• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || Gereserveerd door KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

    De meisjes (maximaal tien): VOL
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || WishingLarry
    - Annemijn Alice Harrison || Skull
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Monticia
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Appa
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Maberu


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    * Denk eraan dat de meisjes dezelfde achternaam hebben als hun vaders, en soms ook als hun broers of zussen. Dus voor zowel de meisjes als de zakenmannen als de overige rollen, houd hier rekening mee en overleg dit met elkaar! Als er meer dan vijf meisjes zijn, zijn sommigen dus zusjes van elkaar.

    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 13:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik een meisje?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 16:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Meisje.
    Naam: Alexis Caterina Campbell.
    Leeftijd: 16.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Alexis is een jong, naïef meisje. Vele noemen haar "de onschuld zelf", aangezien ze geen vlieg kwaad zou doen. Alexis is een vrolijk meisje, dat overal het goede in ziet. Alexis is niet het slimste meisje wat je zal tegenkomen, maar soms zegt ze wel iets slims. Wel is Alexis een beetje ijdel, ze haat het om er slecht uit te zien. Ondanks dit alles is Alexis wel een meisje dat goed voor zichzelf kan opkomen, en soms onbewust best gemeen kan overkomen.
    Uiterlijk:


    || Eyes || Piercing || Hair ||
    Alexis is een meisje met een vrij jong uiterlijk. Ze heeft een tenger figuur en is maar 1,60 lang. Ondanks haar tengere figuurtje heeft ze wel vrouwelijke vormen, ze is dus best trots op haar figuur. Alexis heeft lange, blonde haren die van nature eigenlijk bruin zijn. Ze verft het al blond sinds ze 11 was. Het golft van nature, maar zelf stijlt ze het altijd of zet ze er krullen in. Een van de eerste dingen die opvallen bij Alexis zijn haar heldere, felblauwe ogen omringt met lange, volle wimpers. Ze laat ze altijd mooi uitkomen met een dikke laag mascara, een lijntje eyeliner en een streepje oogpotlood. Verder gebruikt ze geen foundation, maar heeft ze wel altijd lipgloss op haar lippen. Alexis' stijl is totaal niet jongensachtig, dat vind ze totaal niet mooi op een meisje. Het enige wat ze draagt dat niet super meisjesachtig is, is soms een hoodie of een sweatshirt. Ook heeft Alexis een hekel aan wijde broeken.
    Extra: Ze heeft een puppy van 1.5 maand, genaamd Hunter.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 23:55 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre
    Leeftijd: Net 18 jaar, 14 Februari
    Nationaliteit: Frans
    Karakter: Gwenaelle is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Gwenaelle wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is Rose erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op in haar slaapkamer om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Gwen vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Gwen erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Gwen staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen, maar doet er niet altijd de moeite voor. Verder is Gwen meer one-of-the-guys dan iemand met veel vriendinnen. Haar vriendinnen zijn op één hand te tellen, terwijl ze met jongens vaak veel makkelijker wegloopt. Als vrienden uiteraard.
    Uiterlijk:


    Gwen heeft pikzwarte haren tot die los haar onderrug raken. Dit in combinatie met haar sneeuwwitte huid, waar geen oneffenheid te vinden is, en kersenrode lippen lijkt ze net op sneeuwwitje. Ze mist alleen de jurk en het happy ever after gedeelte. Toch is de naam van het prinsesje ook haar bijnaam geworden. Van de meeste mensen pikt ze dat wel, maar sommige mensen moeten het echt niet zeggen, want dan staat het meisje echt niet voor zichzelf in. Het enige nadeel, vind ze zelf, dat ze niet ze heel groot is. Daarom zal je haar negen van de tien keer ook op hakken vinden.
    Extra: Komt.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Meisje
    Naam: Jenny Cassandra Mannering
    Leeftijd: Achttien jaar, geboren op twee december
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Jenny is een lief en aardig meisje die iedereen graag helpt. Tegen vreemden is ze nogal verlegen, maar altijd stelt ze zich netjes voor. Bij haar vrienden is ze ook één van de stilste. Toch kan Jenny heel leuk en vrolijk zijn, open is ze ook. Nog nooit heeft ze één geheim gehad, ook niet voor het verlies van haar geheugen. Vanaf haar zestiende werd ze op school gepest, omdat ze nou net wat voller was dan de anderen. Hieraan heeft Jenny een jaar depressiviteit gehad. Nu ze er weer helemaal bovenop is ziet iedereen haar als het opgewekte meisje wie nog nooit één boze vinger naar iemand heeft uitgestoken. Jenny wordt nooit, maar dan ook nooit boos. Dat kan ze gewoon niet. Ze gaat zich enkel schuldiger en schuldiger voelen. De enige manier om haar te kwetsen is om haar weer uit te schelden, dat raakt een gevoelige snaar.
    Uiterlijk:



    Jenny heeft lichtblonde haren, wat in de winter en de herfst weer wat donkerder verkleurd omdat er dan weinig zon is. Haar lange haren draagt ze meestal in een knot, omdat ze een vlecht of staart vreselijk irritant vindt. Haar puppybruine ogen komen mooi uit bij haar zachtroze lippen en lichte, bleke huidskleur. Jenny was beetje mollig omdat ze altijd al een passie voor koken had . Maar ze was van plan om haar molligheid er vanaf te gaan trainen en sporten, en dat is haar gelukt. Haar benen waren mooi slank, en haar gezichtje was ook niet dik dus naar haar smaak stond het een beetje raar. Nu kun je nauwelijks meer zien dat ze ooit wat dikker was. Jenny is zeer klein, maar met haar één meter vijftig is ze wel snel en kan ze overal wegduiken. Meestal heeft ze gewoon een jurkje aan met een legging eronder, of een oversized T-shirt, want in strakke dingen voelt ze zich gewoon niet goed. Tattoos en piercings vindt Jenny maar niets, daarom zou ze er nooit een nemen. Het enige wat ze nodig heeft is een klein laagje mascara en wat oogpotlood, voor de rest hoeft Jenny niet echt make-up.
    Extra: Jenny is een geweldige kok, je zou dan ook heel erge geluk hebben als ze een keer voor je kookt. Ook heeft ze een tweelingzus genaamd Chereelynn.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik moet echt ophouden met mijn personages te baseren op die van De Grijze Jager ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik Harry?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Appa schreef:
    Mag ik een meisje?


    Happy Birthday my Potter!

    WishingLarry schreef:
    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre
    Leeftijd: Net 18 jaar, 14 Februari
    Nationaliteit: Frans
    Karakter: Gwenaelle is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Gwenaelle wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is Rose erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op in haar slaapkamer om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Gwen vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Gwen erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Gwen staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen, maar doet er niet altijd de moeite voor. Verder is Gwen meer one-of-the-guys dan iemand met veel vriendinnen. Haar vriendinnen zijn op één hand te tellen, terwijl ze met jongens vaak veel makkelijker wegloopt. Als vrienden uiteraard.
    Uiterlijk:


    Gwen heeft pikzwarte haren tot die los haar onderrug raken. Dit in combinatie met haar sneeuwwitte huid, waar geen oneffenheid te vinden is, en kersenrode lippen lijkt ze net op sneeuwwitje. Ze mist alleen de jurk en het happy ever after gedeelte. Toch is de naam van het prinsesje ook haar bijnaam geworden. Van de meeste mensen pikt ze dat wel, maar sommige mensen moeten het echt niet zeggen, want dan staat het meisje echt niet voor zichzelf in. Het enige nadeel, vind ze zelf, dat ze niet ze heel groot is. Daarom zal je haar negen van de tien keer ook op hakken vinden.
    Extra: Komt.


    Ik wil niet kritisch overkomen, maar het haar van het meisje op de foto is donkerbruin en haar huid is ook niet echt sneeuwwit :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Ik wil niet kritisch overkomen, maar het haar van het meisje op de foto is donkerbruin en haar huid is ook niet echt sneeuwwit :Y).


    Goed dat je het zegt. :Y) Blijkbaar heb ik mijn foto's omgewisseld.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zou ik Liam mogen?


    Reality's overrated.

    WishingLarry schreef:
    (...)

    Goed dat je het zegt. :Y) Blijkbaar heb ik mijn foto's omgewisseld.


    Ik ben echt te precies.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Ik ben echt te precies.


    Nee, juist niet, want ik ben juist blij dat je het zegt.
    Ach, ik pas het wel aan als ik op de computer zit, want kan ik andere niet vinden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Faisean schreef:
    Rol:
    Een van de meisjes
    Naam:
    Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering
    Leeftijd:
    Achttien
    Nationaliteit:
    Iers
    Karakter:
    Cher is volledig het tegenovergestelde van haar zus. Zij is dan ook de beschermengel van haar ook al is haar zus ouder. Cher is niet snel op haar mondje gevallen en houd er helemaal niet van als mensen haar beledigen. Ze heeft altijd iets te zeggen over je en is het niet over je uiterlijk dan gaat het wel om je innerlijk. Zelf vind ze zichzelf PER-FECT terwijl ze dat verre weg van is. Cher is heel druk en als ze iets van je vind kan ze dat echt niet voor zich houden hetzelfde geld voor geheimen. Ze kan die dingen nooit geheim houden en zal het altijd wel aan iemand vertellen. Als Cher een doel heeft zal ze daar 100% voor gaan en zal ze heel sluw achter iedereens rug om spelen ook al mag ze je. Ze zal en moet haar doel halen. Als het om de romantiek gaat is Cher een echt flirt. Als ze iemand op het oog heeft zal ze dan ook echt voor diegene gaan maar helaas is dat niet echt vaak gebeurt. Cher is dan ook echt geregeld. Ze houd niet van teveel veranderingen in haar omgeving en zal dat dan ook snel laten merken.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Net als haar zus heeft Cher een passie voor koken en doet ze dat de hele dag door als ze tijd heeft. Cher is dan ook niet heel snel in bed te krijgen.
    Ze is klaar later zal ik de beschrijving van haar uiterlijk toevoegen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 16:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    FF een klein puntje;
    Faisean heeft hetzelfde meisje als Appa of kijk ik nu weer scheel ?

    ;p