. Ze kan die dingen nooit geheim houden en zal het altijd wel aan iemand vertellen. Als Cher een doel heeft zal ze daar 100% voor gaan en zal ze heel sluw achter iedereens rug om spelen ook al mag ze je. Ze zal en moet haar doel halen. Als het om de romantiek gaat is Cher een echt flirt. Als ze iemand op het oog heeft zal ze dan ook echt voor diegene gaan maar helaas is dat niet echt vaak gebeurt. Cher is dan ook echt geregeld. Ze houd niet van teveel veranderingen in haar omgeving en zal dat dan ook snel laten merken.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Net als haar zus heeft Cher een passie voor koken en doet ze dat de hele dag door als ze tijd heeft. Cher is dan ook niet heel snel in bed te krijgen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 16:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik zoe sugg faicelaimen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Mag ik zoe sugg faicelaimen?


    Natuurlijk (:


    "Family don’t end in blood”

    Dan doe ik Barbara Palvin.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Dan doe ik Barbara Palvin.


    Is goed (:


    "Family don’t end in blood”

    Ik denk trouwens niet dat veel mensen iemand ouder dan 20 willen spelen...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Ik denk trouwens niet dat veel mensen iemand ouder dan 20 willen spelen...


    Dat dacht ik ook, daarom weet ik ook nog niet zeker of ik die zakenmannen als rol erbij laat, daar twijfelde ik sowieso al over. Ik zie nog wel, anders kan ik ze altijd nog weghalen (:


    "Family don’t end in blood”

    Ik wil wel meedoen maar si het erg als ik er morgenmiddag en overmorgen niet ben want dan ga ik op vakantie richting Noord-Holland en heb daar dan de eerste paar dagen geen wifi.

    Ik wil graag Louis reserveren als dat kan dan.

    LarryTycoon schreef:
    Ik wil wel meedoen maar si het erg als ik er morgenmiddag en overmorgen niet ben want dan ga ik op vakantie richting Noord-Holland en heb daar dan de eerste paar dagen geen wifi.

    Ik wil graag Louis reserveren als dat kan dan.


    Is niet erg & ik zal je erbij zetten (:


    "Family don’t end in blood”

    Rol: The crazy one.
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar, 24 december.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers waardoor hij de jongens als broers ziet.
    Uiterlijk:


    Extra:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 10:28 ]

    mag ik een meisje en..Niall :]?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.