• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || Gereserveerd door KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

    De meisjes (maximaal tien): VOL
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || WishingLarry
    - Annemijn Alice Harrison || Skull
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Monticia
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Appa
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Maberu


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    * Denk eraan dat de meisjes dezelfde achternaam hebben als hun vaders, en soms ook als hun broers of zussen. Dus voor zowel de meisjes als de zakenmannen als de overige rollen, houd hier rekening mee en overleg dit met elkaar! Als er meer dan vijf meisjes zijn, zijn sommigen dus zusjes van elkaar.

    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 13:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    LarryTycoon schreef:
    FF een klein puntje;
    Faisean heeft hetzelfde meisje als Appa of kijk ik nu weer scheel ?

    ;p
    Ja maar ze hebben toch ook dezelfde achternaam en leeftijd :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    LarryTycoon schreef:
    FF een klein puntje;
    Faisean heeft hetzelfde meisje als Appa of kijk ik nu weer scheel ?

    ;p


    Edit: Het is dus een tweeling, had ik nog niet gezien.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:18 ]


    "Family don’t end in blood”

    Faisean schreef:
    (...)Ja maar ze hebben toch ook dezelfde achternaam en leeftijd :]


    Ik ebn weer scheel bezig, mijn excuses.

    LarryTycoon schreef:
    (...)

    Ik ebn weer scheel bezig, mijn excuses.
    np.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Btw, ik heb inderdaad toch de zakenmannen als rol weggehaald, deze mogen door iedereen bestuurd worden als dat nodig is.


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik nog een meisje reserveren voor Vexy?
    Ze loopt rond op het strand, maar wilde meedoen en vroeg of ik het door wilde geven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    Mag ik nog een meisje reserveren voor Vexy?
    Ze loopt rond op het strand, maar wilde meedoen en vroeg of ik het door wilde geven.


    Ofcourse, ik ga het erbij zetten :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Hmmm, pittig druk met meisjes... iemand die zusjes wilt zijn met mijn personage, dat ik nog moet maken?


    Happy Birthday my Potter!

    Mouek schreef:
    (...)

    Ofcourse, ik ga het erbij zetten :Y)


    Geweldig.
    *Eigenlijk hoor er nog een gif onder maar ik ben lui.*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    (...)

    Geweldig.
    *Eigenlijk hoor er nog een gif onder maar ik ben lui.*


    Awwwhh, nouu D:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:35 ]


    "Family don’t end in blood”

    Rider schreef:
    Hmmm, pittig druk met meisjes... iemand die zusjes wilt zijn met mijn personage, dat ik nog moet maken?


    *Mijn naamloze personage*?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    (...)

    *Mijn naamloze personage*?


    Key, wil je de oudere zus of de jongere zus? Het maakt mij vrij weinig uit, want ik heb voor beiden inspiratie :p


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Key, wil je de oudere zus of de jongere zus? Het maakt mij vrij weinig uit, want ik heb voor beiden inspiratie :p


    Doe maar jonger, aangezien ik me daar beter in kan inleven. :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: Negentien
    Nationaliteit: Brits
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Karakter: Harry heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Harry is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Harry heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Harry is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Harry is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. Hij moet zich niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn. Hij heeft graag zelf de touwtjes in handen. Als Harry je eenmaal leuk vind, is hij heel snel jaloers.
    Extra: Harry is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Skull schreef:
    (...)

    Doe maar jonger, aangezien ik me daar beter in kan inleven. :3


    Oké en hoe oud maak je haar dan? Ik wil mijn personage wel liever niet ouder maken dan 19/20. En wat voor awesome achternaam zullen we doen? Ik gebruik meestal dingen als McCloud, McBryar, Harrison, Mathews, etc. Of iets met een leuke betekenis. Weet niet wat jij wil?


    Happy Birthday my Potter!