• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || Gereserveerd door KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

    De meisjes (maximaal tien): VOL
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || WishingLarry
    - Annemijn Alice Harrison || Skull
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Monticia
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Appa
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Maberu


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    * Denk eraan dat de meisjes dezelfde achternaam hebben als hun vaders, en soms ook als hun broers of zussen. Dus voor zowel de meisjes als de zakenmannen als de overige rollen, houd hier rekening mee en overleg dit met elkaar! Als er meer dan vijf meisjes zijn, zijn sommigen dus zusjes van elkaar.

    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 13:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik een tweelingbroer ofzo van een van de meisjes?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Mag ik een tweelingbroer ofzo van een van de meisjes?


    Mag wel van Alexis?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Rider schreef:
    (...)

    Oké en hoe oud maak je haar dan? Ik wil mijn personage wel liever niet ouder maken dan 19/20. En wat voor awesome achternaam zullen we doen? Ik gebruik meestal dingen als McCloud, McBryar, Harrison, Mathews, etc. Of iets met een leuke betekenis. Weet niet wat jij wil?


    I like Harrison :3

    En ik denk ongeveer zeventien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Graag. Waar uit Groot Brittannië komt haar familie precies vandaan? (plaats? Schotland/Wales/Engeland?)


    Bowties were never Cooler

    Oh. Wait. LOL. Eigenlijk wou ik een meisje. Maar dacht dat die al vol zaten. LOL. (Doe dus maar een meisje in plaats van Liam...)


    Reality's overrated.

    KiliOfDurin schreef:
    Graag. Waar uit Groot Brittannië komt haar familie precies vandaan? (plaats? Schotland/Wales/Engeland?)


    Engeland gewoon?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Skull schreef:
    (...)

    I like Harrison :3

    En ik denk ongeveer zeventien.


    Key key,

    Ik wil Doutzen Kroes faceclaimen als dat kan c:


    Happy Birthday my Potter!

    Maberu schreef:
    Oh. Wait. LOL. Eigenlijk wou ik een meisje. Maar dacht dat die al vol zaten. LOL. (Doe dus maar een meisje in plaats van Liam...)


    Haha, natuurlijk. (;


    "Family don’t end in blood”

    Rider schreef:
    (...)

    Key key,

    Ik wil Doutzen Kroes faceclaimen als dat kan c:


    Prima (:


    "Family don’t end in blood”

    Rol: Meisje

    Naam: Rickena "Ricky" Malou Harrison

    Leeftijd: 19, jarig op 15 December

    Nationaliteit: Australisch

    Karakter: Ricky is een harde werker en een echte zakenvrouw. Ze heeft graag de touwtjes in handen en weet de dingen gemakkelijk naar haar hand te zetten. Ze duld dan ook niet echt tegenspraak, hoewel ze wel graag luistert naar de mening van anderen, voor ze haar beslissingen neemt. Heeft ze deze echter genomen, dan kun je beter niet tegen haar ingaan, want ze zal je meteen de grond inboren met alle argumenten die ze al klaar heeft om haar ideeën en beslissingen te verdedigen. Ze is dan ook zeker niet de domste en heeft nooit problemen gehad met dingen leren, sterker nog, ze wilde altijd alles precies weten. Ricky is dan ook best perfectionistisch en haalt graag het beste uit de dingen. Veel uitgaan en feesten is dan ook niet echt iets waar ze zich mee bezig heeft gehouden, een opluchting voor haar ouders. Op gebied van jongens wimpelt ze eigenlijk iedereen die geïnteresseerd is af en als de jongens standvastig zijn, zal ze niet aarzelen om hen helemaal de grond in te branden. Discussies zijn immers moeilijk te winnen van Ricky. Ze weet het altijd allemaal zo te verdraaien, dat ze altijd gelijk zal hebben.
    Als zus is Ricky vooral beschermend en zorgzaam. Ze is dan ook iemand die voor de mensen klaarstaat en zal niet rusten, wanneer iemand ongestraft haar familie, vrienden en dan vooral zusje kwaad doen. Ze is dan ook ondanks haar eeuwige gelijk en haar perfectionistische karaktereigenschappen wel een goede vriendin, hoewel ze geneigd is met de rustige leergierige types om te gaan en deze te helpen om voor zichzelf op te komen, dan met de populaire party girls. Ricky heeft dan ook vrij weinig met zaken als populariteit, jongens en dergelijke, hoewel ze zich wel met haar uiterlijk bezig houdt. Ze ziet er graag stijlvol, verzorgt en volwassen uit.
    Toch zit er in Ricky toch ook wel een feestbeest verscholen. Als alles af is en ze alles helemaal naar haar zin heeft, vindt ze het leuk om dit te vieren. Dit zijn dan ook de momenten waarop ze helemaal los gaat en even al haar verstandige voornemens vergeet, hoewel ze nog steeds geen dingen doet waar ze spijt van krijgt. Ze doet gewoon dingen die ze normaal niet zou durven en gaat dan helemaal los op de dansvloer met haar vriendinnen. Het geeft Ricky dan ook een kik om dingen te doen die ze eng vindt. Ze wilt daarmee bereiken dat ze onverschrokken wordt en dus zit er ook weer een achterliggende gedachte aan het helemaal los gaan. Zo regelt ze eigenlijk haar hele leventje.

    Uiterlijk:



    Doutzen Kroes

    Extra: Ricky is de zus van "personage Skull". Ze studeert Business and management studies, Law, Politics en Psychology. Ze weet dat ze best wel veel hooi op haar vork heeft genomen, maar lijkt het allemaal toch prima aan te kunnen, hoewel ze er wel redelijk weinig vrije tijd aan overhoud. Met een bijbaantje hoeft ze zich gelukkig niet bezig te houden en hobby's zijn er weinig. Ze doet alleen mee aan de a capella groep van de universiteit waaraan ze studeert, zodat ze toch ook wel wat afleiding heeft en niet alleen maar leert, oftewel, ze kan best goed zingen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 18:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Meisje.
    Naam: Nim Moïra Turner.
    Leeftijd: Zeventien.
    Nationaliteit: Half Mexicaans en half Iers.
    Karakter: Nim is een meisje dat geen nee kan zeggen. Ze is altijd maar bezig aan andermans verwachtingen te voldoen. Ze is erg aardig en simpelweg gewoon heel lief, té lief eigenlijk. Nim is erg perfectionistisch en dat kan nog wel eens vervelend zijn voor anderen. Ook is ze, hoewel je dat totaal niet bij haar verwacht, een echte doorzetter. Nim is iemand die liever op de achter dan de voorgrond treed. Nim heeft geen echte hobby's, ze is vooral bezig zichzelf te vinden. Ze is ook erg bang iets fout te doen. Stiekem is Nim vrij onzeker. Hoe dit komt weet ze niet. Ze denkt dat ze zich altijd heel we geschaduwd voelde en voelt naast haar oudere zus. Haar oudere zus die zo slim is. Haar oudere zus die zo creatief is. Nou is Nim ook vrij slim, maar haar ouders zien het niet. Nim is nog niet eens jaloers op haar zus, nee, ze geeft haar nergens de schuld van. Maar toch zou ze soms wel willen dat ze wat meer op haar leek.
    Uiterlijk:



    Nim heeft lange bruine lokken met een lichte slag en bruine ogen. Haar huid is iets bruiner dan het gemiddelde blank. Nim is vrij lang voor een meisje en mager. Ze is altijd nogal slungelig geweest maar heeft de laatste tijd ook iets sierlijks gekregen. Nim ziet er altijd heel natuurlijk uit.
    Extra: -

    Ik denk niet dat ze helemaal af is, maar ik laat het hier even bij. Ik ga later anders wel verder.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 20:00 ]


    Reality's overrated.

    Rol: Meisje
    Naam: Katia Estelle Favre
    Leeftijd: 20 jaar, geboren op 17 oktober.
    Nationaliteit: Frans
    Karakter: Katia is absoluut niet verlegen, eerder tegenovergesteld. Ze zegt wat ze denkt en het kan haar niet schelen wat anderen van haar vinden. In tegenstelling tot haar zusje Gwen is Katia een echt meisje-meisje. Ze tut zich graag op en is vaak bezig met haar uiterlijk. Toch is ze niet zo'n oppervlakkig tutje als mensen soms denken dat ze is. Ze heeft ook andere dingen in haar mars dan zichzelf opmaken. Ze gaat niet met andere 'tutjes' om, omdat ze die dus wel oppervlakkig vind. En zo wil zij ook absoluut niet overkomen. Ze weet daarom niet zo goed waar ze nu bijhoort, en heeft dan ook niet veel vriendinnen. Om precies te zijn twee. Met Gwen heeft ze een goede band, ook al zijn de twee zusjes vanbinnen heel verschillend. Katia stelt een hoge prijs aan eerlijkheid, ze kan niet goed tegen leugens. Zelf kan ze dan ook niet heel goed liegen.
    Je maakt Katia niet snel boos of verdrietig. Ze is vaak vrolijk, en haar goede humeur is moeilijk aan te tasten. Doe je toch iets wat haar kwetst, dan ben je nog niet jarig. Ze kan er lang verdrietig om zijn en neemt in elk geval wraak.
    Wat ook iets is wat mensen niet snel van haar denken, is dat ze nog maagd is. Ze wil wachten op de ware, dan pas is ze bereid haar maagdelijkheid weg te geven.
    Uiterlijk:


    Katia heeft zwart haar en een bleke huid zonder oneffenheden. Ze lijkt qua uiterlijk veel op haar jongere zusje Gwen. Katia is niet heel groot, en ook niet heel klein. Gewoon een normale lengte, misschien iets aan de kleine kant. Hakken draagt ze zelden, omdat ze er niet goed op kan lopen. Haar zusje draagt ze wel regelmatig, die dan boven haar uit torent. Haar kleine zusje is dan groter dan zij, tot ergernis van Katia.
    Extra: Katia is een natuurtalent als het gaat om piano spelen. Ze kan ook aardig zingen, en combineert dit vaak. Ze hoopt hiermee ooit ontdekt te worden en haar geld ermee te kunnen verdienen.


    "Family don’t end in blood”

    NIIIIIM! :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik Zayn?

    Appa schreef:
    NIIIIIM! :'D.


    Haha. Ja. Ik vind dat echt een mooie naam.


    Reality's overrated.